וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בושות על המסלול של שאנל: ג'יג'י חדיד מפנה קומיקאית שהתפרצה לתצוגה

2.10.2019 / 10:15

שבוע האופנה בפריז הגיע אתמול לסיומו ואחד מרגעי השיא נרשמו בתצוגה של שאנל כשיוטיוברית צרפתייה 'התפלחה' למסלול. ג'יג'י חדיד שיחקה אותה בוס ליידי עד הסוף והורידה את הקומיקאית מהמסלול. צפו בקטע המביך

ג'יג'י חדיד בתצוגה של שאנל בפריז/אינסטגרם

סבב שבועות האופנה העונתי הסתיים אתמול (ב') בפריז כמיטב המסורת עם המסלולים של לואי ויטון, שאנל ומיו מיו. במקרה של שאנל היה זה שואו שלווה במלא סימני שאלה בתור אוסף 'רדי טו וור' ראשון של וירג'יני ויאר מאז מותו של קרל לגרפלד.

אבל איש לא ציפה שהמתח באוויר הסט של התצוגה, שעוצב כגג של בניין שאנל המפורסם ברו קאמבון, ישבר בסוף בגלל קומיקאית שהתפרצה באלגנטיות שנויה במחלוקת למסלול ונהנתה ממחדל אבטחה שתוקן בתושייה באדיבות הסופרמודל ג'יג'י חדיד.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

ג'יגי' חדיד. GettyImages
מי מחפש אותי? שיבוא! ג'יג'י חדיד על המסלול של שאנל/GettyImages

הקומיקאית הצרפתייה והיוטיוברית מארי בנולייה, שלא ברור אם הצליחה להשיג כרטיס הזמנה או פשוט הסתננה לקהל של אחת התצוגות המבוקשות ביותר בלו"ז, עשתה שיעורי בית והגיעה סופר מוכנה לתפקיד שעתיד לפרסם אותה אל מחוץ לגבולות ה-194k. בערוץ היוטיוב שלה היא מגדירה את עצמה כקומיקאית שנדחפת בלי הזמנה לזירות חדשותיות, סוג של 'לירן חולצה אפורה'.

החולצה האפורה שנבחרה להשתלב בנוף השאנלי הייתה חליפת חצאית קלאסית מטוויד שחור ולבן, כולל הכפתורים הזהובים וכובע שחור תואם כתב היד של בית האופנה הוותיק. בלוק של דודה לא מזיקה בנולייה חיכתה בסבלנות לצעידת הסיום של הדוגמניות ואז טיפסה על המסלול באלגנטיות שנויה במחלוקת והשתלבה בטור הדוגמניות, כפי שכבר עשתה בתחילת השבוע בתצוגת לבני הנשים של etam.

עוד בוואלה!

בחליפה מחויטת ושתי צמות: המלאכיות של מקס מארה

לכתבה המלאה
ג'יגי' חדיד. GettyImages
עד כאן הכל תקין. חדיד על הגג/GettyImages

אבל בניגוד למה שאולי היה קורה פה בישראל, בפריז כולם היו בהלם אבל לא ממש עשו כלום חוץ מלשאול 'מה לעזאזל' ולצלם, כולל צוות האבטחה שטען כי ראה וניסה ללא הצלחה להגיע למסלול. כך במשך כמה רגעים ארוכים היוטיוברית צעדה כאחת הדוגמניות ועשתה פוזות לקהל עד שג'יג'י חדיד לקחה את העניינים לידיים וניגשה בתושייה ובקשיחות נונשלנטית וביקשה ממארי להתחפף מהמסלול. אחרי כמה שניות אותן ניצלה הקומיקאית לתיעוד המומנט עם המאבטחת חדיד, האחרונה ליוותה אותה אל מחוץ לבמת המסלול בסיוע דוגמנית נוספת.

בסופו של יום נראה שכולם יצאו מרוצים: בנולייה קיבלה את ג'ג'י חדיד כבוסט פרסומי, חדיד בת ה-24 קיבלה טייטל של מיס תושייה 'אל תתעסקו איתי' ושאנל קיבלו ים אייטמים על המסתננת שקברו אייטמים פחות רצויים על קולקציה בינונית.

סליחה, איפה מתפנים פה?

תגידי, הבגדים נשארים אצלך או שאת מחזירה אחרי התצוגה?

היידה חמודה, החוצה!

בוס ליידי. ג'יג'י חדיד מפנה

אז מה אמרנו לגבי הבגדים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully