וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זו עסקה ששווה מיליונים": האמת מאחורי ההברזה של קיילי ג'נר לבלמיין

זה היה אמור להיות המומנט של שבוע האופנה בפריז, שיתוף הפעולה הכי חם בתעשיית הביוטי ומכונת יח"צ בלתי רגילה. אבל אז, ימים ספורים לפני התצוגה החליטה קיילי ג'נר שהיא לא כשירה לצעוד על המסלול והבריזה לבית האופנה הצרפתי. אז מה באמת התחולל מאחורי הקלעים?

קיילי ג'נר, בלמיין. אתר רשמי
שיתוף הפעולה שהיה אמור לכבוש את עולם הביוטי. קיילי ג'נר ובלמיין/אתר רשמי

עם כל הכבוד לקיילי ג'נר, המיליארדרית הצעירה שמחזיקה באחת מאימפריות הביוטי החזקות בשוק, כשנרקם שיתוף פעולה עם בית אופנה סופר יוקרתי - לא דופקים ברז ברגע האחרון! קולקציית האיפור של קיילי ג'נר ובלמיין, המותג הצרפתי הנחשב, סומנה כאחד משיתופי הפעולה הכי חזקים של השנה. ג'נר בת ה-22 היא מלכת הרשתות החברתיות, ואוליבייה רוסטאן, המעצב הראשי של המותג ואהוב הכוכבות הבינלאומיות נחשב גם כן לפיגורת אינסטגרם לא קטנה בכלל.

ב-24.9 הכריזו שני הקודקודים על שיתוף הפעולה הססגוני ויום למחרת כבר הספיקה ג'נר לחרב את האופורייה. ביום רביעי שעבר פרסמה קיילי כי היא חשה ברע ונאלצת להתאשפז בבית החולים מה שכמובן מונע ממנה להתעופף לפריז ולהשיק את שיתוף הפעולה: "לצערי אני ממש חולה ולא יכולה לנסוע, זה שובר לי את הלב לפספס את זה, אבל אני יודעת שהצוות והחברים שלי יעזרו לי להיות שם ברוחי".

קיילי ג'נר, בלמיין. אתר רשמי
עלה לה, רבה עם טרוויס או באמת שפעת?/אתר רשמי

הסיכום בין הצדדים היה כי קיילי תהיה המנהלת האומנותית של מחלקת הביוטי ותגיע בשעה 07:30 בבוקר אל מאחורי הקלעים להדגים בעצמה את מראות האיפור על הדוגמניות. בנוסף היא תשב בשורה הראשונה של התצוגה ולגראנד פינאלה תצעד על המסלול לצד רוסטאן כשמסביבם הדוגמניות בלוק האחרון.

על אף ה"אני שבורה" של קיילי ג'נר, האנשים שמקבלים את ההחלטות בבית האופנה הצרפתי ממש לא קנו את הסצינה: "בלמיין וקיילי עבדו על העסקה הזו מעל שנה", חושף מקור מהימן ל-page six, "העסקה שווה עשרות מיליוני דולרים. כשקיילי ביטלה ברגע האחרון בלמיין נכנסו להיסטריה, כל הצוות היה בכאוס מוחלט כי הם הבינו שהם איבדו את הכוכבת של התצוגה. הם היו גמורים ואפילו התחננו שהיא תחזור בה, אבל היא פשוט לא הסכימה".

עוד בוואלה!

קיילי ג'נר וסטורמי בת השנה וחצי דופקות כניסה על השטיח האדום

לכתבה המלאה
קיילי ג'נר, בלמיין. אתר רשמי
כשקרדשיאנית אומרת לא, זה לא!/אתר רשמי

בתגובה נראה כי הרוחות עדיין לא נרגעו מהפיצוץ. קיילי המשיכה לפמפם מעט את שיתוף הפעולה בדף האינסטגרם הפרטי שלה ושל המותג, אך רוסטאן לא העלה אף תמונה של האיפור מהתצוגה. כל הלוקים מהמסלול שם, התמונה הידועה של 'צבא בלמיין' גם מתנוסס בגאווה בפיד אך שום זכר לקרדשיאנית. שבוע אחרי הביטול, כשהצהובונים כבר מלאים בידיעה המרעישה כי היא ואביה של סטורמי, טרוויס סקוט, נפרדו, אנחנו כלל לא נהיה מופתעות אם בכלל היה מדובר בשפעת רגשית שכזאת. קימי למשל? לא הייתה נותנת לזה לקרות.

קיילי ג'נר, בלמיין. אתר רשמי
"זה שובר לי את הלב לפספס את זה". קיילי/אתר רשמי
בלמיין. GettyImages
הסתדרו גם בלעדיה. המסלול של בלמיין בשבוע האופנה בפריז/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully