וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכב של העונה: הג'ינס המטריף שיעשה לכן את החורף

6.10.2019 / 8:02

סדרת הניינטיז מטעם המותג האמריקאי Agolde מתפוצצת ברשתות החברתיות ומציעה מגוון ג'ינסים מעולים לכל מטרה. דרגות שפשוף שונות, עם או בלי קרעים, סיומת ישרה או צרה, זה ה-ג'ינס לחורף הקרוב

מאז עידן הסקיני בו היה ברור למשך כמה שנים לא מבוטלות מהו בדיוק מלך הג'ינסים הבלתי מעורער שמתאים כמעט לכל אחת, ניתן לומר שעולם האופנה עדיין לא מצא תחליף ראוי לכס השלטון בקטגוריה. וזה לא דבר רע בהכרח. את תמונת המצב בשנתיים האחרונות אפשר לתאר כתהליך חקר מבורך שבו כמעט הכל הולך: בין אם זה דנים סטרצ'י או קשיח, בגזרה גבוהה או אמצעית, חיתוך בקרסול או אקסטרה אורך דווקא, באגי, מאם, בויפרנד, סקיני ומה לא. מצד שני, קשה להתעלם מהתחושה הכאוטית שנוצרה בשל מחסור חמור במבוגר אחראי שיקח לידיו את תפקיד מורה הנבוכים ויעשה לנו קצת סדר באנרכיה. בייחוד עבור אלו שאינן מעוניינות להתפזר על כל הגזרות שמסתובבות בשוק כרגע ונמצאות בסטטוס של בלבול וקושי להתמקד במאסט הב אחד ומיוחד.

כעת כשהקיץ כבר מאחורינו ואפשר להתחיל לחשוב ברצינות על ג'ינס חדש, הרשו לנו להציג בפניכן את המיועד שמסתמן כבעל פוטנציאל רציני להיות הכוכב של העונה. למעשה לא מדובר בדגם אחד אלה בסדרת ניינטיז מטעם הלייבל האמריקאי Agolde שבנויה סביב המודל האיקוני ליוויס 501.

ממש כמו מקרה הסטן סמית' של אדידס שזכו בשנים האחרונות ועדיין זוכים לשלל גרסאות בכל בתי האופנה הגדולים והרשתות העממיות יותר, גם ל-501 צצות ורסיות מכל עבר. אבל בשבועות האחרונים הנוכחות של אלו מטעם Agolde מנצחת, לפחות על פי רשת האינסטגרם.

עוד בוואלה!

"אופנה זה פוליטיקה": קולקציות כחול-לבן לרגל השנה החדשה

לכתבה המלאה

המגוון הרחב כולל דנים קשיח לא סטרצ'י ובסגירת כפתורים שמגיע באופציות של מותן גבוהה ו-mid rise, בדרגות שפשוף שונות וגם לבן טיפקס, עם או בלי קרעים ובסיומת צרה או ישרה. לצד הבלוגריות ומובילות הדיעה שלא מפסיקות לחרוש עליו גם קמרון דיאז משגררת אותו, במקרה שלה עם כפכפי אצבע וטי שחורה. אבל כשמדובר בג'ינס השמיים הם הגבול מבחינת סטיילינג ואפשר לשלב אותו עם כל דבר ולהתאים אותו לכל איוונט. המחירים לצערנו לא בול נוחים - והם נעים בין 158 ל-208 דולרים, וניתן לרכוש את המודל גם כאן בישראל ברשת בעמנואל ושאר חנויות יוקרתיות. ניחוש שלנו - עם קצת סבלנות רשת זארה לבטח תספק גרסאות משלה ממש בקרוב.

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ינס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully