וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצות להתלבש ככה בלי קשר לבאמפ: הסטייל ההריוני של רוקי ברנס

4.10.2019 / 8:01

אם אתם עדיין לא עוקבים אחרי הבלוגרית והדוגמנית רוקי ברנס - לגמרי הגיע הזמן. אז נכון שהיא תמיד הייתה מלאת שיק, אבל עכשיו כשהיא בהיריון ראשון היא ממלאת אותנו בהשראה

בלוגרית דוגמנית רוקי ברנס. אינסטגרם, צילום מסך
תתחילו לעקוב ותצטרפו ל-1.8 העוקבים באינסטגרם. רוקי ברנס/צילום מסך, אינסטגרם

יש לא מעט כוכבות בהיריון בימים אלו - מאשלי גרהאם, דרך מירנדה קר, בליק לייבלי, אן הת'וואי ואפילו בר רפאלי. ועל אף שלרובן יש סטייל, עדיין יש מישהי אחת ספציפית שגרמה לנו לרצות לגנוב ממנה את כל המלתחה באישון לילה. אנחנו מדברות על הבלוגרית והדוגמנית רוקי ברנס, שנמצאת בימים אלו בהיריון ראשון.

למי שלא מכיר נספר שמדובר באושיית סטייל אמריקנית בת 33 שמחזיקה ב-1.8 מיליון עוקבים באינסטגרם. היא כבר יותר מעשור מדגמנת והצטלמה עבור המגזינים הנחשבים בעולם - ווג, קוסמופוליטן, ספורטס אילוסטרייטד ועוד. בשנה שעברה נישאה לבחיר לבה מאט קופר, ובתחילת החודש חשפה שהיא מצפה לבייבי ראשון עם תמונה בביקיני והכיתוב המושלם: "יש לנו מיני קופר בדרך".

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

"מיני קופר בדרך"

אז נכון שהיא תמיד הייתה מלאת שיק אבל מאז שהיא חשפה את הסוד, ברנס עפה על ההיריון שלה ברשתות החברתיות בלי טיפת בושה ועם שלל לוקים מוצלחים שהיינו שמחות לאמץ, גם בלי בטן היריונית. בין הלוקים המשובחים: שמלה מנומרת של המותג DL1961 שמחמיאה באופן מושלם לבייבי באמפ קטנטנה, חצאית עיפרון וקרופ טופ של המותג alice McCALL ושמלת מיני לבנה בסגנון בוהו של בית האופנה האוסטרלי Sabo Skirt. גולת הכותרת של התמונות שלה באינסטגרם מאז ההכרזה על ההיריון זו תמונת טופלס אומנותית עם חלק תחתון של ביקיני כתום וכובע קש רחב שוליים.

עוד בוואלה! אופנה

איך תסגנני את הבאמפ? אשלי גרהאם מצפה לבייבי ראשון

לכתבה המלאה

חוץ מלוקים מוצלחים שכוללים בגדים אופנתיים וטרנדיים ואקססוריז מדויקים שמשלימים את ההופעה בצורה הכי נכונה שיש, יש לציין שבעלה של ברנס, קופר האב, הוא צלם ולכן כל התמונות האינסטגרמיות המושלמות שלה הן באחריותו. תסכימו אתנו שחלומה של כל אישה זה להתחתן עם צלם אופנה? קבלו הצצה לאאוטפיטים השווים של ברנס.

  • עוד באותו נושא:
  • הריון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully