וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכבש השישה עשר: זארה ואסוס נפלו קורבן לטרנד הפרוות

6.10.2019 / 8:00

אחרי תקופה ארוכה של פרינטים מעולם החי, מתחזק לו טרנד שכולו על טהרת פרוות דמוי צמר כבשים. זה לא צמר אמיתי וזו לא פרווה מלאכותית כמו שהיינו רגילות לראות. לאסוס ולזארה כבר יש פרשנות משלהם. תאמצו?

נעלי פרווה כבשה צמר זארה. זארה, אתר רשמי
טרפת הפרינטים מעולם החי היא זו שאיפשרה את לידתו של הטרנד. נעלי צמר כבשים של זארה/אתר רשמי, זארה

כשהמעלות יורדות, בדים דמויי פרווה מתחילים לתפוס את מקומם בין הקולקציות של מותגי האופנה השונים בעולם. אם תוסיפו לכך את העובדה שבשנים האחרונות פרינטים מעולם החי כבשו את התעשייה (אהמ, מנומר - אנחנו מדברות עלייך) ולא השאירו מקום כמעט לאף פרינט אחר, קיבלתם קרקע פוריה ללידתו של הטרנד המוזר הבא - פרוות דמוי צמר כבשים.

מצד אחד, זה נראה כמו הדבר הכי נוח, מחמם וכיף להתכרבל בו בימים קרים. אבל מצד שני, כל קשר בינו לבין שיק הוא מקרי בהחלט ועוד לא התחלנו לדבר על כמה טינופת זה יכול לצבור בשניה שאתן מתחילות לצעוד ברחוב.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

תיק פרווה כבשה צמר זארה פאוץ'. זארה, אתר רשמי
ברגע שהטרנד הזה ישתלט על התעשייה, כנראה שכולנו ניפול קורבן. פאוץ' צמר כבשים של זארה/אתר רשמי, זארה

טרנד הכבשה שונה מפרוות אחרות שראינו לאורך השנים. קודם כל, ראוי לציין - שלא מדובר בצמר כבשים אמיתי, על אף השימוש הנרחב שעושים בצמר לייצור בדים, אלא בגרסה מלאכותית שמדמה את הנראות של הצמר. בשנים האחרונות תעשיית האופנה פיתחה מודעות לנושא הקיימות וממזערת את השימוש בבדים מעולם החי שפוגעים בסביבה, במיוחד בכל הנוגע לפרוות.

כאמור, על אף השימוש בצמר למטרות של ייצור בדים, במקרה הזה מדובר בבד מלאכותי שמדמה את הצמר, ובכל זאת - הוא שונה מאוד מכל מה שראינו כשזה מגיע לסטייל של פרוות מלאכותיות. מדובר בפרווה קצרה, לבנה ומסולסלת - שנראית ממש כאילו לובשים כבשה. זה לא בהכרח הדבר הכי נעים למגע, וגם לא בהכרח הכי אסתטי - אבל משהו בפרווה הזו כנראה קסם לאנשים שמאחורי המותגים המובילים.

עוד בוואלה! אופנה

הדקו חגורות: הביקיני המוזר של אסוס יגרום לכן לוותר על ביקור בחוף הים

לכתבה המלאה
נעלי פרווה כבשה אסוס. אסוס, צילום מסך
זה לא צחוק. הגרסה של אסוס/צילום מסך, אסוס

מי שלאחרונה החליטו להיכנע לבשורה ולקדם אותה במחיר נגיש אלו אסוס, שלא אחת מוכרים מוצרים מגוחכים שגורמים לנו להרים גבה. הפעם הם דווקא מאוד רציניים ומציעים נעלי עקב עשויות צמר כבשה מלאכותי במחיר הנגיש של 145 שקלים בלבד. אסוס דווקא משווקים את הנעל לפי הטייטל "פרוות דובון", אבל נראה לנו שאי אפשר להתבלבל - מדובר בכבשה.

מי שעוד מציעים נעלי כבשה הם זארה. המוגת הספרדי המצליח מציע נעלי מיולס מבד דמוי צמר כבשה מתולתל בעלות של 269 שקלים. להשלמת הלוק תוכלו לקנות בזארה גם תיק קטנטן עם פרוות דמה של כבשה בעלות של 199 שקלים, או פאוץ' דמוי פרוות כבשה במחיר של 129 שקלים. כך או כך, בין אם זה מוצא חן בעינינו ובין אם לא - נראה שבקרוב כולם יפלו לטרנד הכבשה, אז כדאי שתצטיידו בהתאם.

נעלי פרווה כבשה אסוס צמר. אסוס, צילום מסך
145 שקלים וזה שלכם/צילום מסך, אסוס
נעלי פרווה כבשה צמר זארה. זארה, אתר רשמי
ויש גם את האופציה של זארה/אתר רשמי, זארה
תיק פרווה כבשה צמר זארה. זארה, אתר רשמי
תיק להשלמת הלוק/אתר רשמי, זארה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully