וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שדה של פנינים: השמלות הכי יפות משבוע האופנה לכלות בניו יורק

אבק הכוכבים של המותגים הגבוהים התפייד לו משבוע האופנה בניו יורק וכעת מגיע שבוע האופנה לכלות שם הציגו לא מעט שמות ישראלים נחשבים. לי גרבנאו בקולקציה יוקרתית, מרקזה עשו חשק להתחתן בגן ורדים מלבלב וגליה להב הציגה שמלת אוסקר מנצחת

לי גרבנאו. יח"צ רשמי,
שמלות הכלה של המעצבת לי גרבנאו בשבוע האופנה לכלות בניו יורק/יח"צ רשמי

תעשיית החתונות הישראלית מגלגלת כ-15 מיליארד שקלים בשנה, סכום מטורף ללא ספק, כשחלק נכבד ממנו הולך בעקבות הרצון הגדול להגשים את חלומה של הכלה ביום הנוצץ בחייה. אחרי בחירת האולם, סידור הפרחים והדאגה שהאורחים יצאו מעולפים מהאוכל, כל אישה יודעת שצריך לתעל את האנרגיות למקום אחד בלבד - בחירת השמלה.

אז אחרי שהסתיים סבב שבועות האופנה בכל הבירות הנחשבות בעולם, חזרנו שוב לניו יורק סיטי לשבוע האופנה לכלות שם הציגו יותר מ-32 מעצבים את החזון שלהם לעולם החתונות בשנה הבאה וביניהם גם לא מעט שמות כחול-לבן. רוח רעננה מארץ הקודש עם דגש על תפירה ברמות הגבוהות, כי עם כל הכבוד לטרנדים והפפיונים, לא משנה איזה עיטור יש לכן על שמלה, אם היא לא פיין - היא פשוט לא.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

לי גרבנאו. יח"צ רשמי,
כתפיות שיפון בקשירת פפיון אצל לי גרבנאו/יח"צ רשמי

לי גרבנאו שידועה בשמלות היוקרתיות שלה (החל מ-15,000 שקלים לשמלה) חגגה השנה עשור למותג והציגה קולקציה בשם "שדה של פנינים". הפנינים כאמור היוו נקודה מרכזית בעיצובים לצד עבודת יד מוקפדת של חריזה וריקמה, ביניהן תכשיטים וחגורות חלקן עשויות טול משי עם אבזם פנינים והכל בפלטת צבעים טבעית מפודרה, אוף וויט, קרם, שמנת ולבן. לקולקציה של גרבנאו, הישראלית היחידה שמחזיקה בחנות בווסט ווילג', התווספו תכשיטים מרהיבים לשיער כולם עשויים פנינים בשלל גדלים של המעצבת קרן וולף שנתנו את הטאצ' הסופי לקולקציה המשובחת.

עוד בוואלה!

"אופנה זה פוליטיקה": קולקציות כחול-לבן לרגל השנה החדשה

לכתבה המלאה
לי גרבנאו. קארין בר,
פנינים בשלל גדלים של קרן וולף ללי גרבנאו/קארין בר

גליה להב, שמציגה כבר לא מעט שנים בפלטפורמה, גייסה השנה לשורותיה את הדוגמנית הטרנסג'נדרית המדהימה, ולנטינה סמפיו לצילומי הקמפיין. להב הציגה שתי קולקציות, האחת fancy white והשנייה קולקציית הגאלה הנחשבת נגישה יותר ושואבת השראות מעולם המים. לצד התחרות והשסעים בלטה שמלה אחת, אולד הוליווד גלאם, סטרפלס עם אלמנט כיווצים מדויק ומעליה שכמייה לבנה ומלכותית.

גליה להב. יח"צ רשמי,
הדוגמנית הטרנסג'נדרית ולנטינה סמפיו לגליה להב/יח"צ רשמי

בית האופנה היוקרתי מרקזה הציג גם כן את קולקציית הכלות שלו לשנת 2020 בעבודת פרחים מטריפה שלחלוטין עושה חשק להתחתן בגן מלבלב. עיטורי פרחים קטנים ומעודנים על שמלות סטרפלס באווירת סינדרלה וכמובן שהפרזנטציה עם שלל סידורי פרחים על ראשן של הדוגמניות נתנו את הטאצ' הסופי לכל הקסם הזה.

מרקזה. יח"צ רשמי,
רצנו להתחתן בגינה. הפרחים במרקזה/יח"צ רשמי

צמד המעצבות הישראליות יעל אייזנברג וחלי קלקשטיין העומדות מאחורי המותג אייזן שטיין הציגו גם כן בסוף השבוע בפרזנטציה אקסלוסיבית את הקולקציה החדשה שלהן WILD WINGS. כל הדגמים עשויים טולים, תחרות שנטילי, רקמות ובדי חרוזים מנצנצים, כולם בהשראות עולמן הקסום של הציפורים.

אייזן שטיין. דודי חסון,
טולים ותחרות שנטילי אצל אייזן שטיין/דודי חסון
אייזן שטיין. דודי חסון,
השראות מעולם הציפורים. הפרזנטציה של אייזן שטיין/דודי חסון

עוד מעצבת שתפסה את עינינו, לילה רוז שהצליחו לבלוט בין עומס התחרות והטולים של המעצבים האחרים, הכל בפשטות ובקלאסיקה מדויקת. חליפת מכנסיים וסטרפלס עם אלמנט פפיון דרמטי, עוד חליפת שני חלקים כאלטרנטיבה ללוק חתונה שני של גופיית סליפ וחצאית נוצות וגם שמלת מקסי לבנה נקייה עם מפתח וי עמוק בחזה. המעצבת הישראלית ברטה גם כן הרימה תצוגה מרשימה בקומה 102 בבניין שהוקם על הריסותיו של מגדלי התאומים. בקולקציה נראו שילובי בדים עשירים כגון תחרות בשקיפויות שונות, אפליקציות מנצנצות ושיבוצי סברובסקי בעבודת יד.

לילה רוז. יח"צ רשמי,
קלאסיקה עם נגיעות של טרנדים אצל לילה רוז/יח"צ רשמי
לילה רוז. אתר רשמי
הציגה בגינה פרחונית בווסט וילג'. לילה רוז/אתר רשמי
ברטה. יחצ,
ברטה בתצוגה מרהיבה בשבוע האופנה/יחצ
ברטה. יח"צ,
לוקיישן לוקיישן לוקיישן. קומה 102 בבניין שהוקם על הריסותיו של מגדלי התאומים בתצוגה של ברטה/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully