וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרגע שלה: אתי עובדיה קובו פורצת קדימה

13.10.2019 / 7:28

היא הכלה של בבו קובו, מטפחת דף אינסטגרם אסתטי להפליא, בסטי של הנשים הכי שוות בביצה ובימים אלו ממש עובדת על ליין תכשיטים יוצא דופן שמכניס רוח רעננה לענף. ריאיון חגיגי

אתי קובו. צילום פרטי,
מותג חדש. אתי עובדיה קובו פורחת/צילום פרטי

בשנים האחרונות אתי עובדיה קובו, 29, מתפקדת כאחת הבחורות הכי מסקרנות בסביבה. ההילה האניגמטית שאופפת אותה טמונה בפלירטוט מתמיד עם כמה מעולמות התוכן הנוצצים ביותר: מצד אחד הייחוס המשפחתי: קובו היא אשתו של עודד, הבן של איש העסקים בבו קובו, ואם שני ילדיו אנאבל (שלוש) ודייויד (שנתיים), מה שהופך אותה לחלק מענף מתוקשר בו נמצאות מירי בוהדנה והאחיינית הדוגמנית נועם, ולפי האינסטגרם השלוש חולקות קשר פוטוגני הדוק.

יש גם את הגיסות השוות מניו יורק, רוני קובו - מעצבת אופנה מצליחה שכבר הספיקה להלביש בין היתר את בנות קרדשיאן-ג'נר, ביונסה וריהאנה, ודנה קובו - מעצבת תכשיטים ובעלת הלייבל Shashi שמתהדרת גם היא בקאדר לקוחות מרשים שכולל את קייטי פרי, ריהאנה וטיילור סוויפט.

אתי קובו. צילום פרטי,
ליין התכשיטים coconut love/צילום פרטי

טייטל נוסף שהיא מתחזקת מציג זיקה לאומנות עם חשבון אינסטגרם מטופח החושף כישרון צילום ייחודי ורגישות אסתטית גבוהה שהפכו אותו לאחד העמודים המקומיים הבולטים ברשת. החוג החברתי בו היא מסתובבת מהווה עוד נדבך ממגנט וכולל את הבסטי יעל נזרי ואושיות נוספות ביניהן בר רפאלי, עדי רונן, לירן כוהנר, הדס מוזס ואלינור קופלר. בנוסף היא מתעלת את הנוכחות האינסטגרמית שלה שצברה כבר 41.5 אלף עוקבים ומתנהלת כמשפיענית פעילה על כל המשתמע מכך.

אתי קובו. צילום פרטי,
"הייתי ילדה עם בעיות קשב וריכוז, הצילום פיקס אותי". קובו/צילום פרטי

קובו היא מקרה קלאסי של מישהי שיכולה לשבת רגל על רגל בנחת ולהסתובב בכיף בין חופשות יוקרה מסביב לעולם, תוך העסקת צוות מטפלות שידאג לדור ההמשך בזמן שהיא מדלגת בין אירועים חברתיים נחשקים ומתעדת בסטייל כל רגע מנקר עיניים לטובת הפיד המדובר. אבל זה ממש לא המצב פה. אתי היא אמא במשרה מלאה שהוסיפה ממש לאחרונה כובע נוסף ללו"ז הצפוף שלה עם השקת coconut love, מותג תכשיטים משלה שמתהווה ממש בימים אלו.

עוד בוואלה!

הפאשניסטה מיטל כץ: "אני ואנה ארונוב עובדות על בייבי משותף"

לכתבה המלאה
אתי קובו. צילום פרטי,
אסתטיקה א-סימטרית משגעת של פנינים ואבני חן/צילום פרטי

את חשבון האינסטגרם של המותג השיקה אתי קובו לפני כחודש וחצי עם פיד שמציג אסתטיקה בהירה ויוקרתית שמחברת בין צילום, חומרים טבעיים, עיצוב פנים לצד היצירות המתוכשטות שמתכתבות באופן מדויק עם הטעם הנוכחי של משפעניות הרשת. שרשראות בשכבות, שרוכי משקפיים מתוכשטים, פנינים בכל הצורות, א-סימטריה ואבנים צבעוניות כשהכל מוגש בצילומים מהממים על רקע סמלי סטייל אחרים: פה משקפיים של סלין, שם כיסא cesca האיקוני של מרסל ברויאר, מגדל האייפל, לוגו של שאנל, לואי ויטון, תיק של כריסטיאן דיור, ערימת ספרי קפה אופנתית ועוד פינות אדריכליות בהגשה גיאומטרית.

אתי עובדיה קובו. אתי קובו אינסטגרם,
"מעצבת ומייצרת לבד, בקצב שלי". אתי עובדיה קובו/אתי קובו אינסטגרם

"מגיל 12 בערך אני מתעסקת בצילום ובתכשיטים, אלו שתי האהבות הגדולות שלי מהפן האסתטי", היא מספרת בראיון בלעדי לוואלה! אופנה. "הייתי הולכת אז להסתובב באזור אלנבי-שנקין וקונה חרוזים וגם מפרקת חרוזים משרשראות מרוקאיות של סבא שלי. החלום שלי היה שתהיה לי מצלמת פולארויד, זה היה מבחינתי יותר מלהיב מלטוס לדיסני, ומהרגע שקנו לי התחלתי להתמקד בצילום, הייתי ילדה עם בעיות קשב וריכוז וזה מאוד הרגיע ופיקס אותי". לפני שלושה חודשים בערך היא מצאה את עצמה חוזרת לאותו תחביב ממגנט ודי מהר היא הבינה שהפעם זה משהו שהיא לא מתכוונת לוותר עליו.

למה קוקונט לאב ולא אתי קובו? זה שם שיכול לפתוח דלתות.
"אני הכי לא במקום הזה. התחשק לי שם של פרי ואווירת טבע, כמו אפל או מנגו ואני מתה על קוקוס שזה לבן ומתחבר לסיפור של הפנינים".

אתי קובו. צילום פרטי,
לתכשט את המשקפיים עם שרשרת פנינים/צילום פרטי

אז איך זה נכנס לסדר יום העמוס שלך?
"את התכשיטים אני מעצבת ומייצרת לבד, בזמן שלי, בקצב הנכון לי, זה שקט ותרפיה עבורי. המטרה היא לעשות את זה בכיף, אני מאמינה בלעשות משהו אותנטי מהלב באהבה. מאוד חשוב לי להיות נאמנה לעצמי".

מה טווח המחירים של התכשיטים?
"בעיקרון כל תכשיט שונה מהשני. צמיד יכול להתחיל מ-400 שקלים וכל השאר תלוי כבר בחומרי הגלם ומה הלקוחה מבקשת".

ומה התכניות לעתיד? לאן זה יכול להגיע לדעתך?
"האמת שאני לא ממהרת כרגע וזה לא מסחרי בכלל, בקרוב גם תהיה חנות אונליין, אבל כרגע זה רק מפה לאוזן ומנשים שפונות אליי דרך האינסטגרם".

אתי קובו. צילום פרטי,
ליין התכשיטים המשגע של אתי עובדיה קובו/צילום פרטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully