וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזרה לשוק הרווקות: אנג'לינה ג'ולי בקאמבק שכל כך חיכינו לו

8.10.2019 / 8:22

אחרי תקופה ארוכה בה אנג'לינה ג'ולי זנחה את הסטייל, סוף סוף היא מנערת את הנפטלין מהלוקים וחוזרת להתלבש בשיק. עם טופ מטריף בסגול לילך, שמלת פרנזים נוצצת וחיוך זוהר - נזכרנו למה היא "האישה הסקסית בעולם". עכשיו רק נותר לתהות מתי מישל פייפר תתעורר

אנג'לינה ג'ולי. GettyImages
מפזרת חיוכים - ואנחנו מאמינות לה. אנג'לינה ג'ולי בז'יבנשי/GettyImages

אנג'לינה ג'ולי תמיד תהיה זכורה לנו בתור "האישה הסקסית בעולם", אבל מה לעשות שתקופת הפרידה מבראד פיט גבתה ממנה מחיר כבד ומשהו שם בסטייל הלך לאיבוד בדרך. אולי זה האימהות, אולי הטרגדיות האישיות, המאבקים ברעות החולות של החברה בעולם, איום הסרטן וייתכן מאוד שגם הפרידה הקשה - הכל מובן, אבל כך או כך במבחן התוצאה קיבלנו לוקים מיושנים שגרמו לנו לפהק באינטנסיביות. אבל לא עוד, ג'ולי חזרה לשוק הרווקות, הילדים כולם גדלו - וזה בדיוק הזמן לנער את הנפטלין ולחזור לשדר קצת סטייל, גלאם וקריצה סקסית.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

אנג'לינה ג'ולי. GettyImages
סטייל, גלאם וקריצה סקסית. אנג'לינה ג'ולי חזרה/GettyImages

אתמול הגיעה ג'ולי (44) לרומא לקדם את הסרט החדש בכיכובה, "מליפיסנט: אדונית הרשע", שם הצטלמה לצד מישל פייפר המהממת ביופייה. אל מול הלוק החיוור של פייפר, התגלה הקאמבק של ג'ולי - סוף סוף היא לבשה בגד רענן. ג'ולי זנחה את השחור, שהפך להיות כמעט סימן היכר שלה, לטובת אאוטפיט מסקרן בצבע פסטל.

השחקנית לבשה גופיית פליסה קסומה בסגול לילך של ז'יבנשי שבחלקה הקדמי נראה כאילו קשור פרח עם עלי כותרות או תוספת בד שממשיכה כמעט עד הרצפה. לגופייה היא ציוותה מכנסי סקיני בצבע שחור וסטילטו תואמים. מ-ע-ו-ל-ה.

עוד בוואלה! אופנה

אנג'לינה ג'ולי בריאיון פמיניסטי בועט במגזין אל האמריקאי

לכתבה המלאה
אנג'לינה ג'ולי מישל פייפר. GettyImages
מישל פייפר, נרדמנו/GettyImages

לידה כאמור עמדה פייפר, עוד שחקנית איקונית עם יופי מהפנט, אלא שהפעם היא החביאה אותו בלוק רגיל למדי - מכנסיים בצבע שחור וחולצת שנהב מבריקה עם צווארון גולף שמוט. לוק לא רע בסך הכל אבל מאוד משעמם ולא תואם את המעמד, ובלט במיוחד בחוסר העניין שלו נוכח החיות הזוהרת של ג'ולי.

אצל ג'ולי כבר ניתן לזהות מגמה של ממש. בשבוע שעבר היא ביקרה ביפן ועשתה זאת בשמלת פרנזים זהובה ונוצצת של ראלף ורוסו. לרגע, היא הצליחה להחזיר את הגלאם ההוליוודי הישן של שנות ה-30 של המאה הקודמת. איך אומרים? מזל שיש סרט לקדם.

אנג'לינה ג'ולי. GettyImages
גלאם הוליוודי טהור. ג'ולי בשמלה של ראלף ורוסו באירוע ביפן/GettyImages
אנג'לינה ג'ולי זהרה מדוקס. GettyImages
הילדים גדלו, אפשר לחזור לשוק הרווקות. ג'ולי עם זהרה ומדוקס/GettyImages
אנג'לינה ג'ולי. GettyImages
מצפות לעוד. אנג'לינה ג'ולי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully