וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאובטחת וחסודה: קייט מידלטון נוחתת בפקסיטן

מייגן והארי סיימו את הסיבוב הרשמי שלהם באפריקה וכעת הגיע תורם של הדוכסים מקיימברידג' לביקור מלכותי בפקיסטן. מידלטון נתנה טוויסט מעניין ללבוש המסורתי ואף עשתה מחווה מרגשת לנסיכה דיאנה

קייט מידלטון. GettyImages
נוחתים בפקיסטן. קייט מידלטון והנסיך ויליאם/GettyImages

13 שנה אחרי שאף אושיית רויאלטי בריטית לא דרכה באדמת פקיסטן, הממלכה החליטה לגייס למשימה החשובה את הפאוור קאפל, הדוכסים מקיימברידג', שידועים בעבודת יחסי ציבור משובחת. אחרי שמייגן מרקל והנסיך הארי חזרו מהסיבוב המלכותי שלהם באפריקה עם ארצ'י הקטן, נחתו אמש (ב') קייט מידלטון והנסיך ויליאם בשדה התעופה 'נור קהאן' שבפקיסטן לביקור מלכותי בן חמישה ימים.

טקס קבלת הפנים שהיה מלווה כמובן בשטיח אדום, היה עמוס חיוכים אך מטעם הארמון נמסר כי מדובר בביקור מורכב במיוחד והאבטחה בו תהיה כבדה בשל המתיחות באיזור. מידלטון מצידה נשארה נאמנה לחיוך המלאכי הידוע וירדה מהמטוס במלוא הדרה כשהיא לבושה באאוטפיט המסורתי הנקרא 'שלוואר קמיז' (מכנסיים, טוניקה וצעיף).

לעוד חדשות אופנתיות:
"שקעי עיניים, עיבוי שפתיים, קו לסת ועוד": נעמה קסרי שורדת כל מזרק
להתקשט בקולקציות חדשות: סוודרים, שמלות וחליפות מטריפות

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

קייט מידלטון. GettyImages
תחת אבטחה כבדה, קייט מקבלת פרחים מילדים מקומיים/GettyImages

המעצבת הבריטית החביבה על הדוכסית, קתרין ווקר, נתנה את הפרשנות שלה לקמיז והכינה למידלטון במיוחד לרגל הביקור שמלה בגוון טורקיז, כשבחלקה העליון צווארון נופל שמתחיל לבנבן והופך אט אט בדגרדה לטורקיז עז בחלק התחתון. מתחת, כמיטב המסורת, מכנסיים בגזרה ישרה ובגזרת האקססוריז נרשמו נעלי סטילטו בגוון ניוד, תיק של המותג מקומי Zeen בגוונים בהירים ועגילים מהודרים עם אבן מרכזית שנראים שווים יותר מכל עלות הביקור גם יחד.

עוד בוואלה!

חורשת או ממחזרת? מייגן מרקל עושה קייט מידלטון

לכתבה המלאה

בשנת 1996 ביקרה הנסיכה דיאנה בפקיסטן עם לוק מסורתי בצבע תכלת, שהצליח להזכיר לכולם מאיפה שאבה מידלטון את ההשראה ללוק הנוכחי. הפאשן אייקון המנוחה, שהייתה ידועה בתרומה העצומה שלה למדינות נחשלות לבשה בזמנו טוניקה ארוכה עם כפתורים ומתחת מכנסיים, צעיף שיפון ונעלי בובה בגוון תכלת גם כן.

היום (ג') התחיל כבר באופן רשמי הביקור של הדוכסים ותחנה ראשונה בלו"ז הצפוף הייתה בבית ספר מיוחד ששם דגש על חינוך ילדות בגילאי 4-18. הדוכסית המשיכה עם קו הלבוש המסורתי והגיעה בטוטאל לוק כחול של מעצבת מקומית נחשבת בשם Maheen Khan.

קייט מידלטון. GettyImages
במיוחד לביקור, לוק של קתרין ווקר/GettyImages
קייט מידלטון. GettyImages
צבע שיער רענן ועגילים משגעים/GettyImages
קייט מידלטון. GettyImages
הלו"ז צפוף והמלאכה מרובה. קייט וויליאם/GettyImages
קייט מידלטון. splash
ממשיכה עם המסורת. מידלטון בטוניקה ארוכה עם רקמה, מכנסיים וצעיף/splash
קייט מידלטון. splash
טוטטאל לוק של המעצבת המקומית הנחשבת, מאהין חאן/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully