וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיים בשק: תיקי האוברסייז חוזרים ובענק

21.10.2019 / 8:07

אחרי תקופה מפוארת בה התיקים הקטנטנים השתלטו על חיינו והגיעו לנקודת מיצוי, הטרנד ההפוך חוזר בגרסה משוחררת עם שייפ אמורפי וצבעוניות קלאסית. המחירים? מאלפי דולרים ועד שפיות הכרחית בזארוש

את שרביט השלטון של סצינת התיקים אוחזת בשנים האחרונות קטגוריית התיקים הקטנים באופן בלתי מעורער, ויש לומר שגם די בצדק. הם עולים פחות, מכבידים פחות ומאלצים אותנו הנשים לנהל את תכולתם ביד רמה. יחד עם זאת כל מגמה שנטחנת עד קיצון, עיין ערך תיקי האולטרה מיני של ז'קמוס, מביאה את סף הריגוש למיצוי שגורם לעולם האופנה לתור אחר תשובה קיצונית עם טרנד הופכי. ומה ההיפך מתיק קטן בעל צורה גיאומטרית ונוכחות קשיחה?

מי שקורא תיגר בימים אלו על התיקים הקטנים הם תיקי אוברסייז בשייפ אמורפי על גבול השק שמצליחים לכבוש נוכחות מרשימה בפיד ולדחוק הצידה באלגנטיות את אחיהם המיניאטוריים. דפדוף בעמודי אופנת רחוב פופולריים באינסטגרם המציגים פאשניסטות שכבר אימצו לחיקן את התיקים הענקיים מזכיר לנו שאי אפשר להתעלם מהקסם והסטייל של הסגנון המדובר. בייחוד בכאלה מהזן היקר והאיכותי שתופסים את העין בקלות ועושים חשק עז לרענן את מלתחת החורף עם תיק אוברסייז שווה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

בשונה מתיקי המיני שמתוקף היותם קטנים נראים טוב בשילובי צבעים וריבוי אלמנטים, אלו הגדולים מגיעים לרוב בעיצוב רגוע, במרקם רך ובגוונים חלקים. מגמת תיקי האוברסייז קיבלה בוסט קאלטי בחסות עמוד האינסטגרם thebigbagclub שמונה עד כה 9,500 עוקבים ונפתח על ידי מעצבת גרפית ממילאנו שמגדירה את עצמה "אובססיבית לתיקים". חלק מתמונות התיקים שהיא מעלה עוברות טיפול הגדלה מוגזם, מה שהופך את החשבון לשווה מעקב.

עוד בוואלה!

הכוכב של העונה: הג'ינס המטריף שיעשה לכן את החורף

לכתבה המלאה

בולטים בז'אנר ומתויגים על בנות הפאשן ברשת: ה- large circle tote של khaite מעור עגל (2,600$) בחום או שחור, דגם סומבררו של ג'יל סנדר שמגיע בכחול מטריף וגם בשחור (2,287$), בוטגה ונטה עם מגוון דגמים במחירים מטורפים שמתחילים מ-3,700$ ומגיעים עד 9,500$ עבור הגרסאות הקלועות. ואחרי שקיבלנו השראה מהאילנות הגבוהים אפשר ללכת על הפרשנויות השפויות יותר (מבחינת מחירים) שמציעה רשת זארה.

טיפול הגדלה מוגזם

  • עוד באותו נושא:
  • תיקים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully