וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממה היא לא עושה כסף? קיילי ג'נר הפכה בדיחה ברשת להצלחה מסחררת

המיליארדרית הצעירה רק רצתה להעיר את בתה הקטנה משנת הצהריים, אך מתברר כי המזמור הנעים הפך לסרטון ויראלי ברשת מה שהוליד ממים מצחיקים במיוחד. אשת העסקים הממולחת כבר הספיקה לייצר מזה כסף

קיילי ג'נר. splash
הכל התחיל משיר ערש לסטורמי/splash

בשבוע שעבר נתנה לראשונה קיילי ג'נר (22) הצצה למשרדי קיילי קוסמטיקס בסרטון יוטיוב שהגיע ל-11 מיליון צפיות. בסיור הנוצץ, כשהיא בלבוש מלא, שמלת מיני שחורה של שאנל והענק שהכין לה טרוויס סקוט עם לוגו השפתיים של המותג, הציגה המיליארדרית הצעירה את החללים השונים שיש במשרדים (המשגעים יש לציין) וביניהם חדר המשחקים של בתה הקטנה סטורמי.

כשהיא נכנסה לחדרה של סטורמי והעירה אותה משנת הצהריים זמזמה לה קיילי את שיר הערש Rise and Shine ובטוח שלא צפתה את מה שעתיד לבוא בעקבותיו. קטע השירה, אם אפשר לקרוא כך לחמש השניות של הזמזום, הפך סופר ויראלי בטוויטר ובאינסטגרם, המעריצים היו בהיסטריה ואחד מהם אף ציין: "וואו, אני עומד למות מזה".

לעוד חדשות אופנתיות:
חתונת השנה: גברת נפוליאון ביצירת קוטור חד פעמית
אן זיוי: "אני מקבלת כמות מטורפת של הודעות באינסטגרם על הגבות שלי"

עקבו אחרי ואלה! אופנה באינסטגרם

קיילי ג'נר. אינסטגרם, צילום מסך
אין כמו כמה ממים טובים - קיילי ג'נר גרסת השמש/צילום מסך, אינסטגרם

אריאנה גרנדה גם עשתה מחווה וכמובן שהממים לא אחרו לבוא, כשהמצחיק ביותר היה פרצופה של הג'נרית בתוך שמש זורחת, כי אם כבר לקום משינה - אז ככה. אשת העסקים הממולחת נהנתה מההומור, זיהתה את הפונטציאל העסקי ועיצבה באופן מיידי שני קפוצ'ונים קלאסיים (אחד בשחור ואחד בלבן), פריטים הכרחיים לעונה הקרה, כשעליהם מודפס בקטן פרצופה עם השמש.

65 דולר ליחידה ובתוך ימים ספורים הפריטים כבר סולד אאוט! אמש פורסם באתר Tmz כי קיילי כבר הגישה בקשה לטריידמרק (סימן מסחר) בכדי לנכס אליה את צמד המילים ומתברר כי הקפוצ'ונים היו רק חימום. בקרוב מאוד תוכלו לרכוש מכנסיים, מעילים, שמלות, נעליים, גרביים, בגדי ים ואפילו פיג'מות הכל תחת הברנד החדש - Rise and shine. חייבות להודות שגם אם אנחנו לא מחבבות במיוחד את הסטייל המוחצן של הכוכבת, עם הקפוצ'ונים האלו היינו מוכנות ללכת ולו רק בשביל הפאן.

עוד בוואלה!

קיילי ג'נר מדגימה: גם מותגי יוקרה יכולים להיראות 'זולים'

לכתבה המלאה
קיילי ג'נר. אתר רשמי, צילום מסך
65$ לקפוצ'ון עם השמש של קיילי ג'נר/צילום מסך, אתר רשמי
קיילי ג'נר. אינסטגרם, צילום מסך
מאסטרית בשיווק - יודעת לעשות מכל דבר מזומנים/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully