וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיילי ג'נר מדגימה: גם מותגי יוקרה יכולים להיראות 'זולים'

המיליארדרית הצעירה מתחזקת את דף האינסטגרם שלה באופן יומיומי עם שלל לוקים מצועצעים ותמונות מגרות מליין הקוסמטיקה שלה, אך בתמונה האחרונה היא הוכיחה באופן חד משמעי כי גם אופנה גבוהה יכולה להיראות רע. בנות, ראו והשכילו

קיילי ג'נר. אינסטגרם, צילום מסך
גם יוקרה יכולה להיראות צ'יפ/צילום מסך, אינסטגרם

כשאנחנו נתקלות בשילוש הקדוש של אלכסנדר וונג, התיקים היוקרתיים של הרמס והמותג הכי רותח של השנה האחרונה, בוטגה ונטה, אנחנו מתארות לעצמנו שאפשר להרכיב מראה די משובח. כזה שידגיש את העובדה שלובשים אופנה גבוהה ובנוסף סופר עדכנית. אך לעיתים (וזה הלקח שמומלץ שתשננו היטב), שילוב חלש שמתבסס כולו על המזומנים מוביל לטוטאל לוק הרסני, ששום תירוץ ששווה עשרות אלפי דולרים לא יצדיק את הבחירה.

מלכת הקוסמטיקה של משפחת קרדשיאן-ג'נר, קיילי (22), נפלה בדיוק באסון האופנתי המדובר והעלתה אמש (ג') לדף האינסטגרם שלה שתי תמונות באווירה סקסית שמצליחות לעשות שירות לא מוצלח לשלושה מותגים מובילים.

לעוד חדשות אופנתיות:
סקס אפיל במקסימום: טופ הסריג המטריף הזה עובד עם הכל!
מאובטחת וחסודה: קייט מידלטון נוחתת בפקסיטן

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

קיילי ג'נר. אינסטגרם, צילום מסך
השילוש הקדוש שהפך לאכזבה - וונג, בוטגה ונטה והרמס/צילום מסך, אינסטגרם

קיילי בחרה את אחת הפינות הפוטוגניות בביתה המעוצב להפליא והתהדרה בשמלת עור שחורה של המעצב האמריקאי אלכסנדר וונג. השמלה הקצרצרה מדגישה את פיגורת שעון החול שלה ובעלת מפתח עמוק באיזור החזה. לצידה, מונח בנונשלנטיות שכזו, תיק מדגם 'קלי' בשייפ טרפז קטן ואלגנטי של בית האופנה הרמס. עשוי עור קרוקודיל שחור, ללא ספק הפריט הכי יפה מהשלישייה, אך בשילוב הנ"ל גם הוא איבד מערכו, וזה אחרי שהוא מוערך בחמש ספרות.

לסיום - הסנדלים. אחד הפריטים החמים של העונה מבית בוטגה ונטה בשווי 750 אירו, נעלי רשת עם שרשרת מובנית. ייתכן כי כל אחד מהפריטים באמת יכול היה לעבוד בקונסטלציה אחרת, שזה די מפליא כי בסך הכל ג'נר בחרה בטוטאל לוק שחור שאמור להיות קלאסי במהותו. בשורה התחתונה - פרשנות גרועה לשמלה קטנה שחורה. חבל.

עוד בוואלה!

"זו עסקה ששווה מיליונים": האמת מאחורי ההברזה של קיילי ג'נר לבלמיין

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully