וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אני עם הפאוץ', יה! ההיסטריה סביב התיק החדש של לואי ויטון

27.10.2019 / 7:00

פאוץ' המונוגרמה החדש של בית האופנה הצרפתי מתפוצץ ברשתות החברתיות - אז יצאנו לחקור מה סוד הקסם של הדגם הפרקטי הזה. האם אושיות הסטייל רק נהנות מהמעמד או שמא יש טירוף אמיתי?

מחזור החיים של טרנד אופנתי הוא מושג חמקמק שקשה לחזות. בעוד שברור לכולם שכמעט כל דבר שהיה אי פעם במודה מתישהו יחזור, אפילו זה הבזוי ביותר - ראה ערך כריות כתפיים ופאוצ'ים - לאף אחד אין מושג מה הטיימינג הנכון. יש טרנדים שחוזרים כעבור חודשים או עונות בודדות ויש אחרים (ראה ערך שתי שורות למעלה) שצריך כמה עשורים כדי להיות מסוגלים להתגעגע אליהם בנימה חיובית.

דפוס המונוגרמה המוכר של בית האופנה היוקרתי לואי ויטון נחשב עבור אנשים מסוימים כקלאסיקה על-זמנית ועבור אחרים לטרנד מאוס המסמל רצון לשדר יוקרה והשתייכות למעמד מסוים בידי כאלו שלא ניחנו בהבנה אופנתית. בלואי ויטון מנסים כבר כמה שנים לשנות את התדמית הזו כשהמנהל האומנותי ניקולה גסקייר מציג בכל עונה על המסלול תיקים ראויים בהחלט אבל בפועל אין לזה ביטוי ממשי אצל הפאשניסטות הנכונות. יותר נכון לא היה, כי כעת מסתמן מהפך שהוציא את מונוגרמת הלוגו מהבויעדם באדיבות דגם ה-Multi-pochette החדש (1,640$) שתלוי לאחרונה על כתפיהן של הטופ שבטופ.

בגזרת המובילות בפיד ביניהן קארה דאור, איימי סונג, היילי ביבר, ריהאנה, רוקי ברנס, בריטני חוויאר וגם על הישראליות נטע אלחימיסטר וקורל סימנוביץ'. הדגם עצמו די פרקטי ובעל מראה סטנדרטי שאינו מסגיר סיבה לבהלה: תיק שנתלה על הכתף בהצלב בעל רצועת בד בהטבעת לוגו המותג מתכווננת ורחבה (שניתנת להחלפה בגוונים שונים) ועליה נתלה ארנק עגול פלוס שרשרת חוליות זהובה.

אז מה קרה שפתאום כולן עפות עליו? אולי זה הגוונים החומים שכל כך רותחים עכשיו ואולי מדובר בעסקה כדאית שאף אחת מאותן 'מקבלות כל תיק בחינם רק שיצטלמו איתו' לא יכולה לסרב לה. כך או אחרת, כדאי שתתחילו להתרגל לקאמבק של לואי ויטון כי הוא עושה קולות של סופר משכנע.

עוד בוואלה!

מותג הסוודרים הרותח של אושיית הסטייל הפריזאית נוחת בישראל

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully