וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נייקי משיקה לראשונה קולקציית פלאס סייז בישראל

מותג הספורט המצליח עושה היסטוריה ומשיק קולקציית בגדי אימון ואופנת ספורט במידות גדולות. הקולקציה החדשה כבר זמינה לרכישה אונליין בישראל באתר Terminal X, כל הפרטים

נייקי, טרמינל איקס. דימה טליאנסקי,
נייקי משיקים קולקציה למידות גדולות/דימה טליאנסקי

לפני כשנתיים השיק מותג הספורט האמריקאי 'נייקי' בפעם הראשונה בהיסטוריה קולקציית פלאס סייז מצומצמת במיוחד ובה מספר פריטים בודדים שנמכרו באתר הבינלאומי. כעת, כשהעולם סוף סוף צועד לכיוון שינוי אידיאל היופי, 'נייקי' מוציאים קולקציית פלאס סייז חגיגית ומגוונת ומנגישים את אופנת הספורט המשובחת שלהם למידות גדולות.

הקולקציה הייחודית, Nike plus size, מציעה מגוון פרטי אופנת ספורט, בגדי אימון וריצה לספורטאיות בטווח מידות הנע בין XL ועד XXXL ובמחירים נגישים שבין 99.90-299.90 שקלים. הפריטים החדשים נשענים על הדגמים הקלאסיים של המותג ובהם מכנסי טייטס, טופים, חולצות, גופיות (אוברסייז וצמודות), סווטשירטים ומכנסיים בצבעוניות נועזת של ורוד ניאון לצד קלאסיקה של שחור, לבן ואפור.

נייקי, טרמינל איקס. דימה טליאנסקי,
הגיע הזמן, מיישרים קו עם שינוי אידיאל היופי/דימה טליאנסקי

מדובר כאמור באחד הצעדים המשמעותיים של 'נייקי' ומי שזכה לשיתוף הפעולה המקומי לשיווק בלעדי הוא אתר TERMINAL X אשר בשליטת קבוצת פוקס, ומציע משלוח תוך 24 שעות לבית הלקוח. מיכל רביב, סמנכ"לית שיווק ושירות לקוחות מסרה: "אנחנו שמחים על שיתוף הפעולה עם 'נייקי'. זה אחד הצעדים המשמעותיים לקידום אופנת Plus Size באתר שלנו ותמיכה בספורטאיות בכל המידות".

עוד בוואלה!

אומץ היא מילת המפתח: המעצב שלא מפחד ממידות גדולות ונזילות מגדרית

לכתבה המלאה
נייקי, טרמינל איקס. דימה טליאנסקי,
אחד הצעדים המשמעותיים לקידום אופנת Plus Size/דימה טליאנסקי
נייקי, טרמינל איקס. דימה טליאנסקי,
כעת לרכישה באתר Terminal X/דימה טליאנסקי
  • עוד באותו נושא:
  • נייקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully