וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוטור להמונים: שיתוף הפעולה של H&M וג'יאמבטיסטה ואלי

1.12.2019 / 8:04

מעצב הקוטור האיטלקי ג'יאמבטיסטה ואלי חבר לשיתוף פעולה עם H&M ומשיק קולקציה שמשלבת בין אופנת רחוב עם מוטיבים גרנדיוזיים. בריאיון לוואלה! אופנה הוא מספר איך מתרגמים את האפקט הזה לקהל הרחב

ג'אמבטיסטה ואלי, הייץ אנד אם. יח"צ חו"ל,
ל-H&M יש כבר מסורת מוצלחת של שיתופי פעולה. קנדל ג'נר בקולקציה של ג'יאמבטיסטה ואלי ל-H&M/יח"צ חו"ל

במאי האחרון הנחיתו קברניטי H&M את הידיעה שמעצב הקוטור האיטלקי הנחשב ג'יאמבטיסטה ואלי יהיה הבא להצטרף לשושלת השת"פים המוצלחת שלהם. מדובר כבר במסורת שמצליחה לייצר בכל פעם מחדש תורים ארוכים בכניסה לסניף הדגל בקניון גינדי, שלרוב משווע לעומס לקוחות.

מלבד מתכונת התורים שמגיעה בילט אין עם יום השקת הקולקציה, קיימת גם ציפייה לחשיפת הדגמים שנבנית באופן מתוכנן במשך כמה חודשים מרגע ההכרזה ועד לרגע שבו הרשת משחררת את הלוק-בוק, לרוב כשבועיים לפני שהם נוחתים בחנות. אותה ציפייה לוותה הפעם יותר מתמיד בסקרנות גדולה מאוד, שכן אי אפשר היה להתחמק מהתהייה איך לעזאזל מתרגמים אופנת קוטור חד-פעמית, שעיקרה גלאם קצפתי משופע בנפחים, טולים, כיווצים, עבודות יד וערמות של שכבות - לקולקציה של H&M.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

ג'אמבטיסטה ואלי, הייץ אנד אם. יח"צ חו"ל,
"ג'יאמבטיסטה ואלי הוא מאסטר הקוטור הבלתי מעורער"/יח"צ חו"ל

"בחרנו בג'יאמבטיסטה ואלי לשיתוף הפעולה של השנה מכיוון שהוא מאסטר הקוטור הבלתי מעורער עם יכולת מדהימה ליצור צלליות חזקות, ויחד רצינו לשתף את זה עם הלקוחות שלנו ברחבי העולם", הסבירה אשת הקריאייטיב של הרשת אן סופי בריאיון לוואלה! אופנה. "נסחפנו מהאופן שבו הוא מדבר אל האישה והגבר המודרניים, כמו גם מעבודות היד והיופי בעיצובים שלו. מה שבאמת מייחד את האוסף הספציפי הזה הוא השימוש בסימני ההיכר שלו, כמו השפתיים שלו על חגורות, נעליים ותכשיטים ושכפול של שרשרת הפנינים".

האם ניתן לקוות שהפעם הרשת תנקוט במדיניות פחות מאתגרת עבור אותן לקוחות שעומדות בתור ולבסוף מגלות שלא נותר כלום אחרי שעה מרגע תחילת המכירה?
"אנו תמיד מנסים לחשב איך להציע את האוספים שהם במהדורה מוגבלת. אני מודה שזהו קו דק - אנחנו רוצים שיהיה ביקוש גדול וזה עדיין אוסף קפסולה, אך יחד עם זאת אנחנו לא רוצים שהלקוחות שלנו יתאכזבו אם הם לא ימצאו את הפריטים המועדפים עליהם".

לשאלה כיצד מתרגמים קוטור של שטיחים אדומים לפריטי לבוש שיימכרו ברשת קמעונאית, השיב ואלי לוואלה! אופנה שהרעיון המרכזי הוא "להעביר את רוחו של ג'יאמבטיסטה ואלי, אבל בטכניקות ייצור שיכולות לספק את צרכיו של קהל רחב יותר". בפועל, הוא מספר על גישה של בחירת האלמנטים שהכי מזוהים עם עיצוביו כמו צלליות מפתח, טול פליסה, קריסטלים ורקמות פרחים, שעברו פרשנות מחדש עבור לקוחות הרשת. "אני רגיל לעבודה אינטנסיבית ומדויקת באטלייה ויש לי סטנדרטים גבוהים מאוד בכל הקשור לאיכות היצירות שלי, שאני תמיד בודק באופן אישי. אני חייב להודות שהופתעתי כשקיבלנו את הסמפלים. H&M הצליחו להשיג את אותו האפקט והם עשו הכול בצורה נפלאה, אפילו את שמלות הטול הרב-שכבתיות".

עוד בוואלה!

מותג הסוודרים הרותח של אושיית הסטייל הפריזאית נוחת בישראל

לכתבה המלאה
ג'אמבטיסטה ואלי, הייץ אנד אם. יח"צ חו"ל,
"לא חושב ש-H&M דופקים בדלת של כל מעצב. זה היה רגש מרגש עבור בית האופנה שלי"/יח"צ חו"ל

מה הערך המוסף של הקולקציה הזו עבורך כשחקן מוביל בסצנת האופנה הגבוהה?
"התקווה היא לשמח ולרגש כמה שיותר אנשים שיוכלו ללבוש את הבגדים האלה ולחלוק רגעים מדהימים עם חבריהם. הייתי מאוד צנוע כש-H&M פנו אלי. אני לא חושב שהם דופקים בדלתו של כל מעצב, אבל הם הגיעו לשלי וזה רגע מרגש עבור בית האופנה. שיתוף פעולה כזה הוא גם מד-חום נהדר להבנת איך ג'יאמבטיסטה ואלי נתפס כמותג".

בהתחשב בעובדה שהלקוחה של H&M והלקוחה שלך הן נשים מאוד שונות - לאיזו דמות נשית התייחסת כהשראה לדגמים? את מי אתה מדמיין שלובשת אותם?
"המוזות שלי הן פרי ספיריט ואינן שבויות במוסכמות, הן מתייחסות למושגים של אלגנטיות, נצחיות וחוסר מאמץ. אני עושה רק 50% מהעבודה, החצי השני תלוי בלקוחה ואיך היא לובשת את העיצובים שלי, באישיות שלה, האינטלקט האישי והפרשנות העצמית לסגנון. אני אוהב לחשוב על עצמי כמספר סיפורים שאוהב ליצור איזון בין ניגודים. במקום לעבוד על מהפכות, תפיסה שלעתים קרובות אני מוצא אגרסיבית, אני אוהב ליצור סיפורי אהבה, הרמוניה בין מושגים שונים ומנוגדים".

ג'אמבטיסטה ואלי, הייץ אנד אם. יח"צ חו"ל,
ניגודים אכן נמשכים אחד לשני/יח"צ חו"ל

אז איך זה נראה בפועל? אוסף הקפסולה המסקרן מאגד באקלקטיות את הסטייל של ג'יאמבטיסטה המכונה "אבצ'דריו" - המילה האיטלקית למילון, כשהוא משלב בו בחכמה אופנת רחוב עם מוטיבים גרנדיוזיים. אסטתיקת המיקס אנד מאץ' כוללת את השמלות החגיגיות שלו המתאפיינות בכיווצים וקפלים ובשכבות של אריגים, לצד צלליות מחויטות הנגזרות בדיוק מושלם, וכן דפוסי פרחים, תחרה, כתפיים מודגשות וקפלים א-סימטריים שמשודכים לטי-שירטס, סווטשירטים, מכנסי דגמ"ח ועור, שמייצרים יחד סטריט סטייל בעל אמירה מודרנית. המסקנה שלנו: ניגודים אכן נמשכים אחד לשני.

טווח מחירים: 89.90-1,699 שקלים.
ההשקה הרשמית ב-7 בנובמבר, בסניף H&M בקניון גינדי TLV.

ג'אמבטיסטה ואלי, הייץ אנד אם. יח"צ חו"ל,
קנדל ג'נר מובילה את הקמפיין הנוצץ/יח"צ חו"ל
ג'אמבטיסטה ואלי, הייץ אנד אם. יח"צ חו"ל,
"רצינו שכמה שיותר אנשים יוכלו ללבוש את הבגדים האלה"/יח"צ חו"ל
ג'יאמבטיסטה ואלי, הייץ אנד אם. יחצ חו"ל,
לגבר הפראי - טוטאל לוק חייתי/יחצ חו"ל
ג'אמבטיסטה ואלי, הייץ אנד אם. יח"צ חו"ל,
הגלאם של ואלי מקבל פרשנות חדשה/יח"צ חו"ל
ג'יאמבטיסטה ואלי, הייץ אנד אם. יחצ חו"ל,
סימני ההיכר של המעצב בשלל אקססוריז/יחצ חו"ל
ג'אמבטיסטה ואלי, הייץ אנד אם. יח"צ חו"ל,
קיארה פראני בקמפיין המשגע/יח"צ חו"ל

תצוגת האופנה של Giambattista Valli x H&M ברומא

ג'יאמבטיסטה, הייץ אנד אם. יח"צ חו"ל,
ג'יאמבטיסטה, הייץ אנד אם/יח"צ חו"ל
ג'יאמבטיסטה, הייץ אנד אם. יח"צ חו"ל,
ג'יאמבטיסטה, הייץ אנד אם/יח"צ חו"ל
ג'יאמבטיסטה, הייץ אנד אם. יח"צ חו"ל,
ג'יאמבטיסטה, הייץ אנד אם/יח"צ חו"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully