וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ-ה-פ-ך! אדל מציגה גזרה דקיקה מתמיד בלוק מחשמל

27.10.2019 / 12:25

הזמרת שהייתה מזוהה עם הקימורים נראתה במסיבת יום ההולדת של דרייק כשהיא לבושה בשמלת קטיפה צמודה ומציגה ירידה חדה במשקל. האייליינר האיקוני בדיוק במקום והתוצאה הסופית - לא פחות ממושלמת

הזמרת אדל. אינסטגרם, צילום מסך
הכתפיים, עצם הבריח, הפנים, השמלה. אדל בגזרתה הדקיקה ביום ההולדת של דרייק/צילום מסך, אינסטגרם

אי אפשר להתכחש לעובדה שחוץ מהקול החד פעמי שלה, המראה של הזמרת המופלאה אדל היה אחד מסימני ההיכר שלה, כזה שגם הפך אותה לאחת מחביבות הקהל. תמונות שצולמו לאחרונה במסיבת יום ההולדת של הרפאר דרייק הראו גזרה דקיקה ומפתיעה של הכוכבת. אדל (31) הגיעה לחגיגה המתוקשרת לבושה בשמלת קטיפה שחורה בגזרת אוף שולדרס של המותג Etro שעולה 1,160 פאונד, ועליה חגורה עבה עם אבזם כסוף בשילוב נוצות. במילה אחת - וואו! השמלה, שחשפה את הכתפיים ואת עצמות הבריח, הדגישה כי אדל ללא ספק ויתרה על הקימורים וירדה משמעותית במשקלה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

השמלה לא הייתה היחידה שהבהירה את הירידה החדה במשקל וגם בפניה של הכוכבת ניכר כי היא איבדה כמה קילוגרמים בתקופה האחרונה. הזמרת הגיעה למסיבת יום ההולדת באיפור מוקפד שכלל ריסים מודגשות בחלק התחתון של העין, את האייליינר החביב עליה ושפתיים בגוון ניוד.

בתחילת דרכה בתעשייה סיפרה הזמרת בכמה וכמה ריאיונות שהמראה החיצוני לא חשוב בעיניה ושהוא לא משפיע על הביטחון העצמי שלה. יתרה מכך, היא טענה בעבר כי המראה שלה הוא יתרון ולא חיסרון והוא זה שתורם להצלחה שלה - ולא גורע ממנה. ואולם, כבר כמה שנים שאדל פוזלת לכיוון משקל נמוך יותר, אחרי שב-2016 ירדה לראשונה מעט במשקלה וגרמה לכמה מעריצים להרים גבה. בין אם מדובר בשיקולים בריאותיים ובין אם היכנעות לאידיאל היופי, אחרי הירידה הקודמת במשקל דיברה אדל באופן חיובי על מידות נמוכות וטלטלה את עולמם של המעריצים.

עוד בוואלה! אופנה

נייקי משיקה לראשונה קולקציית פלאס סייז בישראל

לכתבה המלאה

לצד כל הספקולציות יש לזכור שעבר על הכוכבת הבריטית לא מעט בתקופה האחרונה - בחודש אפריל היא הוציאה הודעה לתקשורת כי היא היא ובן זוגה בשבע השנים האחרונות, סיימון קונקי, מתגרשים והם יעשו הכל בכדי "לגדל את בנם המשותף יחד באהבה". אז ייתכן כי אדל החליטה לחזור לשוק הרווקים-רווקות בגזרה חדשה ודקיקה וייתכן כי הגירושים פשוט גבו את המחיר, מה שכן, השמועות על קאמבק מוזיקלי לצד הפיגורה החדשה מוכיחים באופן חד משמעי - אדל חוזרת לחיינו בסערה וזה עומד להיות גדול מהחיים.

הזמרת אדל. GettyImages
אדל אהבה את הקימורים. אז מה קרה שם בעצם?/GettyImages
הזמרת אדל. GettyImages
כוכבת בכל מידה. אדל ב-2015/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • אדל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully