וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגדי הדוכסית הישנים: מי סגר למייגן מרקל את הברז?

27.10.2019 / 15:22

אחרי שכונתה "הבזבזנית של ארמון המלוכה", הדוכסית מסאסקס משנה גישה - ולובשת רק בגדים שכבר יש לה בארון. האם זה ניסיון לפייס את התקשורת העוינת כלפיה או שיש מישהו בארמון שאסר עליה לצאת למסע שופינג ולהתחדש?

מייגן מרקל. GettyImages
הבזבזנית של הארמון משנה גישה. מייגן מרקל/GettyImages

עוד בטרם נכנסה מייגן מרקל אל משפחת המלוכה והפכה באופן רשמי לדיירת הארמון, היא כבר זכתה לטייטל "בזבזנית". הלוקים שלה בשנה הראשונה כחברת בית המלוכה הבריטי, מאז האירוסים לנסיך הארי, נאמדו במאות אלפי שקלים וכללו בעיקר תוויות יוקרתיות של מעצבי על. זאת, בניגוד לגיסתה הדוכסית מקיימברידג' קייט מידלטון, שיודעת לשלב בין מותגים עממיים למעצבים מוכרים. הביקורת לא איחרה לבוא. יחד עם "המרדנית של הארמון" ו"המפרידה בין האחים", מייגן כונתה גם בזבזנית. ואולם, בהתחלה נראה היה שלמרקל זה בכלל לא מפריע ובמשך תקופה ארוכה המשיכה לבחור בבגדים בעיצוב אישי במחירים מוגזמים.

לאחרונה המגמה השתנתה. מרקל ובעלה הנסיך הארי דיברו לא מעט בחודש האחרון על היחס העוין מצד התקשורת לו זוכה מרקל. הארי אף הגדיל וטען שאם לא יהיה שינוי באופי הסיקור כלפי רעייתו, הסוף של אמו, הנסיכה המנוחה דיאנה, עלול לחזור על עצמו. ייתכן שכדי לנסות ולפייס את התקשורת שדיברה רעות על הדוכסית במשך תקופה ארוכה, היא החליטה לעשות גם ברמה האופנתית.
עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

מייגן מרקל. GettyImages
שאפו על התסרוקת. מייגן מרקל בשבוע שעבר בשמלה סגולה של aritzia שלבשה בזמן ההיריון/GettyImages
מייגן מרקל הנסיך הארי בירקנהד. GettyImages
וכך השמלה הזו נראתה בינואר האחרון/GettyImages

בחודש האחרון הדוכסית מסאסקס לא לבשה אף בגד חדש (כמעט). הרוב המכריע של ההופעות הפומביות שלה כלל 100% לוקים ממוחזרים. אז נכון, היא שינתה את הנעליים או התכשיטים, אפילו את התסרוקת, אבל האאוטפיט המרכזי נלבש בעבר. למידלטון למשל זה עובד. היכולת שלה לשלב מותגים עממים במלתחה הפכה אותה לבת מלוכה נגישה יותר, ובכך לחביבת הקהל. ואולם, ייתכן שההחלטה הזו הגיעה מבפנים ומישהו בארמון המלוכה פשוט החליט לסגור את ברז התקציב למרקל ולאסור עליה לצאת למסעות שופינג מופרזים ולהתחיל להשתמש במה שכבר יש לה בארון. כך או כך, התוצאה היא אסופה של לוקים שכבר ראינו עליה בעבר - וכולם משעממים עד כאב.

עוד בוואלה! אופנה

איך הפכה קייט מידלטון ל"ממחזרת סדרתית" - ולמה זה לאו דווקא רע?

לכתבה המלאה
מייגן מרקל. GettyImages
את החצאית הזו של הוגו בוס יש לה בארון גם בירוק/GettyImages

ובכן, בסוף השבוע האחרון הגיעה מרקל לאירוע בלונדון מלווה בנסיך הארי כשהיא לבושה בטוטאלוק מונוכרומטי אדום. הדוכסית בחרה בחצאית עור אדומה של הוגו בוס, אותה יש לה בארון גם בצבע ירוק. לחצאית היא צירפה סוודר בורדו וסטילטו תואמות. את החצאית האדומה יש גם ללטיסיה מלכת ספרד ולבסטי שלה לשעבר פריאנקה צ'ופרה יש דגם דומה מאוד שאולי שימש השראה. כמו כן, רק לפני כמה ימים החמאנו למרקל על התסרוקת הפזורה והמהפנטת, אבל היא לא הקשיבה והפעם הלכה על אסוף דודתי.

כמה ימים קודם לכן הגיעה מרקל לאירוע לבושה בשמלה סגולה של aritzia, אותה לבשה כבר בזמן ההיריון, לפני כן הייתה זו השמלה הירוקה שלבשה ביום בו חשפה לעולם את האירוסים עם הנסיך וגם שמלת טרנץ' בצבע ניוד שהיא לבשה בעבר עשתה החודש קאמבק אצל מרקל. תוסיפו לזה את כל הלוקים מדרום אפריקה וקיבלתם מחסור כבד בבגדים חדשים. אפשר להמשיך ולהתווכח במשך שעות האם מדובר במסר חיובי בעידן של אופנה מהירה או בשעמום טוטאלי ממי שעד לפני כמה חודשים הובילה את "אפקט מייגן" שגרם לכל הבגדים שהיא לובשת להפוך סולד אאוט, כך או כך נראה שייקח זמן עד שנקבל ממנה לוק חדש.

מייגן מרקל. splash
כך היא נראתה ב-2018. אותו הלוק בירוק/splash
מייגן מרקל הנסיך הארי. GettyImages
גם את השמלה הזו היא כבר לבשה בעבר. מייגן מרקל החודש, עם שמלת האירוסים/GettyImages
מייגן מרקל הנסיך הארי דרום אפריקה. GettyImages
עושה את דרום אפריקה עם שמלה ממוחזרת/GettyImages
מייגן מרקל. GettyImages
ככה זה נראה ב-2018/GettyImages
מייגן מרקל הנסיך הארי. GettyImages
עוד שמלה שנלבשה בדרום אפריקה של 2019 - וכבר נחה בארונה של הדוכסית/GettyImages
מייגן מרקל. GettyImages
מי סגר את הברז? מייגן מרקל והנסיך הארי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully