וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותר ממתק מתעלול: הלוק המושלם של מלניה טראמפ לליל כל הקדושים

29.10.2019 / 12:15

הגברת הראשונה של ארצות הברית אולי לא לבשה תחפושת למסורת "ממתק או תעלול" של הבית הלבן, אבל היא לגמרי בחרה במעיל הכי מדויק לאירוע - כזה שגם מציגה סטייל סתווי מושלם אך גם מתכתב עם צבעי החג. ככה עושים את זה

מלניה טראמפ דונלד טראמפ ליל כל הקדושים. AP
ממתק או תעלול? דונלד ומלניה טארמפ חוגגים את ליל כל הקדושים בבית הלבן/AP

ארצות הברית מתכוננת כבר כמה שבועות לליל כל הקדושים שיערך בסוף השבוע הקרוב. אם לשפוט לפי פיד האינסטגרם שלנו, שמלא בתמונות של כוכבים מחופשים לדמויות פיקטיביותומלחיצות, החג הזה כבר החל כבר בתחילת החודש. מי שהעניקה לחג פרשנות אופנתית מדויקת בלי להשתמה בתחפושת שכוללת דם מזויף, שיני ערפד או עדשות עיניים בצבע אדום זו הגברת הראשונה של ארצות הברית, מלניה טראמפ.

משפחת טראמפ חגגה אתמול את ליל כל הקדושים בבית הלבן. החלל קושט באווירת החג, עם תפאורה של עצים עירומים נטולי עלים, דלועים ותאורה כתומה חשוכה שהוסיפה לממד הפחד שמאפיין את החג. נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ ורעייתו מלניה קיבלו את פניהם של ילדים מחופשים שבאו לבקש מהם - ממתק או תעלול. השניים אחזו בסלסלאות קש ולשמע מוזיקת נושא מתחלפת, שכללה בין היתר שירים מתוך הסרט "משפחת אדמס", העניקו לילדים הקטנים הפתעות, ובעיקר פיזרו חיוכים למצלמות. מה שתפס את תשומת הלב שלנו הייתה כמובן הבחירה האופנתית המדויקת של מלניה טראמפ לאירוע מסוג זה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

מלניה טראמפ דונלד טראמפ ליל כל הקדושים. AP
נטמעת בתפאורה של הבית. מלניה טראמפ במעיל של מייקל קורס/AP

הגברת הראשונה לא הגיעה לאירוע בתחפושת, על אף שאולי היינו רוצים, אבל היא כן בחרה בגד שמתכתב עם ליל כל הקדושים בדרכה שלה. מלניה טראמפ לבשה מעיל טלאים מעור של מייקל קורס בצבעי הסתיו. מצד אחד, מדובר בבחירה אופנתית מדויקת שמציגה לראווה את הצבעים הכי טרנדיים לעונה הקרובה, ומצד שני - היא לא שכחה את האירוע, ליל כל הקדושים, ולכן לבשה מעיל שהצבעים שלו, כתום, אדום, שחור, חום ואפור, מתכתבים באופן מושלם עם צבעי החג.

מחיר המעיל, שנראה כמו שמלה, כמצופה מהמלתחה היקרה של מלניה טראמפ, לא נגיש במיוחד. מדובר בפריט מקולקציית סתיו 2019 של מייקל קורס שאפשר להשיג באתר של המעצב תמורת 6,000 דולרים. להשלמת הלוק הוסיפה טראמפ עקבי סטילטו בצבע שחור של מנולו בלניק.

עוד בוואלה! אופנה

היידה: מלניה טראמפ משגעת בטי-שירט לבנה ועקבים של לובוטין

לכתבה המלאה
מלניה טראמפ דונלד טראמפ ליל כל הקדושים. AP
שנה הבאה נראה אתכם בתחפושת?/AP

מסורת "ממתק או תעלול" בבית הלבן מונהגת מאז סוף שנות ה-60, אז נכנס ריצ'רד ניקסון לתפקיד הנשיא. ואולם, היא השתנתה לאורך השנים. כך למשל, ניקסון ורעייתו פט קיבלו את הילדים לבושים בתחפושת של נסיכה וקאובוי. לעומתם, הטראמפים בחרו שלא להתחפש. דונלד טראמפ לבש חליפה כבכל הימים, בלי שום אזכור או קריצה לחג, גם לא במרומז. במצב כזה, מזל שיש את מלניה, שסיפקה את הפרשנות האישית שלה לחג.

מלניה טראמפ דונלד טראמפ ליל כל הקדושים. GettyImages
הבית הלבן קושט באווירת החג/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully