וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תנו לנו עוד ממנה: השבוע האופנתי של אמיליה קלארק

30.10.2019 / 11:13

השחקנית מקדמת בימים אלו סרט חדש ולכן נמצאת בכל מקום. מפרימיירה אחת לאחרת, מריאיון ברדיו לפפראצי בעיר - ואנחנו מרוויחים שלל לוקים מוצלחים. השמלה הנוצצת של ולנטינו, חליפת השלכת והלוק המדויק לעונת המעבר

אמיליה קלארק פרמיירה ניו יורק. GettyImages
שמלה פשוטה, לוק נוצץ. אמיליה קלארק לובשת ולנטינו לפרמיירה בניו יורק/GettyImages

אנחנו מאוד אוהבים את התקופות לפני שסרטים או סדרות טלוויזיה חדשות יוצאות לאוויר העולם. התקופה הזו מחייבת את הכוכבים האהובים עלינו, שבדרך כלל מסתתרים מצלמי הפפראצי, להגיע לשורה ארוכה של פרמיירות, ריאיונות וצילומים במגזינים ובתכניות אירוח במטרה לקדם את הפרויקט החדש שלהם. מי שהפעם עסוקה ביחסי ציבור אינטנסיביים זו אמיליה קלארק, אקס כוכבת "משחקי הכס", שבימים האחרונים נמצאת בכל מקום כדי לקדם את סרטה החדש "Last Christmas" ("חיים שלי", בתרגום לעברית). מה שאנחנו מרוויחים מזה אלו כמובן שלל הלוקים שהיא לובשת.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

אמיליה קלארק פרמיירה ניו יורק. GettyImages
טוטאלוק סגול - כולל האקססוריז/GettyImages

אמש התקיימה פרמיירה בניו יורק לסרטה החדש, אליה הגיעה מלווה בבן הזוג על המסך הנרי גולדינג ובבמאי הסרט פול פייג. קלארק לבשה שמלת כתפיות סגולה ונוצצת של ולנטינו, מי שמתברר כאחד המעצבים האהובים עליה, אם נזכר בבחירות האופנתיות הקודמות שלה לשטיחים אדומים. מצד אחד, מדובר בשמלה פשוטה בעלת גזרה סטנדרטית ולא מתחכמת, אבל מצד שני - הסגול הנוצץ עושה את העבודה ויוצר מראה גלאמי, כפי שמצופה מהכוכבת הראשית בפרמיירה של הסרט שלה. בגזרת האקססוריז היא הלכה על עגילים סגולים תואמים וסנדלים באותו צבע בדיוק ויצרה לוק שכולו צבע אחד.

עוד בוואלה! אופנה

יותר ממתק מתעלול: הלוק המושלם של מלניה טראמפ לליל כל הקדושים

לכתבה המלאה
אמיליה קלארק. GettyImages
ככה נראית עונת מעבר. קלארק באאוטפיט של AKNVAS/GettyImages

זה לא המראה המעניין היחיד שלה מהימים האחרונים. יממה קודם לכן היא הגיעה לתכנית רדיו לדבר על סרטה החדש בלוק שצועק: "עונת מעבר". קלארק הלכה על שילוב צבעים שהגוונים שלו מתאימים בדיוק לסתיו - מכנסיים בצבע כתום עכור עם חולצת וואן שולדר בעלת כתף מודגשת בוורוד עתיק ופסים לבנים עדינים. שני הפריטים שייכים למותג AKNVAS. להשלמת הלוק היא צירפה עקבים של לובוטין בגוון קאמל-ניודי, תיק לבן של מקולקציית שיתוף הפעולה של אלכסנדר וונג ובולגרי שעלותו 2,350 דולרים - ומעיל אפור לרגעים קצרים של גשם שתפסו אותה ביציאה מהאוטו ועד הכניסה לתחנת הרדיו.

אמיליה קלארק. GettyImages
את העקבים של לובוטין אי אפשר לפספס/GettyImages

מעיל אפור ותיק של אלכסנדר וונג ובולגרי

אל הגוון הכתום העכור היא כנראה מתחברת במיוחד, שכן גם בסוף השבוע היא בחרה ללבוש אותו. קלארק בילתה את סוף השבוע בלונדון, שם קידמה כמובן את הסרט. בפפראצי שתפס אותה ברחוב היא נראתה לובשת חליפה כתומה של פיטר פטרוב בגוון הכי סתווי שיש שמתכתב עם צבע השלכת. כמה ימים קודם לכן, בפרמיירה של הסרט בברלין, לבשה קלארק שמלת אוף שולדרס תכלת של מרקו דה וינצ'נזו, עם אותם העקבים בגוון הניודי של לובוטין. כיוון שמסע היח"צ רק התחיל, אפשר לצפות לעוד הרבה לוקים סתווים ומוצלחים של אמיליה קלארק, שלגמרי עושה כבדו לעונה הקרירה שרק מתחילה.

אמיליה קלארק. GettyImages
בשמלת אוף שולדרס של מרקו דה וינצ'נזו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully