וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגדים רחבים, סניקרס שטוחות: לוק פוסט-ההיריון של בלייק לייבלי

31.10.2019 / 8:30

הכוכבת, ששמרה על ההיריון מתחת לראדר, נראתה השבוע בפעם הראשונה מאז הביאה לעולם את בתה השלישית. במקום לוק מהודק שכולל ג'ינס, עקבים ואיפור כבד - היא לבשה בגדים רחבים שמתאימים למי שרק לפני פחות מחודש הייתה בחדר הלידה

בלייק לייבלי ראיין ריינולדס. splash
הורים לשלושה. בלייק לייבלי וראיין ריינולדס/splash

בלייק לייבלי וראיין ריינולדס, אחד הזוגות האהובים עלינו בתעשייה, הפכו בתחילת החודש הורים לשלושה, אחרי שהביאו לעולם אחות קטנה לג'יימס (4) ואינס (3). לאורך כל ההיריון, השניים שמרו על דיסקרטיות ומיעטו להיראות בציבור. על ההיריון של בלייק (32) גילינו בהפתעה, כשהגיעה עם בייבי באמפ מכובדת לפרמיירה של סרט חדש בכיכובו של בעלה. עכשיו, פחות מחודש אחרי הלידה, הם יוצאים לראשונה לאוויר העולם ולעיני הפפראצי, באאוטפיט נונשלנטי ולא מתאמץ.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

בני הזוג, שחגגו שבע שנות נישואים בחודש שעבר, יצאו לבראנץ' בניו יורק, מינוס הילדים, וזו כאמור הפעם הראשונה שאנחנו רואים אותם מאז הלידה - ולא בתמונה מהונדסת היטב, כפי שהעלה ריינולדס (43) לרשת אחרי הלידה. לטיול ברחובות התפוח הגדול לבשה לייבלי טייץ צמודים בצבע כחול כהה, טוניקת דנים רחבה שמעליה קרדיגן אפור, צעיף משבצות, כובע גרב בצבע ירוק זית וסניקרס לבנות. ריינולדס לבש ג'ינס אפור, ווסט כחול וחבש כובע מצחייה.

ריינולדס ולייבלי הם זוג שידוע בחוש ההומור שלהם. הם מרבים "להטריל" אחד את השנייה ברשתות החברתיות עם תמונות מצחיקות ותגובות מתבדחות אחת על חשבון השני. ההומור שבולט במערכת היחסים שלהם בא לידי ביטוי גם בלוק הזה - שמוכיח שאפשר לקחת את נושא ההיריון והלידה בקלות, ולא להתאמץ לעמוד בסטנדרט יופי בלתי מתפשר ולא מציאותי.

עוד בוואלה! אופנה

וידויה של שופוהוליק: בלייק לייבלי הייתה לובשת פוראבר 21 ומשקרת שזה וינטג'

לכתבה המלאה

תמונה שהעלה ראיין ריינולדס אחרי הלידה

אם יש כוכבת שמתאים לה להיראות בכזה לוק בלתי מתאמץ פחות מחודש אחרי לידה - זו לחלוטין לייבלי. אחת הביקורות הבולטות כלפי נשים בתעשיית הבידור היא שאחרי לידה הן נראות לראשונה בג'ינס או שמלות צמודות, נועלות עקבים ומאופרות בכבדות. החזרה המהירה שלהן לגוף טרום הלידה, גם אם זה דבר שאינו בשליטתן וקשור יותר לגנים המשובחים ולאורח חייהן לאורך השנים, עלול לפתח ציפיית שווא שכך אמורות נשים להיראות. לכן, טוב שיש גם מי שמציג תמונה קצת אחרת. לייבלי עושה את זה כשהיא בוחרת להיראות לראשונה בבגדים רחבים, סניקרס שטוחות ונטולת איפור.

בלייק לייבלי ראיין ריינולדס. GettyImages
שמרו את ההריון מתחת לראדר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully