וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידויה של שופוהוליק: בלייק לייבלי הייתה לובשת פוראבר 21 ומשקרת שזה וינטג'

28.4.2019 / 10:30

השחקנית ההוליוודית עם הסטייל המשובח מודה כי בתחילת הקריירה לא הכל היה כזה זוהר. בריאיון משעשע עם השחקנית סידני סוויני היא חושפת את השקרים הגדולים מאחורי האאוטפיטים שלה: "התביישתי להגיד מה אני לובשת, אז שיקרתי"

ראלף לורן, בלייק לייבלי. GettyImages
בלייק לייבלי בחליפת טוקסידו של ראלף לורן/GettyImages

כישורי הסטייל של בלייק לייבלי הפכו אותה במרוצת השנים ליקירת השטיחים האדומים בהוליווד. השחקנית בת ה-31 כמעט אף פעם לא נתפסה בצד הלא נכון של הרשימות המדרגות את המתלבשות בתעשיית הקולנוע כשלרוב היא גם מסומנת כאחת הפייבוריטיות הבולטות. מדובר בקונצנזוס אותו הרוויחה בשל בחירות מלתחה עקביות שנעות בין גלאם הוליוודי קלאסי עם טאץ' סקסי לבין אלגנטיות מעורבבת בבוהו שיק כשעל הסטייל אחראית לא אחרת מאשר היא בכבודה ובעצמה.

לעוד חדשות אופנתיות:
צלילי המוסיקה הגרסה הסקסית: חולצות הפרחים החדשות
השנה הגדולה של מלניה טראמפ: הגברת הראשונה חוגגת 49

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

בלייק לייבלי. GettyImages
מלכת ה'פאוור סוט'. לייבלי בראלף אנד רוסו/GettyImages

לכבוד ראיון בגיליון מאי של Instyle, אנשי המגזין שידכו לה את השחקנית האמריקאית סידני סוויני, מעריצה נלהבת שמוכרת בעיקר בזכות הסדרה 'סיפורה של שפחה', שם גילמה את עדן אשתו של ניק. סוויני מצהירה שם שלייבלי היא "אייקון האופנה האולטימטיבי" מבחינתה, מתפעלת מהעובדה שהאחרונה מתלבשת ללא עזרת סטייליסט, עניין די נדיר בליגה אליו היא משתייכת, ומכך שהיא תמיד משכילה לדלג בקלילות בין סגנונות שונים בתכלית. השתיים התיישבו לדון בענייני אופנה וסוויני על תקן המראיינת הצליחה להוציא מלייבלי הצהרה שאי אפשר להתעלם ממנה.

עוד באותו נושא

נקמתה של הביץ': בלייק לייבלי עונה לטוקביסטים

לכתבה המלאה
בלייק לייבלי לובשת ז'קט בתור שמלה יחד עם פפיון. GettyImages
מושלמת בז'יבנשי/GettyImages

פעם, לפני הפריצה הגדולה כסרינה ואן דר וודסן ב"גוסיפ גירל" היא התקשתה להשאיל או לרכוש בגדי מעצבים. לדבריה היא הייתה לובשת לשטיחים אדומים בגדים שרכשה ברשתות מהירות ומספרת שמדובר בפריטי וינטג'. "לבשתי פוראבר 21 הרבה מעבר למה שסיפרתי. התחלתי לספר שזה וינטג' כי פשוט התביישתי. בשבילי אופנה היא דרך להבעה עצמית. זה גם מוציא אותי מאזור הנוחות שלי. אחת הסיבות לכך שאני שחקנית היא שאני מאוד ביישנית, ככה שזה משחרר להתלבש ולהעמיד פנים שאני מישהי אחרת".

וינטג'? פחות. בלייק לייבלי בפוראבר 21

בעבר סיפרה לייבלי בראיון ל'גלאמור' הבריטי שלטקס פרסי הנוער אליו הלכה כשהייתה בת 17 לבשה שמלה שעלתה 13 דולר ואחרי ששאלו אותה מה היא לובשת היא ענתה בכנות שרכשה ברשת האמריקאית הזולה "פוראבר 21". רוב התגובות היו "אל תודי בזה". אין ספק שאז עבור שחקנית בתחילת הדרך היה יותר מסתורי לענות "זה וינטג'", מאשר את האמת.

בהמשך היא החלה לפתח קשרים אישיים עם מעצבים מוכרים שהחלו לחזר אחריה ובמקביל שייפה את יכולות הסטייל שלה. על הדרך היו כמה נפילות, כמו למשל הפעם בה הייתה חייבת ללבוש שמלה שעוצבה במיוחד עבורה, למרות שהרגישה איתה מאוד לא בנוח. "נאמר לי שאני לא יכולה להתחרט כי זה יהרוס לי את הקשר עם אותו מעצב", היא סיפרה לסוויני מבלי להסגיר שמות, "כל פעם שאני רואה תמונות מאותו שטיח אדום אני נזכרת כמה היה לי לא נוח. בחיים לא אסכים לדבר כזה שוב". אבל היום ממרומי מעמדה, אחרי קמפיינים לגוצ'י ולשאנל ואחרי שזכתה ללבוש במט גאלה האחרון שמלה של ורסצ'ה שעבדו עליה יותר מ-600 שעות, חייבים להודות שמדובר בסיפור די חמוד בסך הכל.

קוטור מול עממיות בשיאה

בלייק לייבלי בדרך לראיון לקידום סרטה ?כל מה שאני רואה זה אותך", אוקטובר 2017. GettyImages
בצבעי המולדת, לייבלי בלוק של מונס/GettyImages
בלייק לייבלי בדרך לראיון לקידום סרטה ?כל מה שאני רואה זה אותך", אוקטובר 2017. GettyImages
פצצת אנרגיה צהובה. לייבלי לטוטאל לוק של ברנדון מקסוול/GettyImages
בלייק לייבלי וראיין ריינולדס. GettyImages
צאו יותר חברים, אתם וואו. ריאן ריינלודס ובלייק לייבלי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully