וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליידי אין בלאק: ג'ניפר אניסטון בשמלת אזיקים - וזה מוזר כמו שזה נשמע

31.10.2019 / 8:40

השחקנית העסוקה מציינת את אחת השנים המוצלחות שלה, ולמרות זאת - היא לא עוזבת את האאוטפיטים השחורים. לשמחתנו, כל הבחירות האופנתיות שלה לגמרי מדויקות. כן, גם שמלת האזיקים המוזרה הזו

ג'ניפר אניסטון. splash
את מהממת והכל, אבל מה את לובשת? ג'ניפר אניסטון/splash

אפשר לומר שלכל מי שקוראים "ג'ניפר" וחגגה יום הולדת 50 ב-2019 הייתה שנה מוצלחת. אחרי שדיברנו לא מעט על השנה המצוינת של ג'יי לו, הגיע הזמן להפנות את הזרקור לג'ניפר אניסטון, שגם היא חגגה השנה 50 ומציינת את אחת השנים הפורחות שלה. אם נשים בצד את ההצלחה של הסדרה האייקונית "חברים" שעדיין מהדהדת, אפשר להתייחס לעבודתה הבלתי פוסקת בקולנוע כמו גם הסדרה החדשה שהיא משיקה בימים אלה, "תכנית הבוקר", לצד ריס ווית'רספון, שהופכת אותה למדוברת במיוחד. אם תוסיפו לזה את העובדה שהיא שברה שיא ביום שבו הצטרפה לאינסטגרם, קיבלתם את אחת הדמויות המעניינות של הזמן האחרון - ובצדק.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

ג'ניפר אניסטון. splash
מצליחים להבין מה אתם רואים פה?/splash

ובגלל שהיא שחקנית עסוקה ומחויבת, אניסטון נמצאת לאחרונה לא מעט בהשקות, ריאיונות ותכניות אירוח טלוויזיונית במטרה לקדם את סדרת הטלוויזיה החדשה בכיכובה. אתמול היא הגיעה להתארח בתכניתו של סטפן קולברט עם שמלת אזיקים, וכן - זה מוזר כמו שזה נשמע.

בהתחלה לא שמנו לב לשמלה המוזרה שלבשה אניסטון, שכן בימים האחרונים היא מרבה ללבוש שחור, ונכון שלכל שחור יש את הייחוד שלו, אבל מדובר גם בצבע שבולע את האור ואת כל יתר הצבעים ולכן צריך להתעמק כדי לשים לב לדקויות. אחרי שהסתכלנו פעם נוספת על הלוק של אניסטון, זיהינו שלשמלת הסטרפלס השחורה יש גם חגורה שאליה מתחברת חתיכת בד נוספת, וכך נוצרת מעין מעטפת מוזרה.

עוד בוואלה! אופנה

משימה בלתי אפשרית: איך גאגא, רירי וג'ניפר אניסטון לובשות בגדי עור בשיא החום?

לכתבה המלאה
ג'ניפר אניסטון. splash
שמלת סאטן עם ריצ'רץ' במחשוף, בלייזר ומגפונים. עוד לוק שחור מבית היוצר של אניסטון/splash

כאמור, זה לא הבגד השחור הראשון של אניסטון בתקופה האחרונה, ובאופן כללי נראה שהיא חובבת את הצבע. באותו היום היא לבשה אאוטפיט שחור נוסף שכלל שמלת סאטן עם ריצ'רץ' במחשוף, בלייזר מעליו ומגפונים שחורים בגזרת גרב. יממה לפני כן היא הגיעה לפרמיירה של הסדרה לצד ווית'רספון כשהיא לובשת שמלת מקסי בגזרת גולף, גם כן בצבע שחור, של ג'יימס גלנוס. ווית'רספון לבשה שמלת סטרפלס שחורה עם עיטור זהב של סלין. על אף היעדר הצבעוניות במלתחה של אניסטון לאחרונה, הלוקים שלה כל כך קלאסיים, מדויקים ומחמיאים ולכן אין לנו בכלל תלונות.

ג'ניפר אניסטון ריס ווית'רספון. GettyImages
אניסטון בשמלת גולף של ג'יימס גלנוס, ווית'רספון בשמלת סטרפלס של סלין/GettyImages
ג'ניפר אניסטון. GettyImages
קלאסי, מדויק, מחמיא/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully