וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעמי קמפבל על-זמנית, החברה של דיקפריו רותחת: השטיח האדום של גוצ'י

3.11.2019 / 12:01

כבר הרבה זמן לא היה לנו שטיח אדום שמשך אליו את הכוכבים הכי לוהטים בתעשייה. מזל שמוזיאון LACMA ערך את הגאלה השנתית בחסות גוצ'י - ובכך ייצר אירוע עם שלל לוקים של בית האופנה. ההפתעה הכי טובה של הערב? הגברים!

נעמי קמפבל. GettyImages
מושלמת דוט קום. נעמי קמפבל מרהיבה/GettyImages

בזמן שישנתם, בלוס אנג'לס נערך אירוע הגאלה השנתי של מוזיאון LACMA, שנותן החסות שלו הוא בית האופנה גוצ'י. האירוע משך אליו לא מעט כוכבים מתחומים שונים, שניצלו את תקופת היובש של השטיחים האדומים, כדי להוציא את השמלות היוקרתיות והחליפות המכובדות. התוצאה היא מפגן של גלאם, כמו שהרבה זמן לא ראינו. הפעם, הגברים לגמרי יצאו מצטיינים, כאשר כולם הצליחו סוף סוף להתנתק מהלוק הסטנדרטי של חליפה מחויטת שחורה עם פפיון או עניבה, ולתת נגיעה קצת יותר מעניינת של סטייל וצבע.

הטופמודל נעמי קמפבל (49), סובבה את הראשים של כל באי האירוע עם שמלה אדומה מנצנצת של ורסצ'ה בעלת חיתוכים שקופים ומסקרנים באיזור החזה והצלעות ונעליים תואמות. אורחת הכבוד של האירוע היא סלמה הייק, שבעלה הוא המיליארדר הצרפתי פרנסואה-הנרי פינו, מבעלי החברה שמחזיקה בגוצ'י. הייק, כמצופה, לבשה טוטאלוק של גוצ'י שכלל שמלה מנצנצת ורודה בגזרה מחמיאה ונעלי פלטפורמה עצומות.

נעמי קמפבל. GettyImages
חד פעמית, נעמי קמפבל לובשת ורסצ'ה/GettyImages

לצד קמפבל והייק יש עוד דמות שבלטה על השטיח האדום, והיא הכוכבת הגדולה של הרגע - בילי אייליש. הזמרת הגיעה לשטיח האדום בלוק נונשלנטי ולא מתאמץ והצליחה לתרגם את המגניבות ללוק של גוצ'י. אייליש הלכה על חליפת משי כחולה עם סניקרס מגושמות משובצות אבנים של בית האופנה האיטלקי. אגב, בשנה שעברה באירוע נעלה את הנעליים האלה פריס ג'קסון, עוד דמות שמשדרת לעולם: "לא אכפת לי מכלום". אם תוסיפו לעניין את השורשים הירוקים בשיער, צ'וקר זהב אגרסיבי ומשקפי שמש עצומים - קיבלתם קוליות בלתי מתפשרת, וזה משהו שלא תמיד רואים על השטיחים האדומים, שמנסים להיות נוצצים ותו לא.

עוד על השטיח האדום: סיינה מילר שהדגימה את הפרשנות של גוצ'י לשמלה קלאסית שחורה. שמלה מנצנצת עם מחשוף מרובע עם שרשרת לזריקת הצבע הנחוצה. קמילה מורנו, מי שמוכרת יותר בתור 'החברה של ליאונרדו דיקפריו' וקצת פחות בזכות העבודה שלה בתעשיית האופנה, לבשה שמלה לבנה עשויה משי עם מחשוף שאי אפשר לפספס ולרגע גרמה לנו לפנטז על שמלת כלה.

עוד בוואלה!

תנו לנו עוד ממנה: השבוע האופנתי של אמיליה קלארק

לכתבה המלאה
קמילה מורנו. GettyImages
'החברה של' גונבת את ההצגה. קמילה מורנו/GettyImages
סלמה הייק. GettyImages
המארחים. סלמה הייק ובעלה פרנסואה הנרי פינו/GettyImages

ומי עוד עשתה כבוד לגוצ'י? יארה שהידי שלבשה שמלה צהובה של בית האופנה עם עיטור בחלק הקדמי שהפך את כל הלוק להרבה יותר מעניין. לורה דרן שהציגה בוהו שיק בגרסת הקוטור, ברי לרסון שבחרה ברומנטיקה עם שמלה שעשויה מחלק תחתון נוצץ בצבע שמנת, פפיון ורוד בולט וחלק עליון קלאסי.

זואי סלדנה לבשה שמלה עם עיטורי פרפרים בחלק התחתון ובחלק העליון כתפיים מודגשות ונגיעות של אדום. מולי סימס הלכה על שמלה שחורה עם שרוולי סטייטמנט והמורדת הייתה דווקא ניקי הילטון, שלבשה שמלה אדומה של אוסקר דה לה רנטה, אבל היא כל כך מדויקת - שזה לגמרי נסלח. מי שעוד תפסה את תשומת לבנו היא קיקי ליין ורק בגלל התסרוקת יוצאת הדופן.

ברי לרסון. GettyImages
רומנטיקה במיטבה. ברי לרסון/GettyImages
סיינה מילר. GettyImages
לעולם לא מפשלת - סיינה מילר/GettyImages

בגזרת הגברים, כאמור, חיכתה לנו הפתעה משמחת. סוף סוף גברי הוליווד נפטרו מהחליפות המשמימות והחליטו לגוון עם קצת עניין. מי היה לנו שם? ג'ראד לטו בז'קט ורוד, משקפי שמש כתומים שקופים ומגפונים לבנים שיקים בטירוף. ג'ון לג'נד עם בלייזר קטיפה בצבע בורדו, דונלד גלובר בז'קט פרחוני, חולצה לבנה עם קשירה, מכנסי שבע-שמיניות ומוקסינים חומים וג'רמי פופ חשף חזה מתחת לבלייזר חום. ריקי מרטין והצמוד יואן יוסף לבשו חליפות תואמות בגווני כחול ורק ג'ון האם הלך על חליפה שחורה סטנדרטית. וכן, הוא עדיין נראה מעולה.

הגברים שיחקו אותה בענק

ג'ון לג'נד, ג'ארד לטו. GettyImages
ג'ארד לטו, ג'ון האם, דונלד גלובר, ג'ון לג'נד וג'רמי פופ/GettyImages
זואי סלדנה. GettyImages
מכל מה שהציעו - זה מה שבחרת? זואי סלדנה בלוק חלש/GettyImages
בילי אייליש. GettyImages
אף אחד לא עושה גוצ'י כמו בילי אייליש/GettyImages
יארה שהידי. GettyImages
מושלמת כהרגלה. יארה שהידי/GettyImages
ריקי מרטין. GettyImages
היי גורג'ס. ריקי מרטין והצמוד/GettyImages
לורה דרן. GettyImages
נגיעות אתניות. לורה דרן/GettyImages
מולי סימס. GettyImages
יפהפייה בשחור. מולי סימס/GettyImages
ניק קייב. GettyImages
משפחת שיק. נייק קייב לצד אישתו והילד/GettyImages
קיקי ליין. GettyImages
קיקי ליין עם שיער בהשראת הגלקסיה/GettyImages
ניקי הילטון. GettyImages
ניקי הילטון אדומה ולוהטת באוסקר דה לה רנטה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully