וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוכסית בג'ינס: מייגן מרקל חוזרת ללוק הקז'ואלי - וזה מהמם

3.11.2019 / 10:01

הדוכסית מסאסקס חוזרת למקורות הסטייל שלה ולאירוע השקה של מאפייה בלונדון היא הגיעה לבושה בג'ינס, חולצה מכופתרת וסניקרס של אדידס. החולצה כמובן, כבר אזלה מהמלאי

מייגן מרקל. אינסטגרם, צילום מסך
מייגן מרקל חוזרת למקורות/צילום מסך, אינסטגרם

לא מעט עובר על הסטייל של מייגן מרקל לאחרונה. אחרי ששיתפנו אתכם בתיאורית הקונספירציה שלנו, לפיה מישהו בארמון סגר למייגן את הברז ואסר עליה להמשיך לבזבז את תקציב הארמון על בגדי מעצבים יקרים ודחק בה למחזר, עכשיו נראה שהיא מחפשת לחזור לשורשים, כלומר - לסטייל שהיה לה לפני שהיא הצטרפה למשפחת המלוכה.

מרקל (38) כזכור היא שחקנית הוליוודית שגדלה בארצות הברית. לפני התהילה שזכתה לה תודות הנישואים לנסיך הארי, היא התחברה בעיקר לסטייל הקז'ואלי שכולל ג'ינס וסניקרס. נראה שעכשיו, כשהיא כבר לא יכולה להמשיך ולבזבז על שמלות מעצבים, היא חוזרת לסגנון האהוב עליה. והכי חשוב - ג'ינסים בטוח שיש לה בארון.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

הדוכסית מסאסקס הגיעה בשבוע שעבר לפתיחת סניף חדש בלונדון של מאפיית Luminary שמעסיקה נשים משולי החברה, כאלה שעברו התעללות או שחיו בעוני מכפיר, ומספקת להן עבודה ומציידת אותן בכישורים הנחוצים כדי להשתלב בשוק העבודה בעתיד. המקום הזה יקר ללבה של מרקל שמאז ותמיד פעלה למען נשים, והדבר רק התעצם מאז שהיא בת מלוכה ויש לה את הכוח, המשאבים - וגם ההכרח להתנדב ולפעול למען הקהילה.

עוד בוואלה! אופנה

בגדי הדוכסית הישנים: מי סגר למייגן מרקל את הברז?

לכתבה המלאה

מרקל הגיעה למאפייה בקמדן שבלונדון לבושה בלוק קזליל במיוחד - היא בחרה בג'ינס וחולצה מכופתרת עם פסים של המותג With Nothing Underneath - שעולה 80 פאונד. כמובן שהחולצה הזו אזלה מהמלאי באתר, כיאה ל"אפקט מייגן", שעדיין מתקיים, אך אפשר להזמין אותה - ולקחת בחשבון שייקח עוד זמן עד שתגיע אליכם.

ללוק צירפה מרקל סניקרס לבנות מקולקציית שיתוף הפעולה של סטלה מקרטני ואדידס, על כתפיה הניחה בנונשלנט סוודר אפור של ג'יי קרו ולג'ינס הוסיפה חגורה חומה דקה ודי מיותרת יש לציין. אין ספק שמדובר בלוק לא רע של הדוכסית, כזה שאפשר לחקות בקלות מבלי להוציא סכומי עתק, ונראה כי הניסיון לזכות באהבת הציבור הבריטי הולך ותופס תאוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully