וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבר את האינטרנט: כולן רוכשות את מעיל הטרנץ' הזה מאסוס

4.11.2019 / 7:00

מעיל הטרנץ' הוא אחד מפריטי החובה בארון ולאסוס יש גרסה מושלמת משלהם שכוללת טוויסט אדג'י נוטף קוליות. זה עדיין לא ברברי, אבל המעיל המדובר הפך להיות אחד הנמכרים ברשת

מעיל טרנץ' אסוס. אסוס, צילום מסך
גם אנחנו נשמח לאחד. מעיל הטרנץ' של אסוס/צילום מסך, אסוס

אחד הפריטים הכי על-זמניים שכל חובבת אופנה חייבת במלתחה הוא מעיל טרנץ'. הוא כל כך קלאסי, משתלב עם הכל ופתרון קליל ומדויק לכל לוק אפשרי - שאין שום סיבה שלא יהיה לך אחד בארון. לאסוס יש גרסה משלהם למעיל הטרנץ' עם טוויסט אדג'י מעניין שהופך אותו מתאים בול לסתיו הקרוב. ולא רק זה, הגרסה של אסוס היא אחת המדוברות ברשת בימים האחרונים, אז אם את רוצה להצטרף להייפ - זה הזמן להצטייד באחד.

חנות האונליין הבריטית הפופולרית מציעה מעיל טרנץ' ארוך בגוון אבן עם תוספת בד משובץ שחור-לבן מלפנים ומאחור. תמורת 393 שקלים - המעיל הזה שלכן. הוא זמין במידות רגילות וקיים גם בגרסת הפלאס סייז, עד מידה 58. הרבה מהמידות כבר אזלו מהמלאי, אבל מתחדשות לעתים תכופות, בעיקר בשל הטירוף הרב סביב הפריט הספציפי הזה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

מעיל טרנץ' אסוס. אסוס, צילום מסך
יש גם במידות פלאס סייז - 393 שקלים וזה שלכן/צילום מסך, אסוס

נציג מטעם אסוס אמר למגזין גלאמור הבריטי: "מכרנו יותר מ-500 יחידות תוך שלושה שבועות. זה הטרנץ' הכי נמכר שלנו השנה. הרבה משפיעני רשת קנו אותו ולבשו אותו". בין אותן משפיעניות שקנו את המעיל ולבשו אותו, ובכך עודדו את הטירוף סביבו נמצאות עורכת הדיגיטל של מגזין מארי קלייר, פנדי גולדסטון, הסטייליסטית האנה קרוסקי וכוכבת הרשת אליסיה רובי.

אם השמות האלה לא מוכרים לכן, זה ממש בסדר. מדובר במשפיעניות בריטיות פופולריות בממלכה המאוחדת, ופחות בינלאומיות. כך או כך, הן הצליחו לייצר טירוף מקומי סביב הפריט בבריטניה - מה שגלש והפך גלובלי לחלוטין. נכון בנות, זה לא פיס שלמותי כמו הטרנץ' האיקוני של ברברי, אבל זה לגמרי שיחוק לחורף הקרוב. צאו לדרך.

עוד בוואלה! אופנה

הדקו חגורות: הביקיני המוזר של אסוס יגרום לכן לוותר על ביקור בחוף הים

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully