וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחסום לפה וחליפה עתידנית: נועה קירל עושה את טקס פרסי ה-EMA

4.11.2019 / 12:15

כוכבת הפופ הישראלית הגיעה לייצג את המדינה בטקס פרסי המוזיקה של MTV אירופה שנערך בספרד. כדי למשוך את תשומת לב הצלמים והקהל האירופי, היא הלכה על לוק מתכתי שנוי במחלוקת של המעצב אלון ליבנה ולאפטר פארטי שמרה אאוטפיט מחאתי

נועה קירל EMA MTV אלון ליבנה. GettyImages
הלוק המתכתי של נועה קירל שעיצב אלון ליבנה/GettyImages

טקס פרסי המוזיקה של MTV אירופה, ה-EMA, נערך אמש (א') בסביליה שבספרד. בין חלוקת הפרסים וההופעות החיות, בין היתר של דואה ליפה, מי שעניינה אותנו בעיקר הייתה נועה קירל, שהגיעה לייצג את ישראל וצעדה על השטיח האדום בלוק מתכתי יוצא דופן.

קירל לבשה חליפת חצאית בעיצובו של אלון ליבנה, ובחסות הסטייליסט האישי איתי בצלאלי. קרופ טופ וחצאית עשויים בד ויניל שקוף שנצבע ידני בצבעי ניאון. ללוק היא הוסיפה נעלי פלטפורמה מוגזמות בצבע תואם, תוספות שיער שיצרו קוקו זנב-סוס ארוך במיוחד ואיפור עתידני על טהרת הסגול - צלליות סגולות מעודנות ושפתון חציל עוצמתי. לדבריו של ליבנה, ההשראה ללוק הייתה סרטי מדע בדיוני עתידניים משנות ה-80.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

נועה קירל EMA MTV אלון ליבנה. GettyImages
קרופ טופ וחצאית עשויים בד ויניל שקוף שנצבע ידני בצבעי ניאון/GettyImages

אך זו לא הפעם הראשונה שקירל צועדת על השטיח האדום של טקס פרסי ה-EMA באאוטפיט יוצא דופן. ב-2017 לבשה קירל שמלת עור שחורה של המעצב אוהד קריאף, כשעל הכתפיים של השמלה נמצאים ראשיהם של שני דובונים ענקיים. כבר אז הצליחה קירל לעורר שלל תגובות - בין "מטורף" ל"מזעזע", והנה שוב היא עולה על השטיח האדום עם בגד שהתגובות לו חלוקות.

עוד בוואלה! אופנה

נעמי קמפבל על-זמנית, החברה של דיקפריו רותחת: השטיח האדום של גוצ'י

לכתבה המלאה
נועה קירל EMA MTV 2017 שמלה אוהד קריאף. GettyImages
לא הפעם הראשונה שהיא לובשת אאופיט שנוי במחלוקת. קירל בטקס פרסי EMA ב-2017/GettyImages

אחרי הסיבוב על השטיח האדום ולאחר שטקס הענקת הפרסים הסתיים, הגיעה קירל למסיבת האפטר פארטי בלוק שנוי במחלוקת לא פחות. מי שהפעם הייתה אחראית על הטוטאל לוק היא מעצבת צעירה בוגרת שנקר, ליה פתאל, שעיצבה עבור קירל דגם סטריט סטייל שכולל טופ בוורוד ניאון וחולצה אובר סייז בגוונים של לבן-ורוד וירוק זית, נעלי פלטפורמה לבנות וכיסוי פה שנראה כאילו נלקח מהמלתחה של אריאנה גרנדה.

לדברי המעצבת, הדגם שואב השראה ממדי הצבא והמטרה שלו לגמרי מחאתית. "הבגד מייצג את האשליה החברתית שאנו חיים בה, שהכל נראה ורוד ויפה אך בעצם אנחנו מסתירים את הבעיות החברתיות מתחת לפני השטח. בחרתי ליצור את הפרינט של ההסוואה מפרחים בצבעוניות נועזת ובולטת כביטוי לחיים חסרי הדאגות שאנו מציגים", ציינה פתאל.

לוק האפטר-פארטי בעיצובה של ליה פתאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully