וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשננו את השם: פליסטי ג'ונס היא הבריטית שתכבוש את לבכם

8.11.2019 / 0:33

השחקנית המעוטרת מתאחדת שוב על המסך עם השחקן השיקי אד רדמיין , וזו סיבה מספיק טובה עבור ווג להרים טלפון ולהזמין אותם לסט הצילומים. עם הפקת אופנה רותחת וכמויות של סטייל, הגיע הזמן שגם אתם תתאהבו בפליסטי ג'ונס

פליסטי ג'ונס. Luigi & Iango לווג, אתר רשמי
כדאי שתתחילו לעקוב אחריה. פליסטי ג'ונס/אתר רשמי, Luigi & Iango לווג

אם עדיין לא שמעתם על פליסטי ג'ונס, כדאי שתעשו שיעורי בית. מדובר בשחקנית עסוקה עם סטייל משגע, מבטא בריטי הורס ומבט של דוגמנית-על. על אף שבטוח כבר ראיתם אותה על המסך שלכם ולמרות הבחירות האופנתיות המשובחות, היא עדיין לא הצליחה להתברג לרשימת האיי-ליסטיות הבינלאומית. ווג הבריטי החליטו להרים את הכפפה ולהדגיש לה הפקת אופנה לצד בן הזוג שלה על המסך אד רדמיין. מי שגילם את בעלה בתפקיד סטיבן הוקינג בסרט "התיאוריה של הכל", שגם זיכה אותה במועמדות לאוסקר, חוזר לשחק לצדה בסרט חדש שיצא לאקרנים השנה - וזה היה מספיק בשביל ווג הבריטי כדי להרים טלפון ולהזמין את השניים לסט הצילומים להפקת אופנה רותחת.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

פליסטי ג'ונס אד רדמיין. Luigi & Iango לווג, אתר רשמי
"מעולם לא פגשתי שני אנשים שמסתדרים כל כך טוב". עם אד רדמיין על סט הצילומים של ווג הבריטי/אתר רשמי, Luigi & Iango לווג

ג'ונס (36) נולדה בבריטניה וכבר יותר מעשור שהיא מככבת בקולנוע, בטלוויזיה ואפילו בתיאטרון בשלל תפקידים. בשנת 2018 היא נישאה לבמאי צ'ארלס גארד אחרי שלוש שנים של זוגיות. ברזומה הזוגי שלה נמצא גם עשור של מערכת יחסים עם האמן אד פורנילס, אבל זה לא הבשיל לכדי חתונה ומהר מאוד היא מצאה את המיועד. ועדיין, בווג הבריטי מתעקשים שהכימיה בין ג'ונס לבין הקולגה אד רדמיין מבלבלת. "בכל שנות הקריירה שלי מעולם לא פגשתי שני אנשים שמסתדרים כל כך טוב ביחד", כתב העיתונאי ג'יילס האטרסלי, שמספר שהשניים לא הפסיקו לפרגן אחד לשנייה על סט הצילומים.

הם חוזרים יחד למסך הגדול בסרט שנקרא The Aeronauts, וצפוי לצאת החודש לאקרנים מעבר לים. מדובר בסרט היסטורי שבמרכזו טיסה בכדור פורח בשנת 1862 ששברה את שיא הגובה, ובדרך נקלעה למאבק הישרדותי. בעוד שבמקור על כדור הפורח היו שני גברים, בסרט המבויים יש מדען, בגילומו של רדמיין, וטייסת כדור פורח - בכיכובה של ג'ונס. כך או כך, סביר להניח שלא מדובר בשובר הקופות הבא של ישראל, אבל ג'ונס ממשיכה לצבור לעצמה זמן מסך מכובד בדרך להיכנס לרשימת האיי-ליסטיות הנחשקת.

עוד בוואלה! אופנה

מה קרה למטאור? זאק פוזן סוגר את המותג

לכתבה המלאה
פליסטי ג'ונס. GettyImages
עושה את השטיח האדום בשמלה של אוסקר דה לה רנטה/GettyImages

בכל הקשור לאופנה, היא לגמרי בדרך הנכונה. אם נשים בצד את הנתונים הטבעיים שלה, שלגמרי מהווים יתרון עבורה, גם הבחירות שלה עושות עמה חסד. בעבר סיפרה שעל אף שהיא כבר לבשה בגדי מעצבים רבים, היא תמיד חוזרת לשחור. "זה כמו אודרי הפבורן - קלאסי תמיד", אמרה בריאיון לווג האמריקאי בעבר. אך למרות חיבתה העצומה לצבע הקודר, היא לא סוגרת את הדלת בפני אפשרויות נוספות בשלל גוונים.

בפרמיירה של הסרט שנערכה בלונדון לבשה ג'ונס שמלה א-סמטרית נוצצת של אוסקר דה לה רנטה עשויה מבדים בשחור וזהב עם משחקי שקיפויות. לאירוע אחר בלונדון החודש, של המגזין פורטר שהיא גם מככבת על השער שלו, לבשה מכנסים מחויטים בצבע שחור וחולצה כסופה, שניהם של המותג Deitas.

פליסטי ג'ונס אד רדמיין. GettyImages
רואים עליהם שהם חברים טובים כל כך? ג'ונס ורדמיין/GettyImages
פליסטי ג'ונס. GettyImages
מכנסים מחויטים וחולצה כסופה של המותג Deitas באירוע של פורטר/GettyImages

עוד לוקים מוצלחים מהזמן האחרון: ג'ינס ובלייזר לבן לפסטיבל הסרטים בקולורדו, שמלה נוצצת של ולנטינו לפסטיבל הסרטים בטורונטו ושמלה פרחונית כחולה של פאקו ראבן לארוחת ערב עסקית בלונדון. ג'ונס אוהבת שחור ולא בכדי, הלוקים האהובים עליה לא מקושקשים, לא מסובכים, לא מורכבים, לא מפתיעים. היא אוהבת לוקים על-זמניים עם כמה שפחות דיטיילים מורכבים, העיקר שהגזרה תשב עליה פרפקט.

ונחזור לצילומים של ווג הבריטי. להפקה היא הצטלמה בשני אאוטפיטים - האחד שמלת קטיפה שחורה עם פפיון והשנייה במעיל טרנץ'. שני הלוקים משדרים קלאסיקה, בדיוק כמו ג'ונס עצמה, ולסיכום - אנחנו עדיין מחכות לפריצה הגדולה שלה, לגמרי יש עם מה לעבוד.

פליסטי ג'ונס. Luigi & Iango לווג, אתר רשמי
מחכות לפריצה הגדולה. הפקת אופנה סקסית לווג הבריטי/אתר רשמי, Luigi & Iango לווג
פליסטי ג'ונס. GettyImages
על השטיח האדום של פסטיבל טורונטו בשמלה נוצצת של ולנטינו/GettyImages
פליסטי ג'ונס. GettyImages
ניגודיות שחור-לבן מושלמת. והנעליים מה איתם?/GettyImages
פליסטי ג'ונס. GettyImages
את השמלה הזו אנחנו רוצות בארון. ג'ונס בפאקו ראבן/GettyImages
פליסטי ג'ונס. GettyImages
מבקרת בשבוע האופנה בפריז בתצוגה של דיור/GettyImages
פליסטי ג'ונס. GettyImages
ועוד קצת דיור לנשמה. שמתם לב לכמויות השחור?/GettyImages
פליסטי ג'ונס. GettyImages
עם מחשוף שאי אפשר לפספס - וזה נראה נהדר/GettyImages
פליסטי ג'ונס. GettyImages
משדרגת את השחור בפרינט פרחוני/GettyImages
פליסטי ג'ונס. GettyImages
תזכרי שגם לבן עושה לך טוב. פליסטי ג'ונס/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • ווג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully