וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זו לא עוד סתם שרשרת! קולר החוליות שיהפוך לאובססיה

7.11.2019 / 6:20

שמנו עין על צ'וקר אימתני שפשוט אי אפשר להוריד ממנו את העיניים, ויצליח לשדרג את הלוק שלכן לגבהים חדשים. תגידו היי ל'פיס' החדש של המעצב הבריטי Jwanderson. לשמרניות שביניכן יש גם גרסת תיק משובחת

כל פאשניסטה מתחילה יודעת שהמפתח למלתחה מושלמת מתחיל באגף האקססוריז שם ניתן להטמין פריטי סטייטמנט שתפקידם להציל כל הופעה סתמית ללוק מסובב ראשים (של בחורות אחרות כמובן). במידה ואלו נבחרים באופן ראוי ניתן לסגור בקלות כל דרמה של 'אין לי מה ללבוש', 'אני שמנה וכלום לא יפה עליי' ו'נמאס לי מג'ינס וטופ ושחור'.

אז היו לנו את החגורות של גוצ'י שהתחלפו בחגורה של בוטגה ונטה, ותמיד יש את זוג הנעליים האלו שממגנט את כל המבטים או את הבלייזר המחויט שמקפיץ כל טי-שירט שישנים איתה בלילה, אבל עכשיו מגיעה בשורה חדשה מטעם מעצב העל הבריטי JW Anderson שגורמת לנו לחשב מסלול מחדש בכל הנוגע ל'פיס' שאנחנו הולכות להתאבסס עליו בזמן הקרוב. מדובר בשרשרת חוליות מוזהבת, סוג של טרנד שכבר כתבנו עליו פה לאחרונה, שעברו הגדלה קיצונית לכדי צ'וקר אימתני שפשוט אי אפשר להסיר ממנו את העיניים.

ותסמכו על אנדרסון, מי שאחראי לתיקי הפירסינג שלא ירדו כמה עונות מהטופ של רשימת התיקים הנחשקים וגם לתיקי הפאזל של Loewe שעדיין מככבים, שהוא אלוף בכל הנוגע לאובססיות נשיות.
השרשרת שמטריפה אותנו ונראית קצת כמו טייק אוף אבולוציוני שנשלף מארגז הכלים של האינקוויזיציה, הוצגה על המסלול בשבוע האופנה שנערך בפברואר האחרון בלונדון והיא שייכת לאוסף סתיו-חורף 19/20 של המעצב. בשבועות האחרונים היא התחילה לרשום נוכחות ברשת כשהופיעה על שער גיליון החורף של Another Magazine וגם על צוואריהן של כמה מהשמות הבולטים בז'אנר, מובילות הדיעה באינסטגרם ביניהן דריה בראניק ולולו דה סזון.

עוד בוואלה!

תורת האינסטוש: הפריטים ששרפו החודש את הפיד

לכתבה המלאה

מי שגדול עליה להסתובב עם חוליות ענק בזהב מוברש על הצוואר יכולה ללכת על רצועת תיק בה מופיע אותו מוטיב בצורת הגשה פחות מאיימת, מה שלצערנו לא ניתן לומר בקשר למחיר או לזמינות של הפריטים. בשביל להכניס את השרשרת למגירת התכשיטים אצלכן בבית תאלצו להיפרד מ-650$, עבור התיק 980$, לא לפני תקופה מורטת עצבים בה תזכו למעמד של כבוד ברשימת ההמתנה, כי שניהם כרגע סולד אאוט.

  • עוד באותו נושא:
  • שרשראות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully