וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוג מנצח לא מחליפים: ויקטוריה בקהאם חורשת על מגפיים בעיצובה

8.11.2019 / 0:04

זה כבר ידוע שוויקטוריה בקהאם לובשת רק בגדים בעיצובה, וזאת כדי לפרסם את המותג שלה. מה שלא ידענו זה שיש דגם אחד של מגפיים מהקולקציה שלה שהיא בקראש עליו - ופשוט לא משחררת

ויקטוריה בקהאם. splash
נדלקה על הדגם - וייצרה אותו במגוון צבעים. ויקטוריה בקהאם בשדה התעופה בניו יורק/splash

המשפט המוכר אומר שסוס מנצח לא מחליפים. אם תשאלו את ויקטוריה בקהאם, המשפט הזה נכון גם לגבי דגם מוצלח של נעליים. באופן טבעי, בקהאם לובשת כמעט תמיד בגדים בעיצובה, וממעטת ללבוש בתי אופנה מתחרים. כך היא למעשה מקדמת את הבגדים שלה ומשמשת פרסומת אנושית לקולקציות. ואולם, לא ציפינו שהיא תדלק על דגם נעליים אחד ספציפי - ופשוט לא תשחרר אותו. ויקי ייצרה את אותו הדגם במגוון צבעים ושולפת בכל יום צבע אחר, בהתאם לאאוטפיט כמובן.

מדובר במגפיים גבוהים על עקב דק עם טוויסט מפתיע שקיבלו את הטייטל opaz 115, עם פתח בקצה לאצבעות הרגליים, מעין גרסה חורפית של נעלי הפיפ-טואו שאיכשהו שורדות את העונות והאופנות המתחלפות. גובה המגף משתנה כמו גם סוג הבד והצבע - אבל הגזרה נשארת אותו דבר והעלות - 6,200 ש"ח.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

ויקטוריה בקהאם. splash
מגף גבוה על עקב דק עם טוויסט מפתיע - פתח בקצה לאצבעות הרגליים. מאמצים?/splash

השבוע היא נעלה זוג בצבע בורדו כשנצפתה בשדה התעופה בניו יורק עם חצאית עיפרון חומה וסוודר מעוינים ירוק-כחול, שמתחתיו בצבץ צווארון לבן רחב. כמה שבועות קודם לכן צירפה זוג בצבע שנהב לחצאית לבנה ומכופתרת מפוספסת תואמת. זאת, ימים ספורים אחרי שנעלה דגם מנומר שצירפה לחליפה משובצת בצבע שמנת עם מכופתרת אדומה. את הדגם המנומר היא נעלה גם עם שמלה אדומה.

את הנעליים יש לה גם באדום בוהק - אותן נעלה כשלבשה חצאית אדומה וסוודר סגול, שמתחתיו שוב מבצבץ הצווארון הלבן. ויש לה גם זוג בכחול-תכלת עוצמתי שנעלה עם חצאית עיפרון וסוודר אדום-לבן. עכשיו השלב לתהות - האם כל הצעות ההגשה של ויקטוריה לפריטים החביבים עליה מהקולקציה של עצמה אכן מצליחות להעלות את המכירות? ההשערה שלנו היא שלגמרי כן.

עוד בוואלה! אופנה

אמא ויקטוריה השיקה ואז הארפר סבן גנבה את ההצגה

לכתבה המלאה
ויקטוריה בקהאם. splash
שלפה את המנומר/splash
ויקטוריה בקהאם. splash
והנה שוב המנומר. ויקי מרימה לעצמה/splash
ויקטוריה בקהאם. splash
יש גם בכחול. ויקטוריה בקהאם/splash
ויקטוריה בקהאם. splash
האם זו הנעל שנראה אצל כולן בארון בקרוב? מקוות שלא/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully