וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המערב הפרוע עולה שלב: מגפי בוקרים בשחור-לבן

10.11.2019 / 6:46

המגפיים האלו הם לא ההגדרה ל'קלאסי', הם לא פשוטים לשילוב במלתחה וברגע שנסחפים עם הצבעוניות אפשר בקלות להפוך לקורבנות אופנה. הרגע הגדול של מגפי הבוקרים מגיע העונה וככה כדאי לכן לעשות את זה נכון

באופן רשמי מגפי הבוקרים עשו את דרכם לראש רשימת הטרנדים בתחילת הסתיו הקודם אליה הם הונחתו כחלק ממגמת ה-western הרחבה יותר שכללה אז שלל מוטיבים מעדות המערב הפרוע. כמו במקרים אחרים אותה מגמה כיכבה יפה על המסלולים של בתי האופנה הגדולים וסוקרה נרחבות באתרי האופנה השונים אבל בפועל לא קיבלה ביטוי סוחף ברחוב.

ככה זה, כשמתכננים קולקציות שנה מראש לא תמיד פוגעים באופן מדויק למטרה ולפעמים צריך להתחשב בתהליך העיכול, בטח ובטח כשמדובר בקאמבק של טרנדים שנויים במחלוקת כמו במקרה של מגפי בוקרים. מצד אחד הם כבר סוג של קלאסיקה שנכנסת ויוצאת מהמודה עשרות שנים, ומצד שני המילה 'קלאסי' היא לא הדבר הראשון שקופץ לראש כשחושבים על המגפיים האלו.

אולי בגלל שיש בהן משהו גס על גבול המגושם ואולי כי צריך להתאמץ כדי לשלב אותן בסטייל מבלי להיגרר ללוק של בוקרת - אין מנוס מלהודות שפה טמונה הבעייתיות הגדולה בלפתוח להן את הדלת ללב המלתחה.

יחד עם זאת, תעשייה שאימצה את את ה"דאדי" סניקרס, נעלי מטיילים וקרוקס על פלטפורמה - מגפי בוקרים לגמרי קטנים עליה. ואכן, מבט על גלריית הסטריט-סטייל באינסטגרם מעידה שהמומנט שלהן הגיע דווקא העונה כשהבחירה הבולטת בז'אנר מתמקמת באלו המוגשות בצבעוניות של שחור ולבן.

עוד בוואלה!

זו לא עוד 'סתם' שרשרת! קולר החוליות שיהפוך לאובססיה

לכתבה המלאה

מעל כל האופציות שיש לשוק האופנה להציע בולטות אלו של הלייבל הדני 'גאני' עם שני דגמים, אחד בגובה שמתחת לברך והשני מעל הקרסול, לצד גרסאות מוצלחות לא פחות של זארה עם אופציה נמוכה ומנגו עם גבוהה. עוד נציין שהדרך הנכונה לאמץ אותם על פי אלוהי הפיד היא עם שמלה או חצאית במראה משוחרר.

  • עוד באותו נושא:
  • מגפיים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully