וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוק אאוט מוחץ: קייט מידלטון ומייגן מרקל שוב ראש בראש

10.11.2019 / 11:00

הרביעייה המלכותית הגיעה יחד לאירוע זיכרון לאומי וההשוואה בין הלוקים של קייט ומייגן פשוט בלתי נמנעת. אז מי הרדימה אותנו ומי לבשה שמלה מנצחת? קרב הדוכסיות הגדול

מייגן מרקל הנסיך הארי הנסיך ויליאם קייט מידלטון המלכה אליזבת יום הזיכרון הבריטי. GettyImages
הרביעייה יחד באותו חלל - אבל המלחמה הקרה ביניהם ניכרת. משפחת המלוכה באירוע הזיכרון/GettyImages

כבר הרבה זמן לא ראינו את "הרביעייה המלכותית" יחד באותו חלל - והנה אירוע לזכר הרוגי בריטניה הצליח לחמם במעט את המלחמה הקרה בין שני האחים הנסיכים והגיסות. אירוע זיכרון רשמי שנערך אתמול (ש') באלברט הול בלונדון גרם לכל הבכירים של בריטניה להתייצב - מהמלכה אליזבת, דרך ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון ועד הדוכסיות - שהן כמובן מרכז תשומת הלב שלנו. בקרב הסטייל הלא רשמי שהתקיים באירוע הזה - יש לנו מנצחת מובהקת ומפסידה ענקית.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

מייגן מרקל הנסיך הארי יום הזיכרון הבריטי. GettyImages
לא משנה מה הטריק שלך, את פשוט נראית נפלא. מייגן מרקל והנסיך הארי/GettyImages

נתחיל בבשורות הטובות: מייגן מרקל שוב נראית נפלא. היו לה כמה הופעות פומביות משעממות, מתישות וממש "ליד" כמו שאומרים - אבל נראה שהיא שוב על הגל - ולגמרי זוהרת. אם השמועות על היריון שני נכונות - פיצחנו את התעלומה. אבל גם אם לא, יכול להיות שהיא פשוט התרגלה לטייטל החדש "אמא" והצליחה קצת לישון, ולא סתם המילה "שינה" צמודה למילה "יופי". לא משנה מה נוסחת הפלאים של מרקל, בשבוע האחרון היא פשוט נראית קורנת.

מה שעזר לה השבוע להיות מתלבשת מצטיינת זו שמלה שחורה של ארדם בגזרת A נפוחה עם פרינט פרחים קטיפתי, חגורת מותן באותו הצבע, צווארון עדין ולא מורגש ומחשוף מדויק שלא מראה יותר מידי, אבל מחמיא לגוף. ללוק היא צירפה סטילטו בצבע כחול (מה כל כך הפריע לך בשחור קלאסי?) של אקווזורה ועגילים של ג'סיקה מק'קורמק.

עוד בוואלה! אופנה

דוכסית בג'ינס: מייגן מרקל חוזרת ללוק הקז'ואלי - וזה מהמם

לכתבה המלאה
מייגן מרקל יום הזיכרון הבריטי. GettyImages
שמלה מנצחת של ארדם ושיער אסוף בסגנון בלרינה/GettyImages

עכשיו הגיע הזמן לבשורות הפחות טובות - קייט מידלטון. היו לאחרונה מספר לוקים חביבים שנתנו לנו תקווה כי חל שיפור ברמה האופנתית, אבל במבחן התוצאה האחרון - פשוט נרדמנו. קייט ניסתה לאמץ את הגזרה החביבה על מייגן, ולבשה שמלה עם מחשוף סירה, אבל הבעיה הייתה בהיעדר עניין עיצובי נוסף. מדובר בשמלה בצבע כחול כהה שאין בה בעצם כלום, אליה היא הוסיפה גרביונים שחורים דקים על גבול השקופים, סטילטו של ג'ימי צ'ו וקשת לשיער של זארה, שעולה 30 דולר.

קייט מידלטון הנסיך ויליאם יום הזיכרון הבריטי. GettyImages
באמת רצינו שתיהיי מלכה. קייט מידלטון, הלוק המשעמם והנסיך ויליאם/GettyImages

הקשת, אחד הטרנדים החזקים כרגע, ועוד ממותג עממי כמו זארה, בכיף יכלו לגרום לנו להתלהב מהלוק של קייט, אבל ידוע שהרבה פעמים זה לא ה"מה" אלא "האיך", ואולי הבחירה בקשת מזארה נכונה וראויה - אבל ההנחה על השיער של מידלטון יצרה מראה ילדותי ומשעמם, בסגנון "הילדה הטובה". עכשיו, אנחנו לגמרי בסדר עם זה שזה בדיוק המסר שמידלטון רוצה לשדר לעולם, במיוחד בהשוואה למרקל "המרדנית" לכאורה, אבל למה על חשבון הסטייל? התוצאה הסופית - בלי טיפה של שיק, בלי קמצוץ של גלאם, וחבל - כי אנחנו באמת אוהבות להמליך.

קייט מידלטון יום הזיכרון הבריטי. GettyImages
הכוונה טובה, הביצוע נורא. מידלטון והקשת לשיער מזארה/GettyImages
המלכה אליזבת. GettyImages
אורחת הכבוד. המלכה אליזבת/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully