וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מברוק עליק: איוונקה טראמפ עושה את מרוקו בשיא הסטייל

10.11.2019 / 13:00

הבת הראשונה של ארה"ב והיועצת בבית הלבן המריאה למרוקו לביקור דיפלומטי שמטרתו קידום תכנית כלכלית. המטרה חשובה, אבל הדרך לא פחות - ואיוונקה הגיעה לכל האירועים והפגישות בלוקים מצטיינים שעושים כבוד לתרבות המקומית

איוונקה טראמפ מרוקו שדה תעופה וושינגטון. AP
הלוק המוצלח הראשון הוצג כבר בשדה התעופה בוושינגטון. איוונקה טראמפ לובשת גבריאלה הרסט/AP

המדינה הכי צבעונית על הגלובוס, מרוקו, אירחה השבוע את הבת הראשונה של ארצות הברית, איוונקה טראמפ, שגם משמשת יועצת בבית הלבן, לביקור דיפלומטי שמטרתו קידום תכנית כלכלית. בתור בעלת אימפריית אופנה לשעבר וחובבת לוקים מוצלחים בהווה, ציפינו לכמויות של סטייל - ואנחנו שמחות לבשר שכל מה שייחלנו לו קרה. טראמפ פינקה אותנו בשלל אאוטפיטים מעולים בנסיעה למרוקו - מהעלייה למטוס בארצות הברית ועד הנחיתה חזרה.

אז כאמור, הלוק המוצלח הראשון של טראמפ נלבש כבר בשדה התעופה בוושינגטון, ממנו המריאה למרוקו. מצוידת במזוודה קטנה ותיק נשיאה, צעדה טראמפ למטוס כשהיא לובשת טרנץ' של גבריאלה הרסט שעולה 2,380 דולר. מתחת לטרנץ' אפשר היה לזהות סוודר גולף בורדו, שהצבע שלו התכתב עם הסטילטו של מנולו בלניק שהיא נעלה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

איוונקה טראמפ מרוקו הנסיכה לאלה מרים. AP
נחיתה רכה. באאוטפיט אתני של המעצבת המקומית פאידה אל גאדי/AP

אחרי כמה שעות טיסה, נחתה טראמפ ברבאט. במטוס היא החליפה בגדים ודרכה על אדמת מרוקו כשהיא לובשת בגד מסורתי בצבע אפור של המעצבת המקומית פאידה אל גאדי. טראמפ לבשה ז'קט רקום בגוון אפור עם מכנסיים תואמים וסטילטו באותו הצבע ואיבזרה את הלוק עם עגילי חישוק כסופים. עם הנחיתה, קיבלה את פניה של איוונקה נסיכת מרוקו לאלה מרים שלבשה חליפה כתומה, חולצה אדומה ונעליים בצבע שחור. השתיים הלכו לשתות תה ולאכול תמרים - ואז לקשקש על דברים רציניים שכוללים תכניות עולמיות להעצמה נשית.

אחרי הנחיתה של טראמפ במרוקו, מנהלת המדיה החברתית שלה כתבה בטוויטר שהבת הראשונה של ארצות הברית בחרה ללבוש במהלך הביקור בגדים של המעצבת פאידה אל גאדי, משום שהעשייה שלה נגעה ללבה. לאל גאדי יש בית ספר לרקמה שאליו מתקבלים תלמידים מעוטי יכולת. אל-גאדי סיפרה לאל ג'זירה בעבר שהיא פתחה את בית הספר כדי לשמר את מסורת הרקמה וגם כדי להעניק עתיד לאותם תלמידים.

עוד בוואלה! אופנה

הבית הלבן לובש פראדה: איוונקה טראמפ משוויצה בקארה עם השמלה הנכונה

לכתבה המלאה
איוונקה טראמפ מרוקו הנסיכה לאלה מרים. AP
דיפלומטיה במיטבה. טראמפ עם הנסיכה לאלה מרים/AP

ביום השני של הביקור לבשה איוונקה טוניקה לבנה עם ניחוח ים תיכוני שאותה הצמידה עם חגורת מותן שחורה ומתחתיה לבשה חולצת גולף, מכנסיים שחורים ונעליים שטוחות להליכה מרובה, בהתאם לבוקר העמוס שהיה לה. בהמשך היום היא עברה ללוק קצת יותר חגיגי ורשמי כדי להיפגש עם ראש ממשלת מרוקו ושר החוץ. לפגישה הרשמית לבשה טראמפ שמלת משי ירוקה ומעליה שכמייה לבנה ומשגעת עם עיטורים בגווני זהב וירוק וסטילטו בצבע ניוד.

איוונקה טראמפ מרוקו. AP
עם טוניקה בניחוח ים תיכוני ונעליים שטוחות/AP
איוונקה טראמפ מרוקו. AP
שולפת את משקפי השמש לסיבוב בעיר/AP
איוונקה טראמפ מרוקו. AP
עוברת למוד חגיגי עם שכמייה נהדרת/AP

באותו הערב המשיכה הבת הראשונה של הסטייל לארוחת ערב בארמון עם שמלה שתואמת את האיוונט - כמה שיותר נוצצת. טראמפ לבשה שמלת מקסי זהובה ומשובצת אבנים של אל גאדי. לשמלה חגורה מובנית ומחשוף מדויק, וכדי להשלים את הלוק צירפה טראמפ עגילי פנינה וסטילטו ניוד. השמלה של טראמפ הזכירה בגזרתה את השמלה שלבשה הנסיכה לארוחת הערב, רק שהנסיכה בחרה בצבעוניות של כחול ואדום בשילוב זהב.

איוונקה טראמפ מרוקו הנסיכה לאלה מרים. AP
נוצצת. טראמפ עם הנסיכה/AP

את הטוב, כידוע, שומרים לסוף. ואכן, הלוק האחרון של טראמפ בביקורה במרוקו הוא גם המצטיין מבין הלוקים. אחרי ארוחת הערב הנוצצת, טראמפ קמה ליומה השלישי והאחרון במרוקו עם אנרגיות שיא, ושום סימני עייפות לא ניכרו על פניה. היא יצאה לפגישות האחרונות לפני ההמראה בטוטאלוק לבן שכלל מכנסיים מתרחבים, חולצה עם שרוולים ארוכים, צמודה במותן ומתרחבת מעט בקצה ועקבי הסטילטו בצבע ניוד, ככל הנראה נעלי העקב היחידות שארזה לביקור. טראמפ אבזרה את הלוק עם סיכה גדולה בעלת אבן טורקיז וזוג עגילים תואם והתוצאה הייתה מלאת סטייל וזוהרת מתמיד. אם ככה נראית הדיפלומטיה - איפה מצטרפים?

איוונקה טראמפ מרוקו. AP
אין זכר לעייפות. איוונקה טראמפ באנרגיות שיא/AP
איוונקה טראמפ מרוקו. רויטרס
טוטאלוק לבן עם אבנים טורקיז/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully