וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנה באה הרכבת: תאונת המלתחה המביכה של אריאנה גרנדה

11.11.2019 / 8:12

מתברר שגם לזמרת הפופ הגדולה בעולם יכולות לקרות פאדיחות. גרנדה נתפסה בעדשת מצלמת הפפראצי עם רכבת עצומה בגרביונים, שגם המעיל הענק והפרוותי שלה לא הצליח להסתיר. לא נעים

אריאנה גרנדה רכבת בגרביונים. splash
מה זה הקרע הזה תגידי? אריאנה גרנדה מזווית לא טובה/splash

למי מאיתנו זה לא קרה? יצאנו לבלות עם חצאית או שמלת מיני וגרביונים ומהר מאוד גילינו איזו רכבת לא חיננית שהורסת את הלוק. אז מתברר שזה קורה גם לגדולות ביותר, וכשאנחנו אומרות "הגדולות ביותר" אנחנו מתכוונות לזמרת הפופ הגדולה בעולם, אריאנה גרנדה בכבודה ובעצמה - שמצאה את עצמה עם תאונת מלתחה מביכה ולא מחמיאה.

גרנדה יצאה לסיבוב בניו יורק סיטי בדרך לחזרות לקראת סיבוב ההופעות העולמי שלה, כשפגשה בצלמי הפפראצי שתיעדו את הטעות. התמונות, שצולמו מזווית מאוד ספציפית - חשפו גרביונים שחורים עם שקיפות עדינה של המותג Wolford - ורכבת אחת גדולה למדי שאי אפשר לפספס.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

תמונות שתועדו מזווית אחרת דווקא הציגו אאוטפיט מעניין עם אחד הטרנדים הכי לוהטים לחורף הקרוב - מעילי הענק. גרנדה לבשה ז'קט של ז'יבנשי, עבורם היא משמשת פרזנטורית, עשוי פרווה סינטתית לצד מגפי ירך בצבע שחור של סרג'יו רוסי. על הבחירה בפרווה מלאכותית מגיע לה שאפו, שכן בכך היא מעבירה לעולם מסר שהיא חלק מהמגמה העולמית של מזעור הנזקים הכרוכים בהכנת הבגדים. חוץ מהמעיל היא גם אחזה בתיק של בלנסיאגה, ענדה עגילי חישוק כסופים וניענעה מצד לצד את סימן ההיכר שלה - הקוקו הארוך.

למרות הפאדיחה הלא נעימה, גרנדה לא נראתה מתרגשת במיוחד וחייכה לצלמים בדרכה למכונית שחיכתה לאסוף אותה ביציאה מחדר החזרות. או שהיא לא הבחינה ברכבת הארוכה שמעטרת לה את הירך, או שאולי זה טרנד חדש שעדיין לא עלינו עליו. ימים יגידו.

עוד בוואלה! אופנה

זוג מנצח לא מחליפים: ויקטוריה בקהאם חורשת על מגפיים בעיצובה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully