וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להתאהב: נעלי הבובה של פריטי בלרינס והשמלות של סבינה מוסייב

12.11.2019 / 6:33

סבינה מוסייב פיצחה את הנוסחא, הילה טולדנו נותנת פרשנות גבוהה לטרנד החזק של השנה, הרשת היוקרתית Vendome פותחת דלתות לקהל צעיר יותר ונעלי הבובה של פריטי בלרינס - חגיגה לעיניים

פריטי בלרינס. יח"צ חו"ל,
קולקציית חורף 2019-2020 בפריטי בלרינס/יח"צ חו"ל

פריטי בלרינס

הקולקציה החדשה של המותג המשובח מציעה שלל פרשנויות מרגשות לנעלי הבלרינה האלמותיות. הזיקה למראה הקלאסי נשמרת מדי עונה אך תמיד יש דגמים מרעננים עם נגיעה מדויקת בטרנדים החמים של השנה. העונה, מלבד החידושים האופנתיים, הושם דגש מיוחד גם על נוחות הנעל: שכבת ריפוד נוספת (עשויה ספוג זיכרון) שמוקמה בין הסוליה הפנימית לחיצונית ותורמת לנוחות מירבית במהלך ההליכה.

קולקציית סתיו-חורף מביאה ניחוחות של אריסטוקרטיה בריטית עם משבצות הטרטן, בדי הטוויד והפפיונים מסאטן מבריק. הפרינטים החייתים שמאז ומתמיד היו הדי.אן.איי של המותג הספרדי משתדרגים עם פרשנות נועזת של מזובר, חברבורות והמנומר הקלאסי, עם צבעים עזים וחגיגה של פרינטים ורקמות בדמויות של חיות וסיכות מוזהבות.

פריטי בלרינס. יח"צ חו"ל,
הפרינט החייתי עולה שלב - נמר על מזובר/יח"צ חו"ל

אלמנטים דקורטיביים תלת ממדיים מסוג גדילים, אבנים, סרטים ופפיונים משמשים כמוטיבים חוזרים לאורך כל הקולקציה והצבעוניות עשירה במיוחד מגווני סתיו כמו חאקי, כתום וחומים-עציים, אדומים, ירוקים, סגולים וקלאסיקות בשחור עם טוויסטים מעניינים.

ליין נעלי הערב של פריטי הוא ללא ספק הדובדבן שבקצפת ומבטל כל צורך באקססורי נוסף. מענה אבסולוטי לנשים שלא חובבת עקבים משוגעים, אך כן מעוניינות לשים את הדגש בנעל לשידרוג הלוק. נעלי סירה מבד קטיפה עם אבזם משובץ אבנים, פפיונים מתוכשטים ונעלי שפיץ מעוטרות נצנצים.

טווח מחירים: 699-1,600 ש"ח
ניתן להשיג בחנויות פריטי בלרינס, קניון גינדי Tlv, קניון רמת אביב, ממילא ירושלים ובאתר - www.prettyballerinas.co.il

פריטי בלרינס. יח"צ חו"ל,
ותרו על העקבים, נעלי בובה מתוכשטות ללוק ערב משגע/יח"צ חו"ל
פריטי בלרינס. יח"צ חו"ל,
לאישה הקלאסית שלא מתפשרת על איכות. פריטי בלרינס/יח"צ חו"ל

סבינה מוסייב

גם העונה המעצבת ממשיכה לשמר בהצלחה את סגנון הבוהו המעודן והנשי שהקנה לה שם בינלאומי ונוכחות בחלק מהספוטים הכי נחשקים בז'אנר ביניהם רשתות יוקרתיות כמו נורדסטורם, אינטרמיקס ו-revolve. כמו מעצבים ומותגים פופולריים אחרים ברחבי העולם, החורף של סבינה הוא לא כזה המציע פרטי חורף קלאסיים כמו מעילים או סוודרים, אותם רובנו רוכשות ברשתות האופנה הגדולות המספקות ערמות של אופציות איתן קשה להתחרות ברמת המחיר ביחס לאיכות.

בחכמה רבה האסטרטגיה של מוסייב מכוונת לנישה של בגדי-ערב לצד שמלות, אוברולים וטופים קז'ואליים יותר להם אין ממש עונה מוגדרת, כך שאפשר לרוץ עליהם כל השנה ולשלב אותם בהופעה בכל מזג אוויר. באוסף החדש ניתן לראות השראה מתרבות הג'אז וזרם האר-דקו של סוף שנות ה-20 תחילת ה-30, תוך התמקדות בדמותה של ג'וזפין בייקר, פרפורמרית ואקטיביסטית שהסעירה את הקהל בשל יופיה האקזוטי והתלבושות הנועזות איתן הופיעה. הסגנון בא לידי ביטוי בצבעוניות הכוללת צבעי אדמה חמים וגוונים מטאליים, בטקסטילים העשירים, בגזרות ובקווים גיאומטריים. מככבות שמלות סווינג בעלות מספר קומות, לצד פריטי השיפון הקלילים ועתירי הבד איתם מוסייב מזוהה מתחילת דרכה, המוגשים בגזרות אווריריות מלאות סקס אפיל ובפרינטים חדשים.

טווח מחירים: 490-1,690 שקלים
שואורום: הסדנא 6 כפר סבא, חנות: רבי פנחס 3 יפו, WWW.SABINAMUSAYEV.COM

עוד בוואלה!

זו לא עוד סתם שרשרת! קולר החוליות שיהפוך לאובססיה

לכתבה המלאה
סבינה מוסייב. רותם לבל,
עלתה על הנוסחא. קולקציה חדשה לסבינה מוסייב/רותם לבל
סבינה מוסייב. רותם לבל,
שמלות ערב רומנטיות/רותם לבל
סבינה מוסייב. רותם לבל,
שמלות סווינג בעלות מספר קומות. סבינה מוסייב/רותם לבל

Toledano

מעצבת התיקים המקומית סוגרת העונה שנה משמעותית למותג שלה TOLEDANO, שנה בה השיקה אתר בינלאומי חדש וקיבלה את פרס מעצבת התיקים והנעליים מטעם מגזין "את". בקולקציית החורף החדשה Ma Petite (קטנה שלי בצרפתית) טולדנו, שידועה בעיצובים בעלי פרשנות על-זמנית למגמות אופנה מודרניות, התרכזה העונה בשנות ה-60 כהשראה מרכזית בסדרות התיקים - קייט, ליסה, ג'קי וטוויגי. בנוסף היא הלכה על בחירה מכוונת בפיגמנטים חזקים של סגול, ורוד, תכלת וירוק שמכניסים צבעוניות נשית ומרעננת למלתחה החורפית. לאוסף התיקים הותאם ליין סרטי שיער, שיכולים לשמש גם כחגורה, ברוח התקופה ופסטיבל וודסטוק המציין השנה 50 שנה לקיומו.

"אין ניגוד בכך שאישה משדרת רכות ועוצמה בו זמנית", טוענת הילה ומוסיפה "האישה שאני רואה לנגד עיני היא מספיק חזקה ובטוחה בעצמה כדי לתת ביטוי לנשיות מבלי להתנצל". דגם מוצלח נוסף הוא קרלה - קלאץ' מעטפה אוברסייז מעור רך במיוחד ש"לשאת אותו משנה את היציבה ממש כמו שהליכה על עקבים מחייבת זקיפות מודעת".

טווח מחירים: 120-2,620 שקלים
ניתן להשיג באתר - www.toledano.studio, רשת רזילי ומגוון חנויות (רשימה באתר , הגעה לסטודיו בתיאום מראש, רמב"ם 5 תל אביב.

הילה טולדנו. יח"צ,
קשתות מעור לשיער ודגמים חדשים של תיקים אצל הילה טולדנו/יח"צ
הילה טולדנו. יח"צ,
דגם חדש: קרלה - קלאץ' מעטפה אוברסייז/יח"צ
הילה טולדנו. יח"צ,
קטגוריית תיקי המיני חזקה מאי פעם. Toledano/יח"צ

Vendome

רשת אופנת הייבוא ממשיכה בתהליך המיקס אנד מאץ' עם קניינות החותרת למגוון רחב יותר של מחירים וסגנונות, מבלי להתפשר על הערכים הוותיקים של מותגים בינלאומיים ואיכותיים לקהל הישראליות. קולקציית סתיו חורף 19-20 מבשרת על מפגש הרמוני בין ניגודים ובו פריטים באווירה הקלאסית שהייתה מזוהה עם הרשת בעבר, לצד כאלו טרנדיים יותר שהופכים את התמהיל לכזה המיועד גם לנשים בטווח גילאים צעיר יותר. בין המראות הבולטים העונה ניתן למנות את הלוק הטכני שמגיע עם וייב עתידני אשר שואב השראה מנופי הגלקסיה ומשלב אפקטים של תלת ממד, לצד מגמת הסבנטיז האופנתית שמביאה עימה נוכחות מרשימה של גוונים חומים וכתומים, דפוסים גאומטריים ודפוסי פייזלי, מוטיבים של פרנזים וטקסטילים כמו קטיפה, לורקס ופאייטים.

בקטגוריית ה'מאסט הב' של החורף ניתן למצוא חליפות טרנינג סופר מעוצבות, מעילי צמר במראה נקי, מעילי פרווה סינטטית, חצאיות פליסה, קרדיגנים וסריגים. אגף בגדי הערב קיבל גם הוא התייחסות עם שמלות בגזרות נשיות ובצבעוניות מגוונת ביניהן שמלות מודפסות או חלקות עם אלמנטים של שרוולים מטופלים, נפחים והמון ספרקלינג.

טווח מחירים: 395-8,995 שקלים
ניתן להשיג ברשתות ונדום סטודיו ומקס מרה ברחבי הארץ.

ונדום. יח"צ חו"ל,
מקס מארה ועוד ב-Vendome/יח"צ חו"ל
ונדום. יח"צ חו"ל,
דפוסים גיאומטריים ססגוניים. רשת Vendome פותחת דלתות גם לקהל צעיר יותר/יח"צ חו"ל
ונדום. יח"צ חו"ל,
למעזות - מנומר על מנומר. marelle ל-Vendome/יח"צ חו"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    5
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully