וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליטת הטראש: קים קרדשיאן מנוחשת וקורטני משוויצה בחזייה

טקס נבחרי השנה של ערוץ !E הביא אליו שלל כוכבים נחשבים ובטופ כמובן המשפחה הכי חזקה בתעשיית הבידור. קורטני הגיעה בחליפה מנצנצת וחשפה חזייה וקים קרדשיאן דפקה הופעה בשמלה מנוחשת

קים קרדשיאן, משפחת קרדשיאן, קורטני קרדשיאן, קלואי קרדשיאן. GettyImages
הקרדשיאנז' דופקות הופעה בטקס נבחרי השנה של ערוץ !E/GettyImages

אמש (א') נערך בסנטה מוניקה שבקליפרוניה אחד הטקסים הכי חשובים של תעשיית הבידור. לזכות בטייטל מכובד באחד מטקסי האקדמיה זה לא עניין של מה וזה תמיד חשוב לרפרטואר, אבל כל כוכב אמיתי יודע שבאהדה מצד הקהל טמון הכוח להפוך למגה סטאר - וזה סטטוס שחשוב לשמר.

ערוץ הבידור !E העומד מאחורי האירוע הסופר מתוקשר 'טקס נבחרי השנה', שלף את כל התותחים הכבדים שמככבים בערוץ ובראשם משפחת קרדשיאן - מכונת המזומנים הכי חזקה בתעשיית הרכילות. נשות המשפחה הגיעו לעשות כותרות כמו שרק הן יודעות במשחק של שקיפויות, חזיות ושסעים קטלניים.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

קים קרדשיאן. GettyImages
מנוחשת. קים קרדשיאן בשמלה של ורסצ'ה/GettyImages

קים (39) צעדה על השטיח האדום בשמלה מנוחשת של ורסצ'ה שהחמיאה במיוחד לגזרת שעון החול שלה כשבחלקה הקדמי טקסטורה מנוחשת ובגב נצנצים עם ריצ'רץ' דרמטי. בגזרת הנעליים מנולו בלניק ומתחת לכל האקסטרווגנזה מחטב של Skims, כך לפחות טענה קימי כשחשפה את ההכנות באינסטגרם.

האחות הבכורה, קורטני (40), הגיעה בחליפת פסים מנצנצת של המותג הניו יורקי naeem khan כשמתחת רק חזייה שחורה שמציגה לראווה את הנכסים. כי למה עם כשאפשר בלי?

קלואי לא חסכה בתוספות הבלונדיניות והגיעה בטוטאל לוק של לקוואן סמית' עם חצאית מידי מסאטן בעלת שסע נדיב וחולצה שקופה כשמתחתיה חזייה זהובה והצטיידה בתיק הדולרים של ג'ודית לייבר בשווי $5,695 . מאמא קריס דווקא שמרה על קלאסיקה בניגוד לבנותיה והגיעה בחליפה של אלכסנדר מקווין עם בלייזר שחור מעוטר ומכנסי פדלפון נשפכים.

עוד בוואלה!

40 מעולם לא נראה טוב כל כך: חופשת הביקיני של קורטני קרדשיאן

לכתבה המלאה
קורטני קרדשיאן. GettyImages
בשביל מה חולצה אם אפשר בלי? קורטני קרדשיאן/GettyImages

עוד פקדו את האירוע: זנדאיה (23) בשמלה שחורה עם חיתוכים בבטן ועיטורים כסופים של christopher esber, ג'ניפר אניסטון שקיבלה את פרס אייקון השנה בלוק די חלש של מחוך שחור וחצאית תואמת בהשראת מרי אנטואנט, וגוון סטפני (50) שזכתה בתואר אייקון האופנה בשמלה מוגזמת ועתירת בד של ורה וונג, פלאס גרביוני רשת ומגפוני ירך. אפשר היה לחשוב עוד פעם על הלוק, בכל זאת הגעת לקבל פרס שקשור בסטייל.

קלואי קרדשיאן. GettyImages
היא דווקא שמה חולצה, אבל שקופה. קלואי/GettyImages
קריס ג'נר. GettyImages
בעיקרון, הכי קלאסה - קריס ג'נר וקורי גמבל/GettyImages
זנדאיה. GettyImages
זנדאיה משגעת בשמלה שחורה עם עיטורים כסופים/GettyImages
גוון סטפני. GettyImages
הלם שאת כבר בת 50 והלם טוטאלי מהשמלה. גוון סטפני בוורה וונג/GettyImages
קים קרדשיאן, משפחת קרדשיאן, קורטני קרדשיאן, קלואי קרדשיאן. GettyImages
מה שהקהל אוהב - האליטה של תעשיית הרכילות/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully