וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם בלייזר רותח בהשראת שאנל: המלכה לטיסיה מתחילה את המסע

12.11.2019 / 10:44

המלכה לטיסיה הצטרפה לבעלה המלך פליפה לביקור דיפלומטי היסטורי בקובה. רגע לפני שעלתה על המטוס במדריד נראתה בלוק עוצר נשימה שכולל בלייזר שהיינו מתות לאמץ. הבשורות הטובות: המחיר שלו לגמרי מאפשר את זה

לטיסיה המלכה מלכת ספרד. GettyImages
מכתיבת טרנדים בדיוק כמו בתי האופנה. המלכה לטיסיה/GettyImages

אחד ההישגים הגדולים באופנה הוא להצליח ללבוש פריט שנראה כאילו יצא מבית היוצר של בית אופנה עילית מבלי לשלם את הסכומים הגבוהים שדורשים מעצבי העל ומבלי להיות קורבן אופנה שנראה כאילו הוא לובש חיקוי זול וכושל. מי שצולחת את האתגר הקשה הזה היא לטיסיה מלכת ספרד, אחת המתלבשות המשובחות בעולם, שלובשת בלייזר מדויק בהשראת שאנל ממותג ספרדי נהדר.

הרי בסופו של דבר, בתי אופנת העל הם שמכתיבים את הטרנדים - וכולנו לובשים בגדים שנראים בצורה כזו או אחרת כמו פרשנות עממית יותר לבגדים שהציגו המעצבים על המסלולים. ללטיסיה אין מעצור כלכלי שימנע ממנה ללבוש שאנל, והיא גם לבשה שאנל בעבר, אבל הפעם החליטה לפרגן למותג מצליח ספרדי שהיא מאוד מחבבת (וגם אנחנו), וללבוש בלייזר שלגמרי היינו רוצות בארון. הבשורות הטובות הן שאנחנו גם יכולות לרכוש אותו, שכן הוא נמכר במחיר הסביר יחסית של 200 פאונד בלבד. לא זיל הזול, אבל בר ביצוע לכאלה שאוהבות להשקיע.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

לטיסיה המלכה מלכת ספרד המלך פליפה מלך ספרד. GettyImages
בלייזר שהיינו רוצות לאמץ. המלכה לטיסיה והמלך פליפה/GettyImages

לטיסיה (47) יצאה יחד עם בעלה, המלך פליפה, לביקור דיפלומטי היסטורי של ארבעה ימים בקובה. רגע לפני שעלתה על המטוס היא תועדה בלוק רשמי מהפנט. המלכה לבשה מכנסי סיגר שחורים וחולצת גולף תואמת ומעליהם מונח הבלייזר הרותח של המותג Uterque משבצות בגווני שחור-לבן עם כפתורים גדולים מסוגננים. את הלוק היא איבזרה בסטילטו בצבע שחור ותיק קלאץ' שחור גם כן בגזרת מעטפה. הנסיעה של לטיסיה לקובה רק החלה ואפשר להניח שצפויים לנו עוד לא מעט לוקים מוצלחים, חלקם בניחוח של חופשה בהוואנה.

עוד בוואלה! אופנה

חפשו אותה בג'ים! המלכה לטיסיה לא מחשבנת לאצולה

לכתבה המלאה
המלכה לטיסיה. GettyImages
ועוד זווית ללוק המוצלח. ז'קט של Uterque/GettyImages
המלכה לטיסיה. GettyImages
מאמי, הלכת להתפזר בשאנל?/GettyImages
לטיסיה המלכה מלכת ספרד המלך פליפה מלך ספרד. GettyImages
ביוש, מחכים ללוקים מקובה. המלכה לטיסיה והמלכה פיליפה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully