וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חפשו אותנו בספארי: הטרנד המזובר הדיח את המנומר מפסגת הסטייל

14.11.2019 / 9:30

מובילות אופנה מפלררטות כבר תקופה עם הפרינט המזובר, אך לפני כמה ימים קייטי הולמס נתנה את הגושפנקה. הנוכחות של הפרינט החייתי חולשת על כל המלתחה בשילובי צבעים לא קונבנציונליים וכעת רק נותר לשאול - האם אתן מוכנות להצטרף לספארי?

מערכת וואלה!

אם למישהו היה ספק שפרינט זברה זה המנומר החדש יש לנו הוכחה חותכת ואפילו מדעית, במונחי עולם האופנה כמובן, לכך שמדובר בעובדה מוגמרת. אשת השעה קייטי הולמס שמתפקדת כרגע כאושייה הכי רלוונטית בשטח הגיעה ביום חמישי האחרון לאירוע ה-Power Of Film שנערך בניו יורק סיטי כשהיא לובשת שמלת מקסי כסופה בעלת שסע עמוק שחשפה מגפיים מזוברות בחום ושחור בעיצוב לורנזו סראפיני לפילוסופי. מי שבחודשיים האחרונים הפכה לסמן הימני הכי רותח בכל הנוגע לסטייל הצליחה שוב לגנוב את ההצגה באדיבות שידוך מטריף של אלמנטים, שבימים כתיקונם קשה להאמין שעובדים בהיבט החיוב - כסף פלוס דפוס זברה ושמלת מקסי פלוס מגפיים עד הברך.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

שילובים לא קונבנציונליים שהופכים מתאימים לפתע זה בדרך כלל שוס רציני, ואכן אין ספק שהסטייליסט החדש של גברת הולמס הצליח למנף את הפרידה שלה מג'יימי פוקס לכדי מהפך שהביא אותה לזכות בתואר אייקון האופנה של סתיו 2019. "אני מנסה ללבוש מה שאני אוהבת. אין לי הרבה זמן להתעסק בלבחור, אז אני משתדלת ללכת על קלאסיקות קלות ללבישה", אמרה בראיון למגזין Steller, בו היא מתנוססת על השער. גם בריאיון השער ל-Elle היא נשאלה בנושא שם הודתה שיש סטייליסט צללים שמסייע לה ליצור את הבאז: "בנוסף אני עובדת עם סטייליסט, זה עוזר בגלל שאני לא יודעת כל מה שקורה שם בחוץ", והוסיפה שהם "מחליפים רעיונות".

עוד בוואלה!

המערב הפרוע עולה שלב: מגפי בוקרים בשחור-לבן

לכתבה המלאה

אך ככל שקייטי מדגמנת בהצלחה את הטרנד, היא ממש לא הראשונה שעלתה עליו. שיטוט בחשבונות של מובילות אופנה באינסטה חושף שהפאשניסטות מפלרטטות עם הזברה כבר תקופה. נקודת שיא לא מבוטלת נרשמה אי שם בשנת 2016, אך נראה כי התנופה הרצינית של המגמה תפסה תאוצה בשבועות האחרונים. ניתן לראות שהנוכחות המזוברת לא שייכת רק לאגף הנעליים אלא חולשת על כל הקטגוריות במלתחה, החל משמלות וטופים קלילים ועד לסריגים, מעילים ומכנסיים. גם בגזרת הצבעוניות הספקטרום רחב וכולל לצד השחור-לבן או שחור-חום וגם שילובים של גוונים משמחים ביניהם ירוק, אדום, ורוד ותכלת. אם אתן מאותגרות מההתאמה של הדפוס לטוטאל לוק מומלץ לעיין בגלריית הסטריט סטייל שליקטנו מהפיד לפני שאתן יוצאות לסיבוב השופינג הבא שלכן.

אייץ' אנד אם. יח"צ חו"ל,
אייץ' אנד אם - חצאית ב-129 ש"ח, סריג ב-149 ש"ח/יח"צ חו"ל
טופשופ. יח"צ חו"ל,
טופשופ - 179.90 ש"ח/יח"צ חו"ל
ברשקה. יח"צ חו"ל,
ברשקה - 129.90 ש"ח/יח"צ חו"ל
זארה. יח"צ חו"ל,
זארה - 849 ש"ח/יח"צ חו"ל
אונונוקו. מיכאל טופיול,
אונונוקו - 420 ש"ח/מיכאל טופיול
bash. יח"צ חו"ל,
Bash ב-1,184 ש"ח/יח"צ חו"ל
מייקל קורס. יח"צ חו"ל,
מייקל קורס - 3,490 ש"ח/יח"צ חו"ל
פול אנד בר. יח"צ חו"ל,
פול אנד בר - 169.90 ש"ח/יח"צ חו"ל
פרפואה. יח"צ חו"ל,
פרפואה - 160 ש"ח/יח"צ חו"ל
מנגו. יח"צ חו"ל,
מנגו - 219 ש"ח/יח"צ חו"ל
זיפ. עידו לביא,
זיפ - 159 ש"ח/עידו לביא
אמריה, נעליים. יח"צ,
אמריה - 950 ש"ח/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully