וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעזי קצת יותר: קולקציית התכשיטים שאת חייבת עלייך

בשיתוף פנדורה, בשיתוף פנדורה

18.11.2019 / 6:26

בחורף אנחנו מתלבשות ומתאפרות אחרת ויחד עם קולקציית התכשיטים היפהפייה של PANDORA אנחנו גם נוצצות אחרת. קבלי את הצבעים הטרנדים, הדגמים המדהימים והקלאסיקות שירימו לך את הלוק

פנדורה, תוכ"ש. יח"צ חו"ל,
בחורף אנחנו נוטות להעז יותר/יח"צ חו"ל

חורף נותן לנו תמיד תחושה שאנחנו יכולות להשקיע יותר - הג'ינס הקצר והגופייה מפנים את מקומם למכנסיים סקסיים, מעילים, ז'קטים ומגפיים שמשדרגים את הלוק. בחורף אנחנו נוטות גם להעז יותר עם איפור דרמטי, שיער עם נוכחות שהלחות לא הורסת וכמובן תכשיטים - כי אין כמו שרשרת שעוטפת צווארון גולף או צמיד שמציץ ברישול מתוך שרוול ארוך ורך כדי לגרום לנו להרגיש שהשקענו. קולקציית החורף של PANDORA לוקחת את הקסם החורפי צעד אחד קדימה עם סדרות תכשיטים מרגשות ונוסטלגיות בהשראת חגיגות נוצצות ואירועים אגדיים, במטרה לאפשר לנשים להוסיף ניצוץ מעניין ללוק שלהן במהלך היום וכמובן בשעות הערב.

מה תענדי?
תכשיטים עדינים עם נגיעה אישית: כבר כמה שנים שאנחנו מחפשות דרך להוסיף נגיעה אישית לתכשיטים שלנו ולהרגיש שהם נוצרו במיוחד בשבילנו. סדרת גלגל המזלות מציגה צ'ארמס שניתן להוסיף לצמידים ושרשראות בעיצוב 12 סימני המזלות מכסף סטרלינג בשיבוץ זרקונים. העיצובים המיסטיים והמסתוריים מאפשרים לכל אחת לענוד משהו אישי וסימבולי, רמז לתכונות אופי רק למי שיודע מה לחפש.

פנדורה, תוכ"ש. יח"צ חו"ל,
כולנו רוצות תכשיטים בהתאמה אישית/יח"צ חו"ל

תכשיטים של נסיכה מאגדת ילדים: אחד הטרנדים הגדולים לחורף הקרוב הוא מראה נסיכותי מעודכן - בדים רכים, שמלות גדולות וכמובן תכשיטים שיגרמו לנו להרגיש כמו נסיכות מודרניות. סדרת הכוכבים השמיימיים נוצרה בהשראת המסתורין שמאחורי כוכבים נופלים. הצמידים, התליונים, העגילים והטבעות משחקים בצורה מושלמת בין האלגנטי לשובב עם עיצובים מפתיעים וא-סימטריים שנראים כאילו מרחפים על הגוף ומוסיפים ניצוץ נשי ומעניין גם ללוק היומיומי הפשוט ביותר וכמובן לשמלות נשיות ומתנופפות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

כי מגיע לך להכיר: קולקצית הסתיו של פנדורה

בשיתוף פנדורה
פנדורה, תוכ"ש. יח"צ חו"ל,
הקולקציות שמאפשרות לנשים להוסיף ניצוץ מעניין ללוק שלהן/יח"צ חו"ל

קלאסיקות מעודכנות: סדרת התכשיטים המוכרת והחגיגית של PANDORA עוברת שינוי והופכת למודרנית ומתאימה יותר ליום יום בזכות שינוי בגודל האבנים המשובצות והתאמת העיצובים לשאר הקולקציות הקלאסיות. בין היתר, עם פריטים כמו טבעת רוז פתוחה בזווית גיאומטרית, עגילי רוז צמודים, טבעת כסף פתוחה עם ריבועים נוצצים, צמידי בנגל מפתיעים ועוד. אלו תכשיטים שמאזנים בין מראה אלגנטי וקלאסי לחדשנות מעניינת. תכשיטים שמושכים את העין, ועם זאת עדינים מספיק כדי להתאים למשרד, ללימודים או ליום חורפי מלא שמש. הם נראים נפלא לחוד, ויוצרים מראה אישי ומעניין במיקס אנד אץ' עם תכשיטים נוספים.

פנדורה, תוכ"ש. יח"צ חו"ל,
תכשיטים שמאזנים בין מראה אלגנטי וקלאסי לחדשנות מעניינת/יח"צ חו"ל

איך תענדי?
בשנים האחרונות ראינו המון תכשיטי זהב לבן ורוז גולד, והם בהחלט לא הולכים לשום מקום. אבל השנה אנחנו רואים את חזרתו של הזהב הצהוב, והדרך הטובה ליצור מראה טרנדי, קסום ולא מתאמץ היא לשלב בין שלוש המתכות ללוק רב-ממדי ומעניין. שחקי עם כמה צמידים בכמה גוונים או העמיסי צ'ארמים בכמה גווני זהב. אל תנסי ליצור "סט", אלא שחקי עם גדלים וטקסטורות למראה שיגרום לכל אחד לעצור לרגע ולבחון את התכשיטים שלך מקרוב.

עם מה תענדי?
אל תפחדי מעומס: החורף הזה עומד להיות מלא בבדי משי אלגנטיים, עור רך וסאטן חושני. כשאת עוטפת את עצמך בבדים חלקים וקלאסיים, הוסיפי להם עניין וטקסטורה על ידי תכשיטים מלאי אופי. ותרי על תכשיט הסטייטמנט הגדולים והעדיפי לשלב בין מגוון של תכשיטים קטנים. שחקי עם כמה סוגי עגילים, הוסיפי צ'ארמים ותתפרעי עם טבעות וצמידים. "עומס" של תכשיטים מוסיף עניין, צבע ומרקם למה שאת לובשת, כך שהלוק הסופי נראה קלאסי ועם זאת מעניין ומלא אופי וסטייל אישי.

לרכישת הקולקציה

פנדורה, תוכ"ש. יח"צ חו"ל,
ותרי על תכשיט הסטייטמנט הגדולים והעדיפי לשלב בין מגוון של תכשיטים קטנים/יח"צ חו"ל
פנדורה, תוכ"ש. יח"צ חו"ל,
אל תנסי ליצור "סט", אלא שחקי עם גדלים וטקסטורות/יח"צ חו"ל
בשיתוף פנדורה, בשיתוף פנדורה
  • עוד באותו נושא:
  • פנדורה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully