וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאשניסטת על: סלין דיון מסחררת את ניו יורק

17.11.2019 / 12:00

מעיל טורקיז של מקס מארה, לוק בורדו של טום פורד, אוברול עתידני של רודארטה ואאוטפיט שכולו שאנל. סלין דיון בילתה ארבעה ימים בניו יורק וסיפקה לנו מצעד לוקים משובח שאי אפשר שלא להתלהב ממנו

סלין דיון/Splash

לא רבים הם המקרים שבהם במשך כמעט שבוע שלם, יום אחרי יום, יוצאת כוכבת ונעמדת מול המצלמות בלוק מושקע מא' ועד ת'. ואם נודה באמת, לא רבות הן הכוכבות שיכולות לצלוח אתגר שכזה ולעשות אותו מדויק. אז נכון, זו לא הפעם הראשונה שזה קורה, כבר ראינו מקרים של כוכבות שלובשות מספר לוקים ביממה אחת, אבל השאלה האמיתית - האם כל האאוטפיטים מוצלחים? סלין דיון, מי שכבר נחשבת פאשניסטת על, הוכיחה לנו בארבעת הימים האחרונים שאפשר ללבוש הרבה לוקים בשלל צבעים וכולם יהיו נכונים ומדויקים.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

סלין דיון ניו יורק. splash
מצעד הלוקים התחיל במעיל גשם פרחוני של מארק ג'ייקובס/splash

מצעד הלוקים של דיון, שנערך בניו יורק וכלל שמונה אאוטפיטים, התחיל לפני ארבעה ימים עם מעיל גשם גדול ופרחוני עם כובע קפוצ'ון בעיצובו של מארק ג'ייקובס. ללוק היא צירפה סטילטו בצבע שחור של ג'יאנביטו רוסי ותיק לבן קטן. אחרי שסיימה להשוויץ לצלמים בלוק נאמבר וואן, היא נכנסה למלון שלה בניו יורק ויצאה בלוק מספר 2 בצבע שאי אפשר לפספס - טורקיז. דיון לבשה טוטאלוק של מקס מארה - חצאית מיני טורקיז, גרביונים תואמים, טי-שירט לבנה, מגפי ירך בגוון טורקיז אחר, מעיל פרווה עצום - ופאוץ' שתלוי באלכסון. הצגה.

עוד בוואלה! אופנה

בתחתונים ובירית: סלין דיון שורפת את רחובות פריז

לכתבה המלאה
סלין דיון ניו יורק. splash
את הצבע הזה אי אפשר לפספס ממרחקים. סלין דיון בטורקיז של מקס מארה/splash

יום למחרת נרשם לוק מספר 3, גם הוא מעיל פרווה עצום, הפעם בפסים שחור-לבן בעיצובו של איב סן לורן. ולא, אתם לא היחידים שהלוק הזה הזכיר להם את קרואלה דה-וויל, שכן לא עברו שעות בודדות וכבר החלו לעלות ממים ושלל השוואות ברשתות החברתיות. אחרי כמה שעות עברה דיון ללוק מספר 4, הפעם על טהרת הבורדו. הכוכבת לבשה מכנסי סאטן אדומים עם גולף בורדו ובלייזר קטיפה אדמדם. את הלוק בחסות טום פורד לבשה ג'יג'י חדיד על המסלול. ההשוואה "מי עשתה את זה טוב יותר" מיותרת, שכן דיון העתיקה את הלוק מהמסלול אחד לאחד, מרמת הנעליים ואפילו עד רמת האיפור.

סלין דיון ניו יורק. splash
מערבבת בין סטאן לקטיפה וזה עובד נהדר. דיון באאוטפיט של טום פורד/splash

ג'יג'י או סלין?

באותו ערב, השתתפה דיון בתכנית האירוח של ג'ימי פאלון ועשתה זאת בשמלה בגוון בז' של סקיפארלי, עם שרוולי סטייטמנט ענקיים, שאחד מהם צונח וחושף כתף. החלק התחתון עשוי פליסה, החלק העליון, שעשוי מבד קצת יותר מבריק, מציג מחשוף עצום שכוסה אצל דיון בטופ סטרפלס שחור. השמלה החשופה הזו, אחרי כמה לוקים חורפיים למדי, אפשרה הצצה לרזון של דיון שכבר דובר לא מעט בתקופת הקיץ, אז מיעטה בבגדים.

ביום השלישי, לוק שישי במספר, הלכה דיון על לוק דנים סופר סטייליש של רונלד ואן דר קאמפ. מכנסי דנים מתרחבים, גופיית בייסיק שחורה, בלייזר כחול-שחור ועניבה לא קשורה שמונחת בנונשלנט על הצוואר. ללוק היא הוסיפה תיק קטנטן בפרינט זברה, שכבר סיפרנו לכם שזה הפרינט החייתי הטרנדי החדש, אחרי שהדיח מהפסגה את המנומר המתיישן.

המסע בניו יורק ממשיך ואיתו מצעד הלוקים. באותו יום לובשת דיון לוק עתידני על טהרת הכסף - אוברול כסוף של רודארטה עם צווארון גולף ועיטור עוצמתי על הכתפיים. הלוק האחרון של דיון כולו שאנל. מכנסי עור, גולף שחור קלאסי, ז'קט בעיצוב המזוהה עם בית האופנה הצרפתי - ושני תיקים. כי למה להסתפק באחד כשאפשר דאבל?

סלין דיון ניו יורק. splash
טרנד חדש? עניבה לא קשורה שמונחת על הצוואר/splash
סלין דיון ניו יורק. splash
למה להסתפק בשאנל אחד - אם אפשר שניים?/splash
  • עוד באותו נושא:
  • סלין דיון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully