וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנה באה השמש: כמה התגעגענו לשיק של מישל אובמה

הפירסט ליידי במיל', מישל אובמה, הגיעה להגיש פרס חשוב במוזיאון הסמית'סוניאון בוושינגטון בשמלה מטריפה וגלאם מדויק וגרמה לנו להתגעגע לימים בהם היה לה ספר חשוב לקדם

מישל אובמה. AP
לא פחות מוואו! מישל אובמה בסקיאפרלי/AP

מישל אובמה (55) היא מנשות הסטייל שלא נראות רבות באירועים רשמיים, בכל זאת, היא כבר לא הפירסט ליידי של ארה"ב, ואת הספר הכה מדובר שלה היא כבר מזמן סיימה לקדם. אך אמש (א') הגיעה אובמה בשמלה משגעת לאירוע חשוב במוזיאון הסמית'סוניאון בוושינגטון והפכה למסמר הערב.

בכל שנתיים המכון הנחשב מעניק פרסים בטקס 'פורטרט האומה' על הישגים חשובים בעולם בתחומים שונים ממדע, בידור, עסקים, אופנה ומדיה. אובמה השיקית כיבדה בנוכחתה והעניקה את הפרס ללין מנואל מירנדה, מוזיקאי ויוצר שזכה בפרס על ההפקה המדוברת בברודווי - המילטון. הלוק שכל כך עשה לנו את זה - שמלה בצהוב לימוני של סקיאפרלי שעל כולה מולבש תכשיט מנצנץ עשוי אבנים קטנות.

מישל אובמה. AP
מעניקה פרס לחברה הטוב, לין מנואל מירנדה/AP

שמלת המקסי בגזרה המחוכית החמיאה במיוחד לגזרתה של אובמה וגם הגלאם ההוליוודי תאם באופן מושלם את הלוק הנהדר. הגברת הראשונה של האופנה, אנה וינטור, הגיעה גם כן לקבל פרס שהוגש לה על ידי הקומיקאי ג'יימס קורדן כשהוא לבוש במעיל פרווה, משקפי שמש ופאת קארה עם פוני, הומאז' מצחיק שכזה לעורכת ווג האייקונית.

עוד בוואלה!

תרימי! מישל אובמה שוברת מוסכמות במגפיים מנצנצים של בלנסיאגה

לכתבה המלאה
מישל אובמה. AP
שמלה מתכושטת בצהוב לימוני. אובמה/AP
אנה וינטור. AP
אנה וינטור מקבלת את הפרס מג'יימס קורדן/AP

לפני כשנה, עת שיווקה אובמה באינטנסיביות את האוטוביוגרפיה שלה, הפציעה בעוד לוק צהוב שמשי ומטורף שהכה גלים כשישבה ללרלר עם השחקנית שרה ג'סיקה פרקר. לאותה שמלת מעטפת התווספו מגפי ירך מנצנצים ולא קונבנציונליים של בלנסיאגה ולנו רק נותר לקוות לעוד אירועים נוצצים כאלה שיספקו לנו רגעי סטייל משובחים של אובמה.

מישל אובמה, שרה ג'סיקה פרקר. GettyImages
בסיבוב הקודם: מישל אובמה צהובה ומנצנצת במגפיים של בלנסיאגה/GettyImages
מישל אובמה, שרה ג'סיקה פרקר. GettyImages
מלרלרות על אופנה, הבית הלבן ומה שביניהם/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully