וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאלומה בייבי: הזמר הלטיני מככב על שער היסטורי של מגזין גברים ראשון

20.11.2019 / 10:19

המגזין הוותיק הארפר'ס בזאר מוציא גיליון גברים ראשון אי פעם בעריכתו של המנהל האומנותי של דיור גברים, שבחר בזמר הלוהט להופיע על השער. את הכבוד הוא חולק עם עוד שלושה כוכבי ענק

מאלומה הארפר'ס בזאר. הוגו סקוט להארפר'ס בזאר, אתר רשמי
ברוך הבא למדור אופנה. מאלומה על שער גיליון הגברים/אתר רשמי, הוגו סקוט להארפר'ס בזאר

הזמר הלטיני מאלומה רגיל לבלות במדורי התרבות ולעתים גם לבצבץ במדורי הרכילות בשל חייו הסוערים. ואולם, הוא מעולם לא ביקר במדורי האופנה, על אף סגנון הלבוש הצבעוני שלו, שבקלות יכול היה לזכות אותו בכך. והנה לראשונה הוא מצליח להתגנב אל המדור שלנו וזוכה בכתבת אופנה. את התודה לכך הוא צריך להפנות למגזין הארפר'ס בזאר, שבחר בו לככב על השער ההיסטורי של הגיליון הראשון אי פעם של מגזין הארפר'ס בזאר לגברים.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

המנהל האומנותי של קו הגברים של דיור, קים ג'ונס

מאלומה חולק את הכבוד עם עוד שלושה כוכבים מעולם התרבות - ג'יי באלווין, טראוויס סקוט ואורוויל פק. את הרביעייה בחר העורך האורח - קים ג'ונס, המנהל האומנותי של קו הגברים של דיור, שגם מופיע על שער משלו. "כשפנו אליי בבקשה לערוך את הגיליון, מיד ידעתי מה אני רוצה שיהיה בו - גיוון, הכלה ומציאות", כתב ג'ונס, שנימק את הבחירות שלו: "הגיליון עושה כבוד לאמן המנוח אנטוניו לופז, שהוא לחלוטין גיבור שלי. מאלומה וג'יי באלווין הם שני הכוכבים הלטינים הכי גדולים בעולם, טראוויס סקוט פרפומר מדהים והוא משתלב בתמהיל ואני אוהב את הדמות של אורוויל פק ואת המסר מאחורי המוזיקה שלו. כדי לייצר גיליון ברוחו של אנטוניו לופז שיתפתי פעולה עם אמנים שאני עובד איתם בדיור. היצירות של לופז קירבו בין אנשים, וזה גם מה שעושה אופנה".

עוד בוואלה! אופנה

פאשניסטת על: סלין דיון מסחררת את ניו יורק

לכתבה המלאה
מאלומה הארפר'ס בזאר. הוגו סקוט להארפר'ס בזאר, אתר רשמי
טוטאלוק דיור. מאלומה/אתר רשמי, הוגו סקוט להארפר'ס בזאר

על השער בכיכובו של מאלומה הוא מצולם בטוטאלוק של דיור - חולצה סגולה שקופה עם שרוולים לבנים, מכנסיים לבנים, חגורה תואמת ושרשרת עוצמתית. בידו הוא אוחז מזוודה של RIMOWA. במגזין יש ריאיון עם הכוכב של הרגע, חואן לואיס לונדוניו אריאס - הידוע בכינויו מאלומה, בן 25 בסך הכל. הזמר הקולומביאני מספר על קריירת המוזיקה שלו שכוללת שיתופי פעולה מרגשים, בהם עם ג'יי באלווין ועם מדונה. "לעבוד עם מדונה זה הדבר הכי אדיר שעשיתי בחיים שלי", אמר.

בריאיון הוא גם דיבר על הבחירות האופנתיות שלו: "אני מאוד מגוון במוזיקה שלי, וכך גם בסגנון הלבוש. אתם יכולים לראות אותי רגע אחד בלבוש בהשפעות קאובויז והמערב הפרוע, אחר כך בחליפה ויום למחרת בסטריט-וור". במגזין נכתב על מאלומה שהוא שובר מוסכמות, בעיקר בכל הנוגע למה נחשב לבוש גברי בזכות הלוקים הפראיים שלו. בריאיון הוא סיפר שהוא משתמש בבגדים כדי לקדם את האופנה הקולומביאנית שלא קיבלה מספיק במה עד כה, לטעמו. "אני רוצה להראות לעולם את המורשת של המדינה שלי ואת הדברים היפים שיש לנו, שאנשים לא נחשפו אליהם עד היום". את המוזיקה המקומית הוא הצליח להטמיע, השלב הבא שלו הוא לקדם את האופנה של קולומביה.

טראוויס סקוט הארפר'ס בזאר. הוגו סקוט להארפר'ס בזאר, אתר רשמי
לא ציפינו לראות פה בתי אופנה אחרים. טראוויס סקוט לובש דיור גברים/אתר רשמי, הוגו סקוט להארפר'ס בזאר

שלושת הגברים הנוספים הצטלמו גם הם לשער המגזין לבושים באאוטפיטים של דיור גברים. מלבד תמונות השער, הארבעה מופיעים בתמונות נוספות ולוקים נוספים בתוך המגזין. בגזרת הבגדים אין הפתעה. כשנותנים למנהל האומנותי של דיור גברים לבחור את הלוקים - אל תצפו לראות את הכוכבים לובשים בתי אופנה אחרים. כך יצא שלמעשה הגברים מצולמים בכל התמונות עם פריטים של דיור גברים בלבד - מרמת הבגדים ועד הנעליים והאקססוריז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully