וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך עבר חודש הקניות שלכם? הנה כמה מהרכישות המפדחות ביותר שנעשו ברשת

23.11.2019 / 0:10

חודש הקניות הזה לא היה מוצלח לכולנו - ולא רק בגלל המינוס שנצבר בגללו בחשבון הבנק שלנו. הנה כמה קונים שניצלו את ימי הקניות כדי לרכוש פריטי לבוש זולים שנראו מעולה ברשת - שנראים ממש, אבל ממש רע במציאות

צילום מסך

נהוג לומר שכשדברים נראים טוב מדי מכדי להיות אמיתיים - הם כנראה לא כאלה. המשפט הזה לא אמור להיות תקף בנובמבר, חודש הקניות המקוון שמציע מבצעים מטורפים ומחירים ברצפה, אבל במקרים הבאים הוא לחלוטין שיקף את המציאות. כל חובבי השופינג אונליין חגגו עם כרטיס האשראי שלהם החודש, אם זה בחנויות שהשתתפו ביוזמת הקניות הישראלית ShoppingIL של גוגל, בחגיגות "יום הרווקים" הסיני, שימשיכו בשיא הטירוף של "יום שישי השחור" האמריקאי ולאחריו כקינוח Cyber Monday המפתה. עם כל הקניות המקוונות שנעשו ועוד יעשו החודש, זה היה ברור שנזכה לכמה תוספות מביכות במיוחד לגלריית "הרכישות המאכזבות ברשת". ככה זה כשאי אפשר להיכנס ולמדוד.

כמה קונים מאוכזבים שיתפו את הרכישות הכושלות שלהם מהחודש האחרון - ויש לא מעט כאלה. החל משמלה צמודה במיוחד שבקושי הצליחה לעלות לקונה על הרגל, דרך קונה שרכשה גלגל ים מתנפח בצורת דונאט וקיבלה דגם מיניאטורי שלו ועד לקונה שרכשה שמלה בצבע חרדל וקיבלה סוג של סמרטוט בצבע קיא. אז למקרה שגם אתם לא יצאתם לגמרי מרוצים מחלק מהרכישות האחרונות שלכם - הנה לכם כמה סיבות להרגיש טוב יותר עם הכסף שבזבזתם החודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully