וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלינה מצטיינת, טיילור מפשלת: השטיח האדום של טקס פרסי המוזיקה האמריקאית

25.11.2019 / 10:20

טקס פרסי המוזיקה האמריקאית נערך הלילה בלוס אנג'לס ומשך אל השטיח האדום שלו שלל לוקים לא מהודקים שנתנו דרור ליצירתיות. סלינה גומז זהרה, דואה ליפה פיזרה נשיקות ובילי אייליש במסיכה הזויה. הנה כל מה שהיה שם

AMA טקס פרסי המוזיקה האמריקאית סלינה גומז. GettyImages
לא שמה על אף אחד. סלינה גומז לובשת שמלת ניאון של ורסצ'ה/GettyImages

טקס פרסי המוזיקה האמריקאית (AMA) נערך הלילה בלוס אנג'לס והצליח למשוך אל השטיח האדום שלו כמה מהשמות הבולטים ביותר בתעשייה. ואולם, הלוקים שנראו באירוע לא היו לוקים קלאסיים ומהודקים של שמלות ערב גרנדיוזיות וחליפות מחויטות, אלא דווקא בגדים משעשעים, חלקם עם אמירה, בצבעים זרחניים וגזרות יוצאות דופן.

הראשונה שמשכה את תשומת הלב שלנו היא סלינה גומז, שאחרי התלאות שעברה בשנים האחרונות מבחינה בריאותית, נפשית וזוגית - הבינה שכל מה שהיא צריכה בחיים זה להפסיק להתייחס למה שחושבים עליה ולעשות רק מה שבא לה. במסגרת השחרור של גומז היא ממעטת להקשיב לטרנדים, ולכן התוצאה לרוב מבוגרת ונטולת סטייל. ואין ספק שזו אכזבה, כי גומז היא אחת שיודעת להתלבש. אבל הנה סוף סוף מגיע אירוע שמוכיח שאישה יכולה ללבוש מה שבא לה - ועדיין להיראות נהדר. גומז לבשה שמלת מיני-סטרפלס של ורסצ'ה בצבע ירוק ניאון ונעליים תואמות וענדה ענק יהלומים על צווארה. השילוב של השמלה הסקסית עם האיפור-שיער המדויק יצרו הופעה לוהטת ששווה להתעכב עליה. ההערה היחידה היא באזור החזה, שנראה שצריך סידור והידוק מחדש. תודי לנו אחר כך.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

AMA טקס פרסי המוזיקה האמריקאית טיילור סוויפט. GettyImages
משהו בגזרה לא עובד, אבל לפחות היא זכתה בפרס אמנית העשור! טיילור סוויפט לובשת ג'וליאן מקדונלד/GettyImages

לעומתה, מי שאולי זכתה בענק בטקס אבל פישלה על השטיח האדום זו טיילור סוויפט. הזמרת שקטפה את פרס אמנית השנה, אמנית העשור ועוד לא פחות מארבעה פרסים נוספים, הגיעה לשטיח האדום עם שמלה ירוקה מנצנצת של ג'וליאן מקדונלד בגזרה יוצאת דופן שלא ממש החמיאה לה. החל מהשסע המרובע ברגל שחושף מכנסיים קצרים, דרך הקשירה באזור המותן ועד הבד שמתחבר מהחצאית לכתפייה ויוצר בלאגן. גם מגפי הירך הוסיפו למעמסה - וחבל.

מי שעוד הגיעו לשטיח האדום אלו הפאוור קאפל הלוהטים של הרגע - דואה ליפה ואנואר חדיד, שלא חסכו נשיקות מול המצלמות. דואה ליפה הגיעה בשמלת סטרפלס בוורוד זרחני של מיו מיו עם שסע עמוק וחגורת קשירה עשויה קטיפה שחורה. על צווארה ענדה שרשרת יהלומים ואמרלד של בולגרי ואת שיערה עם התוספות אספה לקוקו אחד ארוך במיוחד סטייל אריאנה גרנדה. חדיד לבש חליפה שמתחתיה טי-שירט של הלהקה איירון מיידן.

עוד בוואלה! אופנה

סקסי, אבל אחר: קים וקורטני קרדשיאן סוף סוף ויתרו על המחשופים

לכתבה המלאה
AMA טקס פרסי המוזיקה האמריקאית דואה ליפה אנואר חדיד. GettyImages
דואה ליפה במיו מיו, אנואר חדיד עושה כבוד לאיירון מיידן/GettyImages

אורחים נוספים שהגיעו: היילי קלום, שאנחנו כבר רגילים להתבאס על הלוקים שלה, בשמלת מיני של המותג מונסורי עם חלק תחתון עשוי נוצות וחלק עליון שהוא חזייה כסופה. קמילה קביו בשמלת סטרפלס ניוד משמימה של אוסקר דה לה רנטה וליזו זוהרת בשמלה א-סימטרית קומות בצבע כתום זרחני של ולנטינו, עם תיק מיני-מיניאטורי בצבע לבן שאחזה בידה. ביילי אייליש, הכוכבת אולי הכי מדוברת של הרגע, שגם זכתה בלא מעט פרסים - הגיעה לבושה בטוטאלוק של ברברי שלגמרי יכול היה לעבוד אילולא כובע הדבוראי שהיא בחרה להוסיף לו.

AMA טקס פרסי המוזיקה האמריקאית היידי קלום. GettyImages
רגילים לפאשלות. היידי קלום במונסורי/GettyImages
AMA טקס פרסי המוזיקה האמריקאית ליזו. GettyImages
מה שמים בתיק כזה פצפון? ליזו זוהרת בוולנטינו/GettyImages
AMA טקס פרסי המוזיקה האמריקאית בילי אייליש. GettyImages
מתקפת דבורים בדרך? בילי אייליש בטוטאלוק ברברי/GettyImages
AMA טקס פרסי המוזיקה האמריקאית קמילה קביו. GettyImages
מאמוש, נרדמנו. קמילה קביו באוסקר דה לה רנטה/GettyImages

גם כריסטינה אגילרה באה להשתעשע על השטיח האדום ולבשה שמלה לבנה של ז'אן פול גוטייה עם כתפיים מרובעות ועוצמתיות, חגורה בולטת, שרשראות לבנות - ובד שיוצא מהשמלה והופך למעין מטפחת על הראש. טיירה בנקס בחליפה בצבע קאמל של דון מורפי, מינוס החולצה מתחת לבלייזר - כי באמת שאין צורך, נעלי עקב שקופות וכובע רחב שוליים. קתרין לנגפורד, שסיפרנו לכם שאוהבת בעיקר ללבוש שחור, יצאה מהמסגרת והלכה על שמלה אדומה בסגנון נוצות של רודארטה, בתוספת איפור תואם.

AMA טקס פרסי המוזיקה האמריקאית כריסטינה אגילרה. GettyImages
ז'אן פול גוטייה קלאסי. כריסטינה אגילרה/GettyImages
AMA טקס פרסי המוזיקה האמריקאית טיירה בנקס. GettyImages
למה עם חולצה מתחת לבלייזר - כשאפשר בלי? טיירה בנקס/GettyImages
AMA טקס פרסי המוזיקה האמריקאית קתרין לנגפורד. GettyImages
אדומה. קתרין לנגפורד ברודארטה/GettyImages

ומה בגזרת הגברים? גם כאן חיכה לנו קרנבל. בילי פורטר, שתמיד מספק לנו לוקים הצגה, לבש שמלת שכמייה לבנה סטייל האפיפיור של תום בראון עם פיס משוגע על הראש. הראפר ליל נאס בחליפת ניאון ירוקה בתוספת חולצה מזוברת מתחת, ואפילו שון מנדז, מי שלא מתפרע בדרך כלל, הגיע לבוש בחליפה סגולה-כחולה חושפת חזה של פול סמית' שמספקת קצת עניין.

AMA טקס פרסי המוזיקה האמריקאית בילי פורטר. GettyImages
איפה העשן הלבן? בילי פורטר/GettyImages
AMA טקס פרסי המוזיקה האמריקאית ליל נאס איקס. GettyImages
יש לנו קראש חדש. ליל נאס איקס/GettyImages
AMA טקס פרסי המוזיקה האמריקאית שון מנדז. GettyImages
למה לא ייעצת לחברה שלך לפני שיצאתם לטקס? שון מנדז חושף/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully