וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו בתולה? בלה חדיד עושה הומאז' לחזיית הקונוסים של מדונה

25.11.2019 / 14:33

הטופ מודל, שאולי עדיין כואבת את ביטול התצוגה השנתית של ויקטוריה'ס סיקרט, הצטלמה בהלבשה תחתונה שהזכירה לנו את הפריט האייקוני משנות ה-90. אותה באופן אישי עניין הרבה יותר כוס המשקה שהיא אחזה בידה

בלה חדיד חזיית קונוסים מדונה. אינסטגרם, צילום מסך
"אוהבת את הבורבון שלי נקי". בלה חדיד בהלבשה תחתונה/צילום מסך, אינסטגרם

בלה חדיד, לשעבר מלאכית של ויקטוריה'ס סיקרט, כנראה התבאסה מאוד לשמע הבשורה על הביטול הרשמי של תצוגת האופנה השנתית של המותג, והחליטה לדגמן לעצמה הלבשה תחתונה מול המראה. רק שלא מדובר היה בסתם פוזות מול המראה, אלא בתמונה עם בגד אחד מיוחד שתפס את תשומת לבנו - במיוחד בשל הקשר שלו למדונה.

חדיד העלתה לאינסטגרם תמונה שלה בתחתונים וחזיית קונוסים, כזו שהזכירה במידה רבה את החזייה המיתולוגית והמפורסמת שעיצב ז'אן פול גוטייה למדונה בשנות ה-90. למרות שאנחנו רק הסתכלנו על עיצוב החזייה, את חדיד עניין משהו אחר בתמונה - כוס הוויסקי שאחזה בידה, ולצד התמונה כתבה: "אני אוהבת את הבורבון שלי נקי".

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

מדונה הולנד 1990 חזיית קונוסים ז'אן פול גוטייה. GettyImages
הפיס האייקוני. מדונה בסיבוב ההופעות ב-1990 עם חזיית הקונוסים של ז'אן פול גוטייה/GettyImages

כזכור, המעצב הצרפתי גוטייה עיצב לסיבוב ההופעות של מדונה בשנות ה-90 בגד גוף ורוד עם מחוך שכולל חזיית קונוסים. שיתוף הפעולה הזה עשה טוב לשני הצדדים - מדונה סיפקה את הפרובוקציה המתבקשת והבגד הפך לשיחת היום, וגוטייה הרוויח פרסום רב בזכות האושייה המדוברת שלבשה את הבגד המדובר עוד יותר שלו. מעבר לכך שהחזייה הפכה לפריט אייקוני בהיסטוריה, היא גם זכתה לשלל אינטרפטציות שונות לאורך השנים -בהן גם זו שלבשה עכשיו חדיד.

עוד בוואלה! אופנה

אבודה בטרמינל: בלה חדיד לא תמיד מדגמנת סטייל

לכתבה המלאה
בלה חדיד פנטי. GettyImages
"הפעם הראשונה שהרגשתי סקסית על מסלול". בלה חדיד בתצוגה של פנטי/GettyImages

לאחרונה, דיברה חדיד בפתיחות על נושא הדוגמנות בהלבשה תחתונה. מי שרגילה להצטלם בבגדים תחתונים ואף צעדה על לא מעט מסלולים כשעל גופה הלבשה תחתונה בלבד, בין היתר עבור ויקטוריה'ס סיקרט, התראיינה לאחרונה בנושא וחשפה שזה לא תמיד נוח לה. בריאיון היא שיבחה את התצוגה של 'פנטי', המותג בעיצובה של ריהאנה. "ריהאנה מדהימה. בשבילי זו הייתה הפעם הראשונה שהרגשתי סקסית על מסלול. לפני כן השתתפתי בעוד תצוגות של הלבשה תחתונה אבל אף פעם לא הרגשתי עוצמתית בתחתונים". אז אולי היא לא כל כך מתבאסת על ביטול התצוגה השנתית של ויקטוריה'ס סיקרט?

ויקטוריה'ס סיקרט, בלה חדיד. GettyImages
מתבאסת על הביטול? בלה חדיד על המסלול של ויקטוריה'ס סיקרט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully