וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוקרה עם טוויסט: הקולקציה החדשה של HStern עוצרת נשימה

בשיתוף HStern, בשיתוף HStern

28.11.2019 / 7:07

בהשראת רוך חוטי המשי אל מול חוזקם, נשזרו "חוטי" זהב צהוב לתכשיטים מעוצבים, קולקציית התכשיטים SILK של מותג תכשיטי היוקרה HStern נראית כמו משהו אחר לגמרי - ותגרום לך לשדר סטייל אלגנטי וקלאסי משלך. צפו

הפקה: HSTERN, BeeLFilms

משחקי טקסטורות ושילובים מעניינים בין עוצמה לעדינות ובין חספוס לרומנטיקה הפכו בשנים האחרונות לאחד הטרנדים הגדולים בעולם האופנה והתכשיטים. כמו השילוב של שמלת משי דקיקה ונשית יחד עם מעיל עור קשוח, כך התכשיטים הפכו גם הם למלאי רבדים, ניגודים ומימדים וכחלק מלוק כולל ליצירת הופעה מעניינת.

קולקציית התכשיטים SILK של מותג תכשיטי היוקרה ה.שטרן יוצרת בדיוק את השילוב המעניין בין תכשיטים עוצמתיים וייחודיים משובצים יהלומים למסורת המזרח העתיקה של טווית חוטי משי. בהשראת רוך חוטי המשי אל מול חוזקם, נשזרו "חוטי" זהב צהוב לתכשיטים מעוצבים כמבנים אורגניים קלילים, לא שגרתיים ובעלי נוכחות.

קולקציית SILK של ה.שטרן. יח"צ,
תכשיטים שמשחקים בקלות על הקו שבין הרך והמעודן לעוצמתי/יח"צ

תכשיטי סטייטמנט גדולים שמשחקים בקלילות על הקו שבין הרך והמעודן לעוצמתי ובעל נוכחות עם מגוון עשיר של עגילים, טבעות ושרשראות מזהב צהוב, 18 קראט משובצים ביהלומים.

בקולקציה עשרה עיצובים שונים של עגילים, חלקם נראים כאילו תלויים מן האוויר בהשראת גופים אורגניים כמו פקעות משי, בזמן שעיצובים נוספים אחרים שאבו השראה ממבנה הפגודה שמקורו בארצות המזרח. העגילים הגדולים עוצבו בהשראת מבנים גאומטריים נוקשים, אך מפתיעים בתנועתיות וקלילות מרשימה, נעים יחד עם הגוף בהרמוניה טבעית - בשילוב עם נוכחות דרמטית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך אומרים מהממת בפורטוגזית? קולקציית התכשיטים שאסור לפספס

בשיתוף H.STERN
קולקציית SILK של ה.שטרן. יח"צ,
מראה מפתיע עם נגיעה גראנג'ית/יח"צ

בקולקציה ניתן למצוא שלושה עיצובים של עגילי חבק א-סימטריים העוטפים את האוזן ומעניקים לוק עם נגיעה רוקרית-אלגנטית והשילוב משדרג כל לוק והופך אותו למעניין יותר.

קולקציית SILK של ה.שטרן. יח"צ,
ענק אלגנטי שמתאים לאירוע נוצץ/יח"צ

בקולקציה שתי טבעות א-סימטריות מרשימות בשיבוץ יהלומים, ושני ענקים - הראשון מדמה רשת חוטי זהב צהוב שנשפכים כמו מפל על הצוואר. ענק שיתאים לשמלת ערב בעלת מחשוף אבל יהפוך גם מפתח צוואר סגור וצנוע לייחודי ונוצץ.

קולקציית SILK של ה.שטרן. יח"צ,
יצירת אומנות מעודנת, גמישה ובעלת מבנה יציב/יח"צ

הענק השני, במראה שונה לחלוטין, הוא צ'וקר חדשני. בניגוד לשרשראות הצ'וקר העדינות שראינו עם חזרת טרנד הנייניטיז, הפעם מדובר ביצירת אומנות מעודנת, גמישה ובעלת מבנה יציב. מדובר בתכשיט שפורץ את גבולות האלגנטיות, אך נשאר בעולמות ההוט קוטור ומשדר אופנה גבוהה, מתריסה ונטולת פחד.

ממש כמו שחוטי המשי נטווים בטבע בקפידה ומעובדים בידי אדם לבד משי נחשק, כך עומלים בסדנאות התכשיטים של Hstern על מנת לשזור את התכשיטים. ונראה שלא משנה אם עונדים אותם עם שמלת ערב אלגנטית או עם לוק קשוח ומתחוכם, הם יוסיפו נגיעה אופנתית ונשית לכל לוק.

לפרטים אודות השקת הקולקציה בחנויות

במהלך ההשקה תציין ה.שטרן בכל החנויות את BLACK FRIDAY. בין התאריכים 24-30.11 תינתן הנחה של 20% על מגוון תכשיטים נבחרים ו-15% הנחה על מגוון שעונים נבחרים. בכפוף לתקנון. לפרטים נוספים לגבי ההטבות ב-BLACK FRIDAY לחצו פה.


לעמוד הפייסבוק של ה. שטרן

לעמוד האינסטגרם של ה. שטרן

קולקציית SILK של ה.שטרן

מערכת וואלה!, צילום מסך
בשיתוף HStern, בשיתוף HStern
  • עוד באותו נושא:
  • ה.שטרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully