וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מחשבנת לסינים: מלניה טראמפ לובשת דולצ'ה וגבאנה

25.11.2018 / 11:29

הסינים קוראים לחפף את דולצ'ה וגבאנה מהאימפריה, אתרי האונליין מסביב לעולם כבר הסירו את הפריטים שלהם מהרשת אך הגברת הראשונה עושה כרגיל - מה שהיא רוצה. שמלת החג המתריסה של מלניה טראמפ

מלניה טראמפ. AP
"מאמי, את תלבשי מה שבא לך". דונלד ומלניה טראמפ/AP

הפירסט ליידי של ארצות הברית אולי מנהלת מערכת יחסים מאוד מורכבת עם בעלה אך יש דבר אחד שהיא הצליחה לספוג ממנו מצוין במהלך כל שנות הזוגיות השלהם - היא עושה אך ורק מה שהיא רוצה, בלי התחשבות יתרה בסביבה.

העולם סוער בעקבות שערוריית דולצ'ה וגבאנה וסרטוני היח"צ שהצליחו להעליב את האימפריה הסינית, ועל אף שפורסמה התנצלות רשמית בדף האינסטוש של המותג - לא נשכח ולא נסלח. משרד התרבות הסיני ביטל את התצוגה של בית האופנה האיטלקי בשנגחאי בשבוע שעבר וממשיך במגמה לסגור את חנויות המותג באיזור וגם האתרים המובילים בעולם כמו net-a-porter ו-farfetch כבר הסירו בסוף השבוע את כל הפריטים של המותג הידוע מחנויות האונליין. כך שהם לא רק רבו עם הסינים - הם גם הפסידו חזק במכירות הבלאק פריידי, צרות באות בצרורות.

לעוד חדשות אופנתיות:
כשהארי פגש את מייגן: כך השתדרג הסטייל של הנסיך מאז האירוסים
ככה עושים טיזינג לאקס: קורטני קרדשיאן עם מחשוף מטורף

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

מלניה טראמפ. AP
לא להתווכח, היא רוצה ללבוש דולצ'ה/AP

בארוחת חג ההודיה המסורתית שנערכה בפלורידה לבשה מלניה שמלת תחרה שחורה של דולצ'ה ועל אף שאנחנו מודעות לעובדה כי היא חובבת מותגי יוקרה סדרתית, אם יש משהו שהיא מחבבת עוד יותר זה לייצר שערוריות אופנתיות ולהעביר מסרים סמויים באמצעות האאוטפיטים שלה.

השמלה, מוצלחת יש לומר, אינה מהקולקציה החדשה של המותג, כך שלא מדובר ברכישה מכוונת לצורך השפלת הסינים ונמצאת כבר מספר שנים טובות בארונה של טראמפ. משיטוט קל באינסטוש נמצא כי היא לבשה אותה לביקור בארץ הקודש בשנת 2015 עם ביבי ושרה, ועדיין - אפשר היה להחליף בשמלת קוטור אחרת למשל, בטוח שיש לך עוד אופציות.

איוונקה לעומתה המשיכה בפטריוטיות ופירגנה למעצב אמריקאי כשלבשה באותה ארוחה שמלה פרחונית של מייקל קורס באווירה קייצית במיוחד (בחירה מעט תמוהה ביחס לקור של נובמבר), ושידרגה בעגילי ריזורט מוגזמים. אל תפריעו לה, היא בחופשה.

עוד באותו נושא

האובססיה האופנתית החדשה של מלניה טראמפ

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully