וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלמות הבריאה: רוזי הנטינגטון וויטלי על שער הארפר'ס בזאר

27.11.2019 / 6:41

הדוגמנית הלוהטת הצטלמה לגיליון הסוגר של השנה - ושל העשור, של המגזין הארפר'ס בזאר היווני בכמה לוקים סקסיים במיוחד. שמלה מנומרת של מוגלר, בלייזר של בלמיין ומכנסיים משגעים של ורסצ'ה

הדוגמנית הסקסית בתבל, הלא היא רוזי הנטינגטון וויטלי, הצטלמה לשער גיליון דצמבר של מגזין הארפר'ס בזאר היווני. מדובר באחד הגיליונות החשובים, שלא רק סוגר את השנה - אלא במקרה הזה גם את העשור. הנטינגטון וויטלי הצטלמה לשלושה שערים שונים ולהפקת אופנה לוהטת במיוחד, כשכל התמונות צולמו בלוס אנג'לס על ידו של הצלם המוערך גרג סוולס. בשער הראשון עומדת הבריטית היפהפייה על משאית צהובה כשהיא לבושה בשמלה שחורה של סן לורן עם חיתוך מפתיע באזור החזה שחושף סייד בוב בלתי צפוי. יחד עם השמלה היא לובשת גרביונים מנוקדים, מה שמסתמן כסופר טרנדי לחורף הקרוב, ועקבי סטילטו גבוהים במיוחד.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

השער השני סקסי לא פחות, ובו וויטלי (32) לובשת מכנסיים של שאנל וחזייה שחורה, אוחזת בידה ז'קט ורוד פרוותי, נועלת מגפיים של לונג שאמפ וחובשת כובע רחב שוליים של מישל מייסון. עוד לוק מטריף, על אותה משאית צהובה, הפעם במכנסיים צהובים של ורסצ'ה, בלייזר שחור - ובלי חולצה מתחת. כמו שזה נראה כרגע, על פי תורת הכוכבות, הדרך הכי נכונה ללבוש בלייזרים היא עם חזייה בחוץ ומינוס חולצה.

עוד בוואלה! אופנה

כמו בתולה? בלה חדיד עושה הומאז' לחזיית הקונוסים של מדונה

לכתבה המלאה

הפקת האופנה שהתלוותה לשלושת השערים רותחת באותה עוצמה. באחת התמונות לובשת הנטינגטון וויטלי שמלה מנומרת של מוגלר עם עגילי סטייטמנט של המותג YUN YUN SUN, נעליים תואמות וגרביונים - על הרגליים וגם על הידיים. בתמונה אחרת היא מצולמת בבלייזר אוברסייז של בלמיין, מינוס המכנסיים.ובפריים נוסף מעיל עור שחור ועגילי חישוק זהובים. כל תמונה יותר סקסית מהאחרת, מצד שני, כשמדובר ברוזי, אנחנו באמת לא מופתעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully