וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרה שיק: לטיסיה מלכת ספרד מציגה קארה חדש ומשגע

1.12.2019 / 9:00

המלכה האהובה עלינו החליטה ליישר קו עם הכוכבות הגדולות בעולם והתחדשה בקארה מדויק שהחמיא במיוחד למבנה פניה. להשקת המראה החדש התהדרה בשמלת קוקטייל מ-ע-ו-ל-ה

המלכה לטיסיה. splash
טקס פרסי העיתונות. לטיסיה מלכת ספרד והמלך פליפה/splash

מנכון שכבר הפנמנו את נוכחותה הבולטת והסופר סטייליש של לטיסיה מלכת ספרד (47), ועדיין זה לא גורע מאום מאלמנט ההתרגשות שלנו כל פעם מחדש כשהיא רושמת לוק היסטרי בציבור. ביום חמישי האחרון (ה') הצטרפה מלכת השיק שלנו לבעלה פיליפה החמישי לטקס פרסי העיתונות על שם פרנסיסקו קרקדו שנערך בפעם ה-36 במדריד.

אשת התקשורת לשעבר נראתה מושלמת מכף רגל ועד ראש כשהגיעה למלון פאלאס היוקרתי בהופעה מטריפה שכללה שמלת מידי בגזרה סופר מדויקת בעיצוב דריס ואן נוטן (2,065$), סנדלי סטילטו שחורים של הלייבל מגריטס שוז ועגילי זהב של הלנה ניקולה. עגילי הסטייטמנט שעוצבו בשייפ של שני פרחים, אחד גדול צמוד לתנוך ואחד קטן יותר מתחתיו, מיקדו את תשומת הלב לתספורת הקארה החדשה של המלכה.

המלכה לטיסיה. splash
כמו כל הכוכבות הגדולות - לטיסיה משיקה קארה/splash

כמה שסברנו שהיא שיא השלמות עד הלום, הקארה החדש מסתבר כעליית מדרגה נוספת גם ברמת התעוזה של דמות הנושאת בתפקיד ממלכתי, וגם ברמת ההתאמה למבנה פניה שאופרו בגלאם אוסקרי עם עיניים בהצללה ורודה ומלא מסקרה שחורה.

שמלת הקוקטייל המחמיאה עוצבה מסאטן שחור ועליו רקמת פרחים אבסטרקטית בגווני זהב. כל האנסמבל הזה אינו שייך לז'אנר הרשתות העממיות שמזוהה איתה לרוב, אבל עדיין, ביחס למעמד וביחס למקבילותיה האירופאיות הוא לא מהיקרים והרבה בזכות העגילים שהם, תחזיקו חזק, רק בציפוי זהב ועולים 125 אירו בלבד.

עוד בוואלה!

חפשו אותה בג'ים! המלכה לטיסיה לא מחשבנת לאצולה

לכתבה המלאה
המלכה לטיסיה. splash
שמלה מידי שחורה עם פרחים זהובים של דריס ואן נוטן/splash
המלכה לטיסיה. splash
שסע מעודן בחלק האחורי ונעליים בזהב ושחור. לטיסיה לא מפספסת/splash
המלכה לטיסיה. splash
היא מלכה אבל היא קודם כל כוכבת. לטיסיה מלכת ספרד/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully