וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העצמה נשית? ליזו מצטלמת בעירום - ולא החלטנו אם זה סקסי או מיותר

2.12.2019 / 10:40

הזמרת שלא סופרת אף אחד ממטר העלתה רצף של תמונות וסרטונים ללא בגדים. אפשר להסתכל על זה בשני אופנים - חיזוק אידיאל יופי חדש או ניסיון של כוכבות בינלאומיות להמשיך להיות רלוונטיות באמצעות עירום

אינסטגרם

אי אפשר להתעלם מהנוכחות של ליזו בזמן האחרון. היא לא רק זמרת מצוינת ועטורת פרסים, אלא גם אישיות עוצמתית ולא מתנצלת עם כל מה שפעם לא היה לאנשים נוח לראות בעיניים. היא גדולה, היא כהת עור ויש לה אטטיוד מנצח. העירום שלה לא זר למעריצים, שכן היא כבר הצטלמה כמה וכמה פעמים נטולת בגדים, והפעם היא עושה זאת בסשן תמונות באינסטגרם.

ליזו (31), שכאמור ממש לא מתביישת בממדי גופה, העלתה אתמול לאינסטגרם שלה רצף של תמונות וסרטונים בהן היא עירומה לחלוטין - ורק שיערה הארוך מסתיר את האיברים המוצנעים. הזמרת יושבת בפינתה של ספת ר' כתומה ומשחררת פוזות סקסיות וחושניות למצלמה. בסרטון נוסף שהעלתה במסגרת רצף תמונות העירום היא נראית על ארבע, הולכת לעבר המצלמה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

ליזו עירום. אינסטגרם, צילום מסך
יושבת בפינה של ספת ר' כתומה בלי בגדים ועם שיער ארוך שמסתיר. ליזו ותמונות העירום/צילום מסך, אינסטגרם

את רצף התמונות החושניות של ליזו באינסטגרם אפשר לקחת לשני כיוונים. מצד אחד היא מודל לשחרור מיני נשי שלא סופר אף אחד ולא מתחשב בנורמות ומוסכמות חברתיות, דבר שמאוד תואם את התדמית שהיא מתחזקת. היא סמל להעצמה נשית ולידתו של אידיאל יופי חדש, שמקבל כל סוג של נראות ולא מקבע את התפיסה למודל אחד. אך מצד שני, נראה שהפעם לא מדובר בעירום אומנותי נחוץ למען צילומי שער, כריכה לאלבום, הפקת אופנה או מסר מעצים - אלא בסך הכל עוד צעד על הלוח לפי חוקי המשחק של הכוכבות הבינלאומיות - אחת לכמה זמן כדאי לשחרר תמונות עירום כדי להישאר רלוונטית. וזה קצת מקלקל את הסיבות האידיאליסטיות שהיינו רוצות להאמין בהן.

עוד בוואלה! אופנה

סלינה מצטיינת, טיילור מפשלת: השטיח האדום של טקס פרסי המוזיקה האמריקאית

לכתבה המלאה
ליזו עירום. אינסטגרם, צילום מסך
פוזות חושניות למצלמה/צילום מסך, אינסטגרם
ליזו עירום. אינסטגרם, צילום מסך
מסר של העצמה או משחקת לפי חוקי המשחק של הכוכבות?/צילום מסך, אינסטגרם

אחרי שפרסמה את רצף התמונות, עלתה ליזו להופעה בפלורידה בלוק חשוף וסקסי לא פחות שגרם לה להיראות כמו מתנה של חג המולד. הזמרת לבשה בגד גוף מנצנץ באדום ולבן עם גרביוני רשת ומגפיים. אנחנו אולי לא רגילות לראות מישהי כמו ליזו בבגד גוף בלי צורך לכסות את רגליה, אבל כאמור - ליזו עושה רק מה שבא לה. היא עלתה על הבמה, רקדה, ניגנה בחלילית, הצחיקה והלהיבה את הקהל. לרגע זה היה נראה כאילו אין שמנופוביה בעולם וזה כבר הרבה יותר משמח.

ליזו הופעה פלורידה. GettyImages
מתנה של חג המולד. ליזו בהופעה/GettyImages
ליזו הופעה פלורידה. GettyImages
בגד גוף ותו לא. ליזו משנה את כללי המשחק/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • ליזו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully