וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אז מה אם דצמבר? דואה ליפה חוגגת בביקיני כאילו אמצע הקיץ

3.12.2019 / 7:28

הזמרת הגיעה לאוסטרליה להשתתף בטקס פרסי המוזיקה, וניצלה את ההזדמנות לקפוץ ליעד אקזוטי סמוך כדי להשוויץ בבגדי ים צבעוניים ולהשתזף - רגע לפני שחוזרים לחורף אמיתי

בווידאו: דואה ליפה ואנואר חדיד בטקס פרסי המוזיקה האמריקנית לשנת 2019/צילום: Getty Images

בישראל אולי לא כל כך מרגישים את החורף, אבל אנחנו יכולים להבטיח לכם שבמדינות אחרות מעבר לים, בין היתר באירופה או בארצות הברית, כבר ממש קר. מי שמזדהה עם הישראלים וגם מסרבת לקבל את החורף היא הזמרת דואה ליפה, שמעלה תמונות ביקיני לאינסטגרם כאילו אנחנו מינימום במאי, גג יוני.

אחרי שהופיעה בטקס פרסי המוזיקה של אוסטרליה, עלתה ליפה בסוף השבוע על מטוס להמילטון איילנד לחופשה שכולה בטן-גב פוטוגני על רקע חופים קסומים. את בן הזוג אנואר חדיד היא לא לקחה איתה, אבל מה שהיא כן ארזה במזוודה זה שלל בגדי ים צבעוניים. אין ספק שמה שהיינו צריכים בחורף הישראלי זה עוד קצת תמונות ביקיני שיחממו את האווירה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

דואה ליפה. אינסטגרם, צילום מסך
מחממת את האווירה. דואה ליפה בביקיני הוורוד/צילום מסך, אינסטגרם

עם הנחיתה ביעד האקזוטי, שיתפה ליפה תמונה עם ביקיני ורוד של המותג rose milk עם הדפסים של לבבות וממתקים. למרות הפרינט המתקתק, בתמונות לא היה שום דבר ילדותי, אלא דווקא סקסי ושובב. אם התלהבתן מהביקיני, כמו יתר המגיבות באינסטגרם - יש לנו חדשות רעות: המותג נסגר. לכן, האופציה היחידה שיש לכן היא לחפש יד שנייה או בגדי ים דומים ממותגים אחרים.

יומיים אחרי ששיתפה את התמונה עם הביקיני הוורוד, פרסמה ליפה תמונה נוספת - הפעם עם ביקיני שחור עם הדפסים של פרחים, צמחים ושלשלאות של ורסצ'ה. היא השוויצה בקעקוע "Future Nostalgia" - שם סיבוב ההופעות החדש שלה, אבל אנחנו התלהבנו מהשיזוף בלחיים שהזכיר לנו את ימי השמש של אוגוסט. החופשה הקצרצרה של ליפה הגיעה מהר לסיומה, ואחרי שלושה ימים היא המריאה לטוקיו, להמשיך לשלב ביזנס ופלז'ר בעולם כאילו אין מחר.

עוד בוואלה! אופנה

הדמיון המטריד בתבל: האם מצאנו את אחותה האבודה של דואה ליפה?

לכתבה המלאה
דואה ליפה. אינסטגרם, צילום מסך
מזכירה לנו שפעם היה פה קיץ/צילום מסך, אינסטגרם
דואה ליפה. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
מסמנות לנו לקיץ הבא - ביקיני של ורסצ'ה. דואה ליפה נופשת/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

עכשיו היא כבר בטוקיו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully